

Mitäs pitäisitte?
Valvoja: Moderators
niin ja kun tulisi vielä taka/neliveto niin olisi asiaa....Hamil kirjoitti:Toi V6 lähettämä kuva on lähempänä totuutta kuin noi giugiaron ja bertonen yhdistelmät joita on pyöriny netissä jostain vuodesta 2001 asti. Makeet vanteet kylläkin(lue itsellä samanlaiset)Itse kyllä odotan aika paljon tulevasta onko se nyt sitten 157 vai 158:sta.
Omat veikkaukset on: Kasvaa pituutta, leveyttä ja ehkä myös korkeutta muutamalla millillä. Koneiden koot suurentuvat ja tehot esim. 2.0 = 175hv
2.5V6 = 2.8V6 /220hv. Xenonit vakiona (toivottavasti).
tuotantokustannuksistahan se on kiinni loppu pelissä...Hamil kirjoitti:Puhut vähän mutta asiaaEn voi käsittää miksei alfa ole takavetoinen. 156 ainoa "puute" on mielestäni se että vetävät pyörät ovat edessä. Tosin eipä ole kyllä menossa valittamista. Neliveto olis kyllä poikaa uuteen malliin!
vuonna -92 rullasi viimmeiset yleiseen myyntiin tehdyt takapotkut tehtaaltaHamil kirjoitti:Joo olen joskus jopa lukenut artikkelin missä ihmeteltiin etuvetoisuutta. Kyllähän se on niin että tuotantokustannukset määräävät tahdin. Oikeassa olet. No kaikkea aikansa. Eikös vielä 70-luvulla alfat olleet takavetoisia?
juu samoja huhuja kuullut itsekkin......sitten samaa pohjalevyä käyttävät jo Fiat ja GM, tietenkin siis jos toteutuu....säästöt ovat melko mittavat kun kaikki tehtaat voi tehdä/modifioida saman kaavan mukaan....BSTR kirjoitti:Eikös tuo uusi 157/158 perustu GM:n pohjalevyyn?90 kirjoitti:tuotantokustannuksistahan se on kiinni loppu pelissä...
kun on sama pohjalevy jokaisella yhtiön merkillä käytössä, niin tällä saadaan kustannuksia melkoisesti alas..
Oliko se näin vai oisko vanhaa Spideria jatkettu vähän pitempään, veikkaisin että Spider oli viimeinen valmistettu takavetoinen.90 kirjoitti: vuonna -92 rullasi viimmeiset yleiseen myyntiin tehdyt takapotkut tehtaalta
ja mallinahan oli 75...
tämänkin jälkeen näita tehtiin vielä viranomaisten käyttöön...![]()
aikaa siis balttiarallaaa 10 vuotta tuosta.....ei niin vanha juttu kuin äkkisiltään luulisi..
juu..onhan noita myyty vielä -93 vuonna mutta mielestäni varsinainen valmistus loppui ennen 75:sta...varma en tietenkään ole kun en tuohon spideriin ole niin perehtynyt mutta oikaiskoon se ken tietää asian oikean laidan....166 kirjoitti: Oliko se näin vai oisko vanhaa Spideria jatkettu vähän pitempään, veikkaisin että Spider oli viimeinen valmistettu takavetoinen.
Mitä tulee yhteisiin pohjiin niin kuulemani mukaan Saab EI olisi enää jakamassa juuri sitä pohjaa mikä Alfaan tulee. Tuliko se liian kalliiksi vai mikä siinä oli.
CARFin Pienen Punaisen Kirjan mukaan takavetoisen Spiderin valmistus loppui vuonna vasta 1994 (kuvassa viimeisin versio) ja 75:n vuonna 1992.90 kirjoitti: juu..onhan noita myyty vielä -93 vuonna mutta mielestäni varsinainen valmistus loppui ennen 75:sta...varma en tietenkään ole kun en tuohon spideriin ole niin perehtynyt mutta oikaiskoon se ken tietää asian oikean laidan...
jeps..tuosta DTM:ään paluusta on pyörinyt huhuja...BSTR kirjoitti:Sivujuonteena: 158:sta tulee liian kookas kilpa-autoksi... kuitenkin huhujen mukaan Autodelta tullee siirtymään 2005 156:n seuraajaan ETCC:ssä. Vai lopettaako tehdas kilpailun touring car tasolla ja siirtyy DTM:ään?!? Kyllähän maailmaan huhuja sopii
Myös uudessa AutoItaliassa spekuloitiin DTM-kortilla.BSTR kirjoitti:Sivujuonteena: 158:sta tulee liian kookas kilpa-autoksi... kuitenkin huhujen mukaan Autodelta tullee siirtymään 2005 156:n seuraajaan ETCC:ssä. Vai lopettaako tehdas kilpailun touring car tasolla ja siirtyy DTM:ään?!? Kyllähän maailmaan huhuja sopii
Lisää tulevaisuuden povausta italiaspeedin malliin:Mirafiori kirjoitti:158 korvaa muuten myös 166:n.... sen tuotanto päättyy jo syksyllä 2005... Varsinainen edustusauto (Berlina sportiva) tulee tuotantoon 2007...sen auton pituus on sitten jo lähes viisi metriä...
148 on muuten tuon muukaan pituudeltaan lähempänä 156:ta kuin 147:aa.Vittorio Jano kirjoitti:Lisää tulevaisuuden povausta italiaspeedin malliin:Mirafiori kirjoitti:158 korvaa muuten myös 166:n.... sen tuotanto päättyy jo syksyllä 2005... Varsinainen edustusauto (Berlina sportiva) tulee tuotantoon 2007...sen auton pituus on sitten jo lähes viisi metriä...
2006
-148 (Compact platform, in May 3p version, then 5p, 430cm long)
Ehkäpä tarve erottautua Fiatista ja valmistautuminen jo lykättyyn USA:n markkinoille paluuseen vaativat tuota. Alfa on kallis auto, joten sen pitää olla sen kokoinenkin.HR kirjoitti: ...
Olen jonkun aikaa aavistellut että vaivaakohan Alfaa jonkinlainen pöhötystauti kun mitat, painot ja sylinteritilavuudet näyttävät järjestään olevan kasvussa.
Johtuu terrorismista, sanon minä, isommalla autolla haetaan turvallisuuden tuntua. Ajan henki.Mirafiori kirjoitti:kaikki merkit kasvattavat mallejaan, se on ihan luonnolista...