Alkoi häiritsemään tuo näyttiksen tuularin kitinä joten piti tehdä sille jotain ja samalla parantaa jäähdytystä jos vaikka alaiksi kellottelemaan.
Ilman tuota säädettävää 80mm. tuularia tuo toimii passiivisenakin mutta onhan nyt optiona valmiina jos tarvitsee
Orkisföönijäähy
Piirisarja
Osat
osatpaikoillaan
Optiofööni
ja häipy ainakin osa tuosta korekasta kitmityksestä.
On sulla projektit.
Mä tarvitsen jossain vaiheessa olohuoneeseen hiljaisen koneen myös, taidanpa konsultoida Hotakaista sitten. Ei ole ehtinyt vaimennusjuttuihin perehtymään oikein.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
tv kirjoitti:On sulla projektit.
Mä tarvitsen jossain vaiheessa olohuoneeseen hiljaisen koneen myös, taidanpa konsultoida Hotakaista sitten. Ei ole ehtinyt vaimennusjuttuihin perehtymään oikein.
Kyllä tuo konsultointi sopii ja voin vaikka askarrellakin tarvittaessa
HOTAKAINEN kirjoitti:Seuraavaksi pitää tehdä kovolle hiljennys.
Mitäs siitä hiljennät? Eihän se nytkään kuulunut pitävän mitään ääntä.
En taida tällä erää viitsiä panostaa enempää oman koneen hiljentämiseen. Ei siihen nykyiseenkään mökään enää niin kovasti kiinnitä huomiota.
Kyllä tuo Matroxin kovo pitää mun korvalle liikaa ääntä.
Siinä on tuo ominainen vinkuva ääni.
Tuo lukuääni ei kyllä häiritsisi mut kun on alettu hiljentämään niin hiljennetään sitten kunnolla mitä ilmajäähyillä saa tehtyä.
HOTAKAINEN kirjoitti:Seuraavaksi pitää tehdä kovolle hiljennys.
En taida tällä erää viitsiä panostaa enempää oman koneen hiljentämiseen. Ei siihen nykyiseenkään mökään enää niin kovasti kiinnitä huomiota.
Tuo lukuääni ei kyllä häiritsisi mut kun on alettu hiljentämään niin hiljennetään sitten kunnolla mitä ilmajäähyillä saa tehtyä.
minä otin matroxista silent asetuksen pois pitäisi olla nopeampi
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
minä otin matroxista silent asetuksen pois pitäisi olla nopeampi
joo-o ja kierrokset nousee ja melu lisääntyy. Mihin sulla on kiire
TimoJ kirjoitti:Hotakainen, hanki projekti ittelles, tuo näyttää huolestuttavalta.
Kohta viritetään polkupyörää ja pölynimuria
TimoJ
No heti hommaan projektin kun on lämmintätilaa riittävästi Alfan ympärille.
Munamankelia ei tuu ikinä joten ei tarvii sellasta alkaa virittelemään.
Pölyimurinkin on niin hyvä ettei tarvii viritellä.
Hmmm... olishan tuolla tuo pieni kakkosimuri autoimuriksi jätetty jos hakis kaupasta Alfalogon kuusi väriä ja panis maalaten