Alfa Romeo Road Show
Valvoja: Moderators
Tuli sitten ajettua GT pienellä moottorilla, 159 sporwagon JTDm Q-tronic ja Brera isolohkolla.
GT kaunis kuin mikä. Koeajoauton moottori njaah, mitenköhän toi maistuis dieselinä. Saattais kelvata...
159 ulkonäkö plussaa, sisusta ei niinkään. Moottori hieno ja automaatti sopii kuin nenä päähän.
Brera hieno kyllä mutta ei kulkuja noinkin urheilulliseen koriin. Painolla varmaan suurin vaikutus asiaan. Suuri pettymys mutta talvella varmaan oikein hauska.
Ajetuista autoista ehdoton ykkönen oli 159 diesel automaatilla.
Mutta GT:n haluis dieselinä.
GT kaunis kuin mikä. Koeajoauton moottori njaah, mitenköhän toi maistuis dieselinä. Saattais kelvata...
159 ulkonäkö plussaa, sisusta ei niinkään. Moottori hieno ja automaatti sopii kuin nenä päähän.
Brera hieno kyllä mutta ei kulkuja noinkin urheilulliseen koriin. Painolla varmaan suurin vaikutus asiaan. Suuri pettymys mutta talvella varmaan oikein hauska.
Ajetuista autoista ehdoton ykkönen oli 159 diesel automaatilla.
Mutta GT:n haluis dieselinä.
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Savijon 156 tuli kai ainakin bongattua. Oliko parkkeerattu siihen melkein paraatiovien eteen?
Ajettua:
147 selespeed kaksilitraisena
Yllättäen ei oikein sytyttänyt. Jotenkin odotin hieman enemmän. Tuntui että olisin istunut hirvittävän korkealla siinä kuskinpallilla (Johtuu varmaan että GTVssä tottunut istumaan matalalla). Selespeed toimi hyvin mutta ei istunut oikein omaan ajamiseen
GT pienellä koneella
Vaikka moottori hieman pieni saattaa tuohon koriin olla niin kyllä se getvosta enemmän potki kuitenkin. Ohjaamossa hyvä olla, kuin kotiin olisi tullut.
Kyllähän tuollainen saattaisi tallista sitten joskus vaikka löytyäkin.
159 2.4 JTD sedanina
Tuli lähdettyä lenkille kun odottelin GTn vapautumista. Asenteella "noh..toihan on diiseli, mutta käydään nyt ajamassa kun siihen kutoskoneiseen on jonoa" Vääntö yllätti ja iski aika tehokkaasti selän penkkiin kun rampilla kiihdytti. Kun se diiselivero vaan poistuis...näillä ajoilla ei kannata diiseliä ostaa. Paha tehdä päätöstä GTn ja 159n välillä aikanaan vuosien päästä.
Ihan mukava tilaisuus oli.
Ajettua:
147 selespeed kaksilitraisena
Yllättäen ei oikein sytyttänyt. Jotenkin odotin hieman enemmän. Tuntui että olisin istunut hirvittävän korkealla siinä kuskinpallilla (Johtuu varmaan että GTVssä tottunut istumaan matalalla). Selespeed toimi hyvin mutta ei istunut oikein omaan ajamiseen
GT pienellä koneella
Vaikka moottori hieman pieni saattaa tuohon koriin olla niin kyllä se getvosta enemmän potki kuitenkin. Ohjaamossa hyvä olla, kuin kotiin olisi tullut.

159 2.4 JTD sedanina
Tuli lähdettyä lenkille kun odottelin GTn vapautumista. Asenteella "noh..toihan on diiseli, mutta käydään nyt ajamassa kun siihen kutoskoneiseen on jonoa" Vääntö yllätti ja iski aika tehokkaasti selän penkkiin kun rampilla kiihdytti. Kun se diiselivero vaan poistuis...näillä ajoilla ei kannata diiseliä ostaa. Paha tehdä päätöstä GTn ja 159n välillä aikanaan vuosien päästä.
Ihan mukava tilaisuus oli.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.