Ennen Jussia, oma 75 otti ja sammui kesken laukan, mikäs nyt ??, arvelin, että ei saa kakkua. Niin oli ja poltti sulaketta numero 13. Viikon haeskelin vikaa, söin banaaneita ja join keppanaa. V -käyrä nousi, mulle kun ei tekniikka yleensa vittuile. Soittelin ja utelin, kukaan ei osannut sanoa mitään. mittailin piuhat, ei ollu poikki, releet ok..sitten aloin käyttämään aivoja. Sanoin kaverille, että starttaapaas vekotinta, mittasin tuli virtaa korkeapainepumpulle, mutta kohta hyppäs automaattisulakkeen nuppi ylös ( olin ostanut sellaisen asennettavan, kun tavallisia palo kun paxeja ), niin, pumppu ei saa virtaa ennenkuin kone pyörii startilla tai normaalisti käyden. Enpä tiennyt aikaisemmin, mutta osasin epäillä Luigin rakennelleen ko. systeemin, taas vähän fundeeraamista, aha, pinkki ja musta piuha tulee pumpulle, takapenkin alle nousivat, mutta pinkki jatkoi matkaa takakonttiin. Helvata, 75 TS siinähän on siirtopumppu tankin sisällä ja tää haaroituspiuha ruokkii sitä.
Kontista maton alta liitin irti ja kokeiluja. Rupesi rokkaamaan ja käy sekä kukkuu. Ostan kun kerkeän sen siirtopumpun, tai viritän jotain toimivaa.
Opetus, viiden pennin vika, silti tuli purettua koko Hel**tin polttoainejärjestelmä, ostettua uus korkeapainepumppu ( jää varaosaksi ) ym. muuta paskaa. Harmittaa, kun mistään ei löydy asiallisia kytkentäkaavoja, niistähän ton olis nähnyt heti. Niin, juhannus tuli pelastettua, saatiin kylmää isojen poikien mehua ja makkaraa ja - ennenkaikkea - Alfa ulkoilua. Kertokaapa omista kokemuksistanne ja Tessun ongelmista T : Korkki
