Kevään 2007 valmistuneet

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Cloverleaf
Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS

Kevään 2007 valmistuneet

Viesti Kirjoittaja Cloverleaf »

Pitäähän meille valmistuneille oma topic luoda, kun meitä täältä ainakin muutama löytyy. :) Tänne saa kertoa alastaan, tulevaisuuden suunnitelmista ym. Itse saan lauantaina painaa ylioppilaslakin päähän ja juhlia 12 vuoden urakan päättymistä. Heinäkuussa kutsuu Ilmavoimat ja siellä pitäisi vuosi vierähtää. Sen jälkeen aloitan opinnot Tampereen teknillisessä yliopistossa sähkötekniikan osastolla. Onnea kaikille valmistuneille tasapuolisesti! :-D

piesuli

Viesti Kirjoittaja piesuli »

joo ihan hyvän topicin oot luonnut. Itse valmistuin jo vappuna teknikoksi (luonnovara alan) Heinäkuussa kutsuu lahde hennalan autokoppanija siel menee sitten vuosi. Sen jälkeen varmaan alfojakin korjaileen oppisopimuksella jos se onnistuu mitä olen ajatellu.

aannttii

Viesti Kirjoittaja aannttii »

Jeps, lauantain yolakitetaan... heinäkuussa kauhaval inttiin... sen jälkeen kouluun jos pääsee(myyntimieheksi) ja jos ei pääse niin töihin :P..

jiiässä

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

9.6 saan inssin paperit käteen.. :-D :-D

Mokoma
Car(s): Punto GT 1.4T -94, Accord -04, Rolla -88, ex 164 V6, ex 164 TS

Viesti Kirjoittaja Mokoma »

1.6 eli eilen sain varaosamyyjän paperit käteen, nyt on 12 vuoden uurastus ohi. Kesäksi myymään V.A.G osia ja ehkä syksyksikin. Tammikuussa säkylään leikkimään sotaa.

Oon sitte varmaan ollu hyvä oppilas ku sain 100€ diplominkin :-D

Vastaa Viestiin