Mikähän tässä hommassa siis kuseeRolle kirjoitti:Todellakin, toisilla kun menee siihen hihnanvaihtoonkin lähemmäksi kilo
147 sammui eikä starttaa
Valvoja: Moderators
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
Tuo maksaa vähemmän kuin 156 v6:n hihnanvaihto Deltassa ja konetta ei liikuteta yhtään - kallis hihnasuojan avauskumimuumi kirjoitti:Joku tässä taannoin puhui, että 159 JTD:n hihnanvaihto deltalla 1200€?? Täytyy kuulemma nostaa kone pois nokalta..
Tuskimpa nostaavat pois - taitaa olla vain koneen ripustuksen purku toisesta päästä...
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
- juhala
- Viestit: 685
- Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
- Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010 - Paikkakunta: Espoo
en tiedä , mutta voi hyvinkin olla. Työhan pääkaupunkiseudulla ainakin maksaa jotai 70- 80 eetä /tunti. (esmex keittiokalusteasennus ja vastaava).Ruokoton kirjoitti:Tästä päästään seuraavaan askeleeseen - jos työ maksaa vaikkapa puolet tuosta 1200e huokeasta hinnasta, niin kaiketi hihnan vaihtoon kuluu sitten 8-10h tehollista työaikaa ammattilaisilta - uskottavaa?Rolle kirjoitti:Työ maksaa
V6 audin diisselin hihnanvaihto ei taida onnistua ihan työpäivässä ammattilaiselta. Eri auto toki, mutta täysin mahdollista. Alfankin kohdalla. Omaan audiin (V6 joka siis myyty) hihnavaihto oli luokkaa 800 eetä merkkiorganisaation ulkopuolella. Kauheesti autoa purettava.
Eli onhan merkkihuolto kallista, mutta mun mielestä Deltan HINNAT ei ole se ongelma vaan hivennen "vaihteleva" toiminnan laatu....
Mutta eipä hyvin mene muillakaan, mtä esim VAG juttuja seurasin aikanaan.