Kysymyksiä 75TS:n vaihdelaatikosta
Valvoja: Moderators
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
Nostetaampa tätä topiccia:
Olisi tarkoitus kanssa vaihtaa nuo laatikon öljyt ja kiinnostaa viimeisin tieto, kannattaako laittaa Redline 75W90 kitkalisällä vai 75W90NS ilman kitkalisää? Vai onko kenties hyvä ratkaisu laittaa molempia sekaisin?
Itse vaihtaminen: Onko hommassa jotakin kommervenkkejä kuin proppu auki ja uudet limut sisään? Jotain suodatinta kenties? Varmaan kannattaa ajella lenkki ennenkuin valuttaa limut pihalle.
Olisi tarkoitus kanssa vaihtaa nuo laatikon öljyt ja kiinnostaa viimeisin tieto, kannattaako laittaa Redline 75W90 kitkalisällä vai 75W90NS ilman kitkalisää? Vai onko kenties hyvä ratkaisu laittaa molempia sekaisin?
Itse vaihtaminen: Onko hommassa jotakin kommervenkkejä kuin proppu auki ja uudet limut sisään? Jotain suodatinta kenties? Varmaan kannattaa ajella lenkki ennenkuin valuttaa limut pihalle.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Mulla on noita molempia Redlinejä sekaisin. Lukko ei mielestäni pidä, mutta se voi johtua jostain muustakin syystä.
Ei ole suodattimia eikä muita kommervenkkejä, mutta öljyn lisäämisessä hyvä apuvermes oli apteekista hankittu iso "lääkeruisku". Siihen vaan sopiva letku jatkoksi niin oli helppo täyttää öljyt.
Aluksi yritin lipsutella tippakannulla, mutta se oli sairaan hidasta ja siinä meni vaan peukalot ja hermot.
Ei ole suodattimia eikä muita kommervenkkejä, mutta öljyn lisäämisessä hyvä apuvermes oli apteekista hankittu iso "lääkeruisku". Siihen vaan sopiva letku jatkoksi niin oli helppo täyttää öljyt.
Aluksi yritin lipsutella tippakannulla, mutta se oli sairaan hidasta ja siinä meni vaan peukalot ja hermot.
Kysymyksiä 75 ts:sän laatikosta
Kannattaa lämmittä öljy esim pesualtaassa noin 40 asteiseksi menee hyvin letkulla lootaan täyttöproppuun ison mutterin hitsaamaan joutunut
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano