Lancian myynti alkaa syksyllä Suomessa!
Valvoja: Moderators
Lancian myynti alkaa syksyllä Suomessa!
Juuri saamani tiedon mukaan Lancian myynti alkaa Suomessa.
"Italialainen luksusmerkki Lancia palaa yli 10 vuoden tauon jälkeen Suomen markkinoille syksyllä 2007. Fiat-konserniin kuuluvan Lancian maahantuoja on Delta Motor Oy.
Lancian myynti Suomessa aloitetaan syyskuussa 2007 Ypsilon-mallilla, ja mallisto laajenee myöhemmin vuonna 2008 Musa- ja Delta-malleilla. "
Mitäs mieltä olette tästä?
"Italialainen luksusmerkki Lancia palaa yli 10 vuoden tauon jälkeen Suomen markkinoille syksyllä 2007. Fiat-konserniin kuuluvan Lancian maahantuoja on Delta Motor Oy.
Lancian myynti Suomessa aloitetaan syyskuussa 2007 Ypsilon-mallilla, ja mallisto laajenee myöhemmin vuonna 2008 Musa- ja Delta-malleilla. "
Mitäs mieltä olette tästä?
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
muuten ihan jees mutta Lancian mallisto on aika retuperällä ollut vuositolkulla
ypsilon ja musa... no jos tuo uusi Delta saadaan joskus valmiiksi.
deltan sivulla tiedote
http://www.deltamotor.fi/
ypsilon ja musa... no jos tuo uusi Delta saadaan joskus valmiiksi.
deltan sivulla tiedote
http://www.deltamotor.fi/
Hieno homma! Taisi olla Kappa viimeinen malli mitä 90 luvun lopussa virallisesti täällä myytiin. Hienoja autoja ja merkillä upea historia. Sääli että nykyään niitä ei taideta enää juurikaan myydä kunnolla muualla kuin Italiassa. Nykyinen mallisto on kyllä vähän vanhentunut, mutta uuden Deltan myötä Lancia toivottavasti lähtee taas nousuun. Panokset on ainakin kovat. Mutta kyllä Thesis, vaikka sitäkin mallia jo ikä painaa, on pirun vaikuttava näky luonnossa. Varsinkin mustana!
Toivottavasti Deltassa vain jaksavat panostaa! Lancia ei varmasti ole se kaikkein helpoin merkki myydä tuulipukukansalle, mutta kun Ypsilonkin on mitä mainioin pikkuauto, niin luulisi kelpaavan jos saavat hinnan kohdilleen. Markkinointiin täytyisi myös panostaa ja saadaa valikoimiin muitakin kuin pelkkiä karvalakkimalleja. Niin, ja niitä dieseleitä.
Kyllä tuollainen Ypsilon Sport varmaan kelpais vaimollekin kauppakassiksi:

Toivottavasti Deltassa vain jaksavat panostaa! Lancia ei varmasti ole se kaikkein helpoin merkki myydä tuulipukukansalle, mutta kun Ypsilonkin on mitä mainioin pikkuauto, niin luulisi kelpaavan jos saavat hinnan kohdilleen. Markkinointiin täytyisi myös panostaa ja saadaa valikoimiin muitakin kuin pelkkiä karvalakkimalleja. Niin, ja niitä dieseleitä.
Kyllä tuollainen Ypsilon Sport varmaan kelpais vaimollekin kauppakassiksi:

- Italian Stallion
- Viestit: 791
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
- Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Kyllä minun mielestäni Lancian mallisto on aika linjakas, joskin hieman iäkäs. Toki tuo sportimpi puoli on puuttunut jo kauan, mikä lienee tarkoituksellinen linjanveto. Ylellisyys taitaa olla heidän pyrkimyksenään ja ainakin Thesis iskee meikäläiseen kuin miljoona volttia. Myös Musa olisi pienimuotoiseen perheen kuskailuun kelpaava vempele. Tervetuloa takaisin Lanza!V6 kirjoitti:muuten ihan jees mutta Lancian mallisto on aika retuperällä ollut vuositolkulla
ypsilon ja musa... no jos tuo uusi Delta saadaan joskus valmiiksi.

Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
-
- Viestit: 371
- Liittynyt: 19 Joulu 2005, 19:59
- Car(s): Ex Alfa Romeo GT -05
Ex Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm -09 - Viesti:
Kauniimmalla puoliskolla on vanhempi Ypsilon. Ihan mukava laite huristella pitkin mäkiä ja kaupunkeja.>>Kaitsu kirjoitti:Hieno homma! Taisi olla Kappa viimeinen malli mitä 90 luvun lopussa virallisesti täällä myytiin. Hienoja autoja ja merkillä upea historia. Sääli että nykyään niitä ei taideta enää juurikaan myydä kunnolla muualla kuin Italiassa. Nykyinen mallisto on kyllä vähän vanhentunut, mutta uuden Deltan myötä Lancia toivottavasti lähtee taas nousuun. Panokset on ainakin kovat. Mutta kyllä Thesis, vaikka sitäkin mallia jo ikä painaa, on pirun vaikuttava näky luonnossa. Varsinkin mustana!
Toivottavasti Deltassa vain jaksavat panostaa! Lancia ei varmasti ole se kaikkein helpoin merkki myydä tuulipukukansalle, mutta kun Ypsilonkin on mitä mainioin pikkuauto, niin luulisi kelpaavan jos saavat hinnan kohdilleen. Markkinointiin täytyisi myös panostaa ja saadaa valikoimiin muitakin kuin pelkkiä karvalakkimalleja. Niin, ja niitä dieseleitä.
Kyllä tuollainen Ypsilon Sport varmaan kelpais vaimollekin kauppakassiksi:
Mielestäni yuo uudempi Ypsilon on yksi hienoimpia pikkuautoja. Todennaäköisesti sellaiseen vaihtuu aikanaan. Koeistuttu ja päristelty.
Hinta ainakin Italiassa kohdallaan, saman hintainen Punton kanssa. Ei siis Grande Punton.
Muuta mallit on vähän niin ja näin.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Ypsilonin esite ja hinnasto ilmestyneet osoitteeseen www.lancia.fi
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Onhan siinä kyllä hintaa. Tosin, jonkinlainen ero Puntoonkin on pidettävä. B-Colore on varmaankin tuo kaksoiväritys, mutta entäs Mica-väri?
Mielenkiinnolla odotan uuden Deltan hinnastoa (ulkonäöstä nyt puhumattakaan). Voisi kuvitella hinnat alkaen -mallin liki kolmeakymppiä maksavaksi.
E: Ihan metallivärejä taitaa nuo Mica-väritkin olla. Laaja väriskaala, mutta valkoinen puuttuu kokonaan.
Mielenkiinnolla odotan uuden Deltan hinnastoa (ulkonäöstä nyt puhumattakaan). Voisi kuvitella hinnat alkaen -mallin liki kolmeakymppiä maksavaksi.
E: Ihan metallivärejä taitaa nuo Mica-väritkin olla. Laaja väriskaala, mutta valkoinen puuttuu kokonaan.

Mikä järki tuoda tuollaisia pienimoottorisia luxusmalleja suomeen. 20ke hintaa ja kun kurkkaat konepellin alle niin löytyy 8-venttiilinen fire ja huippunopeutta 167km/h.
En tiedä onko ypsiloniin suurempaa kuin 1.4 16V bensakonetta saatavilla muuallakaan, mutta suomeenhan on yleensä tavattu lanciat tuoda laiskimmalla mahdollisella moottorilla, ihme ettei kauppa käy. esim räjähtävällä suorituskyvyllä varustettu luxustempra, elikkäs 75-80hv 1.6 dedrat 
Edit.. itseasiassa tuo ypsilon ei ole kyllä mitenkään säväyttävän näköinenkään, etulamput kivat mutta etuhelman pakoputket tökkii samoin kuin peräpää...lyhyt, korkea ja pullea...


Edit.. itseasiassa tuo ypsilon ei ole kyllä mitenkään säväyttävän näköinenkään, etulamput kivat mutta etuhelman pakoputket tökkii samoin kuin peräpää...lyhyt, korkea ja pullea...
Viimeksi muokannut GAMMA500, 05 Syys 2007, 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- italia
- Viestit: 883
- Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
- Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06
Exät: 13 Alfaa... - Paikkakunta: Espoo/Kärkölä
Ehkä parempi nimitys olisi kuitenkin "helmiäismetalli" ,sillä noissa mica-sävyissä on yleensä sekä tavallisia "metallihippusia" ,että pinnoitettuja (värjättyjä) aluminioksideja jotka ovat kansalle niitä helmiäisiä.Cuore Sportivo kirjoitti: B-Colore on varmaankin tuo kaksoiväritys, mutta entäs Mica-väri?
E: Ihan metallivärejä taitaa nuo Mica-väritkin olla. Laaja väriskaala, mutta valkoinen puuttuu kokonaan.
Summa summarum:
metallivärin ja helmiäisvärin sekoitus.
QUORTHON 1966-2004
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Jostakin kumman syystä moinen kombinaatio tekee Euroopassa hienosti kauppansa. Ypsiloniahan myydään suhteellisen paljon naisille, jotka arvostavat mukavuutta ja tyyliä enemmän kuin äärimmäistä suorituskykyä. Ei kai kaikkien autojen tarvitse kulkea kahta sataa? Hyvinkin voisin kuvitella hankkivani.GAMMA500 kirjoitti:Mikä järki tuoda tuollaisia pienimoottorisia luxusmalleja suomeen.
Mutta tuskin tulee mikään valtaisia menestys. Jospa Lancia korvaisi Alfan vähiten myyvänä merkkinä?
Mun mielestä taas Ypsilon on hyvin tyylikkään näköinen ja varsinkin kaksivärisenä todella erottuu edukseen kaikkien Yariksien ja Polojen joukosta.
Hinnat on kyllä mielestäni pari tonnia liian korkeat. Auto on kuitenkin teknisesti Punto ja jos 77 heppainen maksaa 19 tonnia, niin morjens... Varustelu tuossa kuitenkin vastaa aika tarkkaan Grande Punton Dynamic mallia, joka samalla koneella maksaa karvan päälle 16 tonnia. Lisävarustelistalta kun raksii kaikkea kivaa, niin se on reippaasti yli 20 tonnia. Noh, tyhjätaskun narinaahan tämä on. Toisaalta kun ajattelee että mitä muuta tuon Ypsilonin hinnalla saa, niin minä en ainakaan ensimmäisenä ole Deltan ovia nykimässä...
Toivottavasti kuitenkin kauppa käy ja että Suomestakin löytyy tyylitajuisia ja ennakkoluulottomia pikkuauton ostajia, jotka ottavat Ypsilonin omakseen.
Hinnat on kyllä mielestäni pari tonnia liian korkeat. Auto on kuitenkin teknisesti Punto ja jos 77 heppainen maksaa 19 tonnia, niin morjens... Varustelu tuossa kuitenkin vastaa aika tarkkaan Grande Punton Dynamic mallia, joka samalla koneella maksaa karvan päälle 16 tonnia. Lisävarustelistalta kun raksii kaikkea kivaa, niin se on reippaasti yli 20 tonnia. Noh, tyhjätaskun narinaahan tämä on. Toisaalta kun ajattelee että mitä muuta tuon Ypsilonin hinnalla saa, niin minä en ainakaan ensimmäisenä ole Deltan ovia nykimässä...
Toivottavasti kuitenkin kauppa käy ja että Suomestakin löytyy tyylitajuisia ja ennakkoluulottomia pikkuauton ostajia, jotka ottavat Ypsilonin omakseen.

- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Mielestäni Ypsiloissa on yritystä ja ideaa mutta ulkonäkö on melko...mitenhän sen sanoisi, kömpelö.
Ei voi mitään mutta tästä pikkuluxus-kyhäelmästä tulee lähinnä mieleen surkuhupaisat "Rolls-Royce-minit" ja vandenplassit.
http://www.channel4.com/4car/media/feat ... gro-vp.jpg
Edellisen sukupolven Ypsilon oli huomattavasti paremman näköinen enkä ymmärrä, miksi uuteen malliin on pitänyt yrittää tunkea kaikki elementit mukaan, jotka toimivat jossain Thesiksessä mutta ei todellakaan missään Puntossa?
Luxusvarustelu pikkuautossa on piristävä poikkeus totutusta mutta hei, jos auton, joka on teknisesti Punto ovh. on pikkaisen kireämmällä koneella jo yli 20keur ja siihen joutuu ottamaan lisävarusteena kaiken sen luxuksen, mikä pitäisi siis olla ajattelun lähtökohtana, ollaan kyllä aika pahasti metsässä.
Jos Ypsilonista haluaa siis sen näyttävän premiunpikkuauton eli kaksivärisen pelin alcantaralla ja mukavuusvarusteilla, kipuaa hinta helposti yli 30 tonnin
.
Ottaisin uuden Fiiu viissatasen satatriljoonaa kertaan ennemmin kuin tämän.
TM:kin totesi ennen kuin hinnat olivat selvillä, että aloitushinta voisi olla n. 15000 eur. Eipä ollut.
Sääli.
Ei voi mitään mutta tästä pikkuluxus-kyhäelmästä tulee lähinnä mieleen surkuhupaisat "Rolls-Royce-minit" ja vandenplassit.
http://www.channel4.com/4car/media/feat ... gro-vp.jpg
Edellisen sukupolven Ypsilon oli huomattavasti paremman näköinen enkä ymmärrä, miksi uuteen malliin on pitänyt yrittää tunkea kaikki elementit mukaan, jotka toimivat jossain Thesiksessä mutta ei todellakaan missään Puntossa?
Luxusvarustelu pikkuautossa on piristävä poikkeus totutusta mutta hei, jos auton, joka on teknisesti Punto ovh. on pikkaisen kireämmällä koneella jo yli 20keur ja siihen joutuu ottamaan lisävarusteena kaiken sen luxuksen, mikä pitäisi siis olla ajattelun lähtökohtana, ollaan kyllä aika pahasti metsässä.
Jos Ypsilonista haluaa siis sen näyttävän premiunpikkuauton eli kaksivärisen pelin alcantaralla ja mukavuusvarusteilla, kipuaa hinta helposti yli 30 tonnin

Ottaisin uuden Fiiu viissatasen satatriljoonaa kertaan ennemmin kuin tämän.
TM:kin totesi ennen kuin hinnat olivat selvillä, että aloitushinta voisi olla n. 15000 eur. Eipä ollut.
Sääli.
-
- Viestit: 673
- Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
- Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
- Paikkakunta: Mikkeli
Äläs nyt, tämä Wolseley on ainakin aika makea: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 750pix.jpgglideslope kirjoitti:Mielestäni Ypsiloissa on yritystä ja ideaa mutta ulkonäkö on melko...mitenhän sen sanoisi, kömpelö.
Ei voi mitään mutta tästä pikkuluxus-kyhäelmästä tulee lähinnä mieleen surkuhupaisat "Rolls-Royce-minit" ja vandenplassit.
http://www.channel4.com/4car/media/feat ... gro-vp.jpg

Ja asiaan: Minusta tuo Lancia on ainakin kuvissa ihan hyvän näköinen, ei ole vielä Mikkelissä tullut livenä vastaan, ehkäpä tulevana viikonloppuna Helsingissä tai Tallinnassa.
Mun mielestä tuo Ypsilon on pikkuautoksi todella namu. Yksi suuri vika on mielestäni vaan siinä että Delta ei oo tupaöljymoottoria valinnut. Se 1,3 multijet on oikeesti passeli kone tuollaiseen pikkukinneriin. Hinta on korkeahko mutta tietynlaista statustahan halutaan sillä luoda. Ongelmahan on vaan siinä että ei premiun-luokan pikkuautoakaan osteta ladakaupasta... 
