

Valvoja: Moderators
Niin katos se on vähän niin kun kaunis nainen. Välillä kitisee ja naputta, mutta pirun kiva ajella. Sen mukavan voi sit pitää himassa.Bluebate kirjoitti:Kaikenlaiset nitinät ja kitinät aika raivostuttavia.
Kyllä se on yllätänyt todellakin, kun jos idioottien juttuja kuuntelee niin suurinpiirtein se on joka toinen päivä pajalla, mutta ei todellakaan ainoastaan kalliit määräaikaishuollot siinäpä ne suurimmat murheet!Luotettavuus on ollu itelle positiivinen yllätys
En kyllä missään nimessä sanos että on hyvä sivutuki, päinvastoin!Dobber kirjoitti:Minusta etupenkeissä on hyvä sivutuki, jos vertaatte sitä mihin tahansa varpusmerkkiin niin kyllä niissä penkit ovat kuin suoraa lankku ei mitään tukea! Tietenkään en tiedä kuinka leveitä äijiä liette, jos ei mahdu penkkiin sitten millään, heh.![]()
![]()
Ei ne pojun penkit oo todellakaan mitkään kupit vaan ihan kunnolliset sporttipenkit. Mutta mielestäni kadulle passelit vaihtoehdot mutta en mä uskaltanutkaan omaan kiesiini laittaa Lancian Recaroja kun kuulemma niissä perse puutuuDobber kirjoitti:Radalle kannattaa vaihtaa Recaron tai Sparcon penkit. Lanciapojalla oli Recarot kuppipenkit Lanciassa, joten kyllä kelpaa päästellä radalla kovaa mutkiin ei tipu kyydistä.
Kyllähän esim. mun edellisessä autossa eli Xsara VTS.ssä oli loistavat jakkarat tohon verrattuna, puhumattakaan parin kaverin impuista (04-STI ja -99 GT)Dobber kirjoitti:Niin varmasti radalla ei missään normi kiesissä ei ole penkit hyvät.
lepidus kirjoitti: Niin katos se on vähän niin kun kaunis nainen. Välillä kitisee ja naputta, mutta pirun kiva ajella. Sen mukavan voi sit pitää himassa.
Joo, pari kaveria on kans ollu samaisen puljun (rental) tilaisuudessa ja jotain ton suuntasta nekin kertovat.. tiedä sit pitääkö paikkaansa vai ei.. ehkä ne yrittää tolla perustella Ferrarin tod. näk. kovaa vuokrahintaaPK kirjoitti:olin erään autovuokraamon esittelyssä, josta voi myös vuokrata Ferrarin, että jos yhtään lohduttaa, niin käsittääkseni Ferrarin öljynvaihto maksaa 5900 eur + alv, vakuutukset vuodessa 23 000 eur ja
Joo perse puutuu päiväetapin loppumatkast kun 1000km alkaa lähestyä-HH- kirjoitti:Ei ne pojun penkit oo todellakaan mitkään kupit vaan ihan kunnolliset sporttipenkit. Mutta mielestäni kadulle passelit vaihtoehdot mutta en mä uskaltanutkaan omaan kiesiini laittaa Lancian Recaroja kun kuulemma niissä perse puutuuDobber kirjoitti:Radalle kannattaa vaihtaa Recaron tai Sparcon penkit. Lanciapojalla oli Recarot kuppipenkit Lanciassa, joten kyllä kelpaa päästellä radalla kovaa mutkiin ei tipu kyydistä.. No kyllä noissa oikeissa kupeissakin näyttää olevan samaa vikaa
.
Ah tuota nuorta lempeä..Rolle kirjoitti:Turhan laadukas ja vaivaton ollakseen Alfa.
Kyseessä on varmaan 3 litrainen kun se on merkittävästi painavampi kuin T.Spark?Mokoma kirjoitti:Tämän saman oon huomannu 164:sen kanssa. Soratiellä ei voi ajaa kovaa, lähtee helpommin lapasesta kuin muut ajamani etuvedot.Silvio kirjoitti:....Se vähä mitä oon liukkailla ajellu,niin kaasunnostolla ja pienellä ohjausliikkeellä saa sladin aikaan vähä turhan helposti..