75 3,0 v6 jakopään kiristin...
Valvoja: Moderators
75 3,0 v6 jakopään kiristin...
juu elikäs kaverin kanssa aloitettiin ton alfaromeon tarkastelu ja huomattiin että kakkos sylinteri ryhmä on hypännyt yhden taakse päin... joten jos järkevämmät voisi valaista tuota kiristimen toimintaa.. kun pitäisi löystää hihnaa ja jos voisi valaista sitä kampiakselin tai siis hihnapyörää.. koska siinähän on kolme viivaa mutta mikä niistä on se oikea?
ex: bmw e28 520i bavaria alfaromeo 75 3.0v6
no musta ihan tärkeinpiä on noin ajoitusmerkit Mutta se kiristin löystyy siten että löysennät siinä näkyvät kiinnitysruuvit, sen pulttimallisen lukitsevan ruuvin joka on siinä ulkopuolisen jousen takana, voi ottaa kokonaan irti ja sen keskempänä olevan mutterin vain löysätä niin että se kiristin pääse löysäksi. Kun pyörittelet ja katselet sitä niin tajuat varmasti.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti: