HarZa kirjoitti:eilen manse cruisinkien jälkimainingeissa bonnattu särkällä sininen 156 ja sen vieressä punainen 155 kuskilla taisi olla jopa alfan paita päällä...
Minäkin kävin särkällä kääntymässä ja sinisen 156sen sielä bongasin, kyseinen heppu on mua ainakin morotellu.
Zulak kirjoitti:GTV6 (??) Savonlinnassa viiskulman a24-aseman parkissa tänään torstaina noin klo 18:00. Itse olin Avensiksen takapenkillä, joten ei paljoo tullu moroteltua.
JackFry kirjoitti:Sunnuntai-iltana ajelin punaisen 75:sen kans peräkkäin Turusta Hyvinkää-Hanko tielle, seiskafemma jatkoi kohti Lohjaa. Oliko joku forumilainen?
Taisinpa olla ulkoiluttamassa tessuani....asun pohjassa.
JackFry kirjoitti:Sunnuntai-iltana ajelin punaisen 75:sen kans peräkkäin Turusta Hyvinkää-Hanko tielle, seiskafemma jatkoi kohti Lohjaa. Oliko joku forumilainen?
Taisinpa olla ulkoiluttamassa tessuani....asun pohjassa.
Sorry! Mun "lukihäiriöstä" johtuen auto jota tarkoitin olikin 33:nen.
Ja kuului milanonmiehelle. Tunnusti yrittäneensä pysyä perässä Bella Ålandista lähettäessä. Ja ihan kohtuullisen hyvin pysyikin.
Mut hyvä että Alfaasi ulkoilutit!
^Älä suotta jännitä.
Itse tulin eilen viikon mittaiselta Latvian matkalta ja helposti se alfailu sujui sielläkin ,vaikka Riikan liikenne aika hurjaa onkin..
Sehän siinä niin hassua onkin että työn puolesta firman autolla käyn usein ja otan kyllä paikkani liikenteessä ja ajan kuin viitapiru tarvittaessa mutta kun on Alfa alla ja vielä oma niin hirvittää. Ja kaikkein eniten varkaat! Mutta kiitos lohdutuksesta.
Ja jota ei mene ihan off topic linjalle niin bongasin 155 Kouvolan kaupungintalon kohdalla ja emäntäs tais olla ratissa?
Tää nyt vähän myöhässä mut sehän olin minä se punainen 155 siellä mansecruisinkien jälkipyykeissä siell parkeilla....Taisin olla vähän unessa! jotta sori vaan....Tai sit vaan pelkäsin hysteerisesti et joku niista tuhansista datsuneista tulee miljoonaa kylkeen
Zenith kirjoitti:Tuli jo toistamiseen parin viikon sisään bongattua siniharmaa 156 (jossa ns normaalimittainen kilpi eikä lyhennetty) kun olin lounasaikaan menossa Rinnekulmaan, käsi heilahti kyllä
Ja samalla reissulla huomasin KauGoH yritti selkeästi livahtaa keskellä päivää Citymarkettiin ostamaan kaljaa Olin liikennevaloissa menossa keskustaan päin kun ajelit CM:lle päin siinä Auto-Sunin risteyksessä. Vanteista ei voinut taas juuri erehtyä.
taitaa olla tuo "kämppis"(exä) joka ajeli silloin, itse tulin vasta illalla helsingistä takasin
Bongasin eilen Tommon Palokassa joskus klo:15.45. Oli pakko ajella ikkuna auki perässä ja kuunnella pörinöitä, hyvät äänet Olikos siinä Ragazzon takapönttö?
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
Töölön kisahallin parkkiksella joku ritarillinen autoilija oli jättänyt tuulilasiin vinkin et oikea eturengas oli vailla ilmaa, ja niinpä se olikin tyhjentynyt! Moista ystävällisyyttä harvoin tapaa, liekö ollut alfisti kyseessä?
Juu, noihin aikohin sitä siinä pyrähdettiin. Tais olla mulla puusilmät päässä ku en hokassut.
OT: Täälläpäin noita morjenstamattomia alfisteja on melko paljon mutta hienoa että Alfoja on alkanut näkymään.
Mörkö kirjoitti:Juu, noihin aikohin sitä siinä pyrähdettiin. Tais olla mulla puusilmät päässä ku en hokassut.
OT: Täälläpäin noita morjenstamattomia alfisteja on melko paljon mutta hienoa että Alfoja on alkanut näkymään.
Kyllä mä ainakin pyrin morottaan. Aika usein oot tullu vastaan, mut oon ollu vissiin omissa ajatuksissa ku yleensä huomaan liian myöhään.
Eilen (torstaina) tuli aamupäivällä vihreä 60-70luvun gtv? vastaan tre-hesa motarilla ja illalla sama auto tuli vastaan toiseen suuntaan. Oltiin kaverien kanssa hesassa päivä volvolla joten morotuksia ei vaihdettu mutta forumilaisia taisi kuitenkin olla?
Ja tänään nokia-tre motarin treen päässä rosso 156 morotti käsi ulkona ikkunasta. Silloin olin 156 likenteessä.
Sleepperi kirjoitti:Bongasin eilen Tommon Palokassa joskus klo:15.45. Oli pakko ajella ikkuna auki perässä ja kuunnella pörinöitä, hyvät äänet Olikos siinä Ragazzon takapönttö?
Ragazzonhan siellä pörisee... Pikkuisen oli kiire joten saattoi tuo pörinä olla tavanomaista kovempi... Sokeana en sitten huomannut muita Alfisteja liikenteessä.
Olikoha se teiän alfa ku tuli tänään vastaan, ite ajelin enon uuden karheella harmaalla land cruiserilla kärry perässä, joten en paljo moikkaillu. Oon meinaan nokial yhel raksatyömääl töis ja siin lähel punanen 156 tuli vastaan...
savonlinnassa pyörii hopeinen alfa-romeo vissiin dieseli koneella.
tai ainakin hirveät mustat savut se lyö kiihdytyksissä, suhisee ja aivastelee, mutta mitään ei tapahdu (pysyy xxx:lla perässä)
^^ Perinteinen "Ääntä lähtee mut mitään ei tapahdu"-oireyhtymä...
savonlinnassa pyörii hopeinen alfa-romeo vissiin dieseli koneella.
tai ainakin hirveät mustat savut se lyö kiihdytyksissä, suhisee ja aivastelee, mutta mitään ei tapahdu (pysyy xxx:lla perässä)
^^ Perinteinen "Ääntä lähtee mut mitään ei tapahdu"-oireyhtymä...
Tunnustaako/tunnistaako joku omakseen?
Viittaisi Zulakiin. Ei tosin ole tietoa, että tapahtuuko jotain vai ei.
Caijo-Romeo kirjoitti:Olikoha se teiän alfa ku tuli tänään vastaan, ite ajelin enon uuden karheella harmaalla land cruiserilla kärry perässä, joten en paljo moikkaillu.
Hyvin paljon mahdollista, tuo meidän raksa sijaitsee Tervasuolla, Viinikanniemen leirintäalueen lähistöllä.
Tänään moikkailtu useammallekin Alfalle välillä Hki - Tre -Jkl. Vastauksia ei hirveästi tullut, paitsi yhdestä hopeisesta 156:sta tais lapa nousta jossain Nurmijärven korkeuksilla. Nätti hopeinen (tai valkoinen... sateessa oli havainnoimisongelmia...) veti levikkeelle parkkiin jossain Tre-Orivesi välillä. Keskiviikkona Nilsiässä musta (vai muistankohan väärin) 159 diisseli pariin otteeseen. Osuiko yksikään foorumilaiseen?
Eilen iltapäivällä moroteltu punaisen 156 SW:n kanssa Pälkäneentiellä Katinalan paikkeilla ja bongattu sininen GTV ( liekki? ) "huomiota herättävästi" pysäköitynä Linna jazzien nurkilla.