Kuka vastasi tänään morotukseen hopiasta 147 orivedentiellä noin tunti sitten? Ja kuka kävi tuhlamassa rahaa Idea Parkissa tampereella punaisella 4veto 33:lla? itse ajoin tänään kuusnepalla
Sleepperi kirjoitti:MrKirby bongattu aamulla Yliopistonkadun ja Puistokadun risteyksessä. Itse olin vielä sen verran unessa, etten tajunnut morotella
Öö.. nyt tuli kyllä huti. Läksin aamulla täältä Tikasta kohti Toijalaa, enkä ajanut kaupungin kautta... Moottoritiellä välillä Tre-Lempäälä ajelin muutaman kilometrin hopeisen 156:n perässä kunnes se kääntyi Ideaparkin rampista pois.
Juhannusreissulla ajellessa nelostietä välillä jkl-pyhäsalmi nousi lapa paristakin alfasta. Itse olin silloin hopeisella liikenteessä.
Kääntymispaikka vain eli kohde oli Pyhäjoen Yppäri ja kävin matkalla hakemassa tyttäreni Ylivieskasta junalta.
Olen kyllä ollut lukuisia öitä myös Pyhäjärvellä/salmella, koska vaimoni ukki-vainaa oli sieltä kotoisin. Se taidekoti Hunninko (jos se on vielä olemassa) oli ukin kotitalo. Mökki oli mäntyrannassa lahden toisella puolella.
Valitettavan taantuvan oloinen paikkakunta nykyään, ainakin sen vaikutelman perusteella, kun viime kesänä siellä pysähdyin linja-autoaseman baarissa.
Eilen naista töistä haettaessa (Kvl-Ksnk-Kvl) välillä menomatkalla bongattu silakka morotuksen kera ja tullessa tumman vihreä 164 myöskin morottaen, foorumilainen?
Epezi meni ohi motarilla sunnuntai-iltana n. klo 22.30 pari kilsaa ennen Pirkanhovia, etelää kohti siis molemmat tultiin. Mut en sit vilkutellut kun olin espanjan alfalla matkassa niin tuskin olis katsonut hyvällä. Nätti 164 muuten, vai johtuuko se siitä että on punanen=)
Mainio Ferrarikesä menossa Mikkelissä : Tähän mennessä bongattuna jo 430, 360 ja eilen 308. Ja jottei menisi ihan OT:ksi niin olen minä nähnyt Savon etuvetoautonkin .
Carlo Coppa kirjoitti:Mainio Ferrarikesä menossa Mikkelissä : Tähän mennessä bongattuna jo 430, 360 ja eilen 308. Ja jottei menisi ihan OT:ksi niin olen minä nähnyt Savon etuvetoautonkin .
Oho, oho. Miks mä en koskaan näe mitään.
Jaa, ootkos nähnyt sen punaisen Breran täällä Mikkelissä? Luulisin sen olevan jonkun paikalllisen auton (saattoi ajella ennen 156swllä?).
Savo kirjoitti:Jaa, ootkos nähnyt sen punaisen Breran täällä Mikkelissä? Luulisin sen olevan jonkun paikalllisen auton (saattoi ajella ennen 156swllä?).
Olen nähnyt useastikin, omistaja on tiettävästi Mäntyharjusta. Sitten täällä pyörii aika eksoottisen näköinen Sprint: Kylkilistat on kiskottu irti ja auto on kirjaimellisesti ylimaalattu (puskureita ja maskia myöten) metallinhohtoturkoosilla värillä .
... juuri saamamme tiedon mukaan (naapuri tuli käymään) Breran omistaja on mäntyharjulainen maanviljelijä N.N (nimenkin kuulin).
Savo kirjoitti:^Tiedätkö onko Brera etu- vai nelivetoinen? Sprintin olen bongannut myös, ei morjenstanu takasin.
Kuutoskone siinä on äänistä päätellen. Ja varovainen kuski, kerran katselin kun hän lähti liikkeelle vähän loskaisella kelillä. Yhtään ei uskaltanut antaa hanaa vaikka autossa on varmaan kaikki mahdolliset vakautukset. Kyllä minä vaan 75:lla...
Taisit katsella tuota nokkaa, mutta alfan merkki on kuitenkin aika pieni isossa lasissa. Paremmin tunnistaa suomen lipuista molemmilla lasin reunoilla.....
Tänään (eilen to) tuli Piesuli vastaan keinokartanon kohdalla puolen päivän nurkilla. Fiatin ratista nostin käpälääkin, mutta mies tuntui tekevän kaikkea muuta, kuin seuraavan liikennettä...katse taisi olla suunnattuna jonnekin stereoiden suunnalle.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Kahdet morot Oulussa työmatkalla, taidemuseon kohdalla punainen facelift 147, heti perään Uusikadulla punainen 159. Itse olin liikenteessä firman hopealla 159 SW:llä.
Foorumilaisia?
Keskiviikkona Lahdessa ku kävin kämppiä katselemassa, bongasin valkosen 75, jossa neliapila takaluukussa ja läjäpäin 156:sia. En paljoa viittiny laina-s40:stä morjestella...
Alfissimo kirjoitti:Todellista hakuammuntaa: Olikos Testarosa Finland tänään täällä Hollolan suunnalla?
En, ammuit ohi Eilen veli ajeli 164:lla tamperelle ja morjesti jokaiselle alfalle(hyvin on oppinut oikeita tapoja ja ainakin hopiasta 156:sta tuli komia vasta morotus )
Kuka ajeli tänään Mänttä-Orivesi tiellä lapa pystyssa viinipunaisella 164:lla? tällä kerta veli ajoi 33:lla
Jatkoa Mikkelin kesäferrareista: Pääsin tänään katselemaan tarkemmin jo maanantaina bongaamaani 308:a ja juttusille kuskin kanssa (omistajan poika). Auto on henk. koht. unelmamalliani eli 308 GTB kaasarikoneella. Vuosimalli on -81 ja auto on juuri tuotu Saksasta.
On se vaan hieno, huokaus . Eikä tuollaista varten tarvitsisi repiä läheskään 100ke ylimääräistä (vrt. 360). Ferrari on vielä siitä kumma auto, että käytettyjen (vanhempien) mallien hinnat eivät laske vaan nousevat. Ehkä en silti mene pankinjohtajan juttusille vielä maanantaina (mitäköhän hän muuten tykkäisi ajatuksesta, että lainan vakuutena olisi auto, jonka arvo nousee, hmm... siinähän voisi olla ajatusta ).
Razor kirjoitti:Keskiviikkona Lahdessa ku kävin kämppiä katselemassa, bongasin valkosen 75, jossa neliapila takaluukussa ja läjäpäin 156:sia. En paljoa viittiny laina-s40:stä morjestella...
Missäspäin näit? Taisi olla minä. Nykyään albumin kuvista poiketen siis vakio puskurit ja helmat.
Ärräpää kirjoitti:Kaugoh:n auto seisoi eilen illalla Imatralla hot lipsin vastapäätä parkissa...
joo, niin teki, ja siun auto seisoi eilen parkissa(ööö) en oo imatralta, enkä kyllä sinne muuttaisikaan mutta BB festareilla olit varmaan huojumassa? yritin katsella että näkyykö miestä mutta en huomannut!!!