Noissa etulokasuojaa kuvatessa on jo poistettu sellaiset levyt jotka peittävät tuon raon. Tavallaan niiden asentamisen jälkeen tuonne ei jää koloja. Väittäisin että olin ensimmäinen joka irroitti nuo levyt. En ihan tiedä mitä kohtaa tarkoitat, salamalla ottaessa tahtoo nuo varjot yms. tehdä kohteesta varsin erinäköisen.
Muutama asia on ihmetyttänyt. Tutkin auton jo ostaessa tarkkaan, hämmennystä aiheutti se että autossa on
sävyero. Eipä tuota ole kukaan asiantuntija katsonut mutta väitän että ovia lukuunottamatta tuo on lakattu uudestaan. Se aiheuttaisi(?) sävyeron joka tietyssä valossa ei näy "lainkaan" ja taas toisaalta näkyy tosi pahasti. Samoin konepellissä on hapettuma.
Osa hitsauksista on käsin tehty, liekkö Spideriin käytetty jo tehtaalla enemmän käsityötä?. Mm.
peräkontin saranoiden kiinnitys on hitsattu niin että osa hitsilangan jämistä on jäänyt paikoilleen (ts. siellä on muutama 2cm lankanpätkiä, kuitenkin maalien alla). Tuosta mustasta siasta ei kannata hämmentyä. Laitoin sitä itse kun tuossa kohdassa näkyi maahan vaikkakaan siinä ei ollut ruostetta vaan peltien saumasta puuttui massa.
Tosin joku totesi että ei tuon ikäistä ruosteetonta Spideriä olekkaan. Voi olla että tuo on sitten joskus korjattu mutta silloin se on kyllä tehty niin että itse en löydä mitään selvää merkkiä. Ja tehty niin huolellisesti että ruostetta ei ole jäänyt mihinkään. Toisaalta on hyvin epä-Alfamaista että tuossa on kaikki ruuvit yms. ihan ruosteettomia.
Joku oli joskus käyttänyt kuskinpuoleisen sisälokarin irti (ne muoviklipsujen "sielut" oli korvattu, toisella puolella sielut olivat alkuperäiset).
Jos joku sai rytmihäiriöita tuosta hattuhylly/kaiutin kuvasta niin ei kannata huolestua. Se on ihan vahingoittumaton, en tehnyt autoon mitään muutoksia vaan tuon hyllyn päälle tein pyökistä kaiutinkotelon.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)