Ajelen lähes joka päivä spiderilla Nakkila-Pori-Nakkila väliä vt2 pitkin ja Kokemäellä tulee käytyä silloin tällöin. Nakkilasta pohjoispuolta(kokemäenjokea) kokemäelle ja eteläpuolta takaisin on mukava kruisailu reitti. Siis asun lähellä Kokemäkeä 20km.
Mahtaako joku olla nähnyt punaista 2-korista 3-ovista GTi golffia liikkeellä. Maxxlook helmat, isot puskurit + wsl-alut (7puolaiset) alla.
Minun autoni, joka VARASTETTU!!!
Kaikki havainnot 24h/ 041-5702922
REKISTERI NUMERO UXJ-922 , ostin, varastettiin seuraavana yönä, joten vakuutus ei kata vahinkoa. Ollut kateissa 2,5 kk. Tekijä tiedossa, poliisi ei vain löydä ko. jannua. MINÄ löydän.
Viimeksi muokannut kumimuumi, 22 Elo 2007, 08:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kumimuumi kirjoitti:Mahtaako joku olla nähnyt punaista 2-korista 3-ovista GTi golffia liikkeellä. Maxxlook helmat, isot puskurit + wsl-alut (8puolaiset) alla.
Minun autoni, joka VARASTETTU!!!
Kaikki havainnot 24h/ 041-5702922
REKISTERI NUMERO UXJ-922 , ostin, varastettiin seuraavana yönä, joten vakuutus ei kata vahinkoa. Ollut kateissa 2,5 kk. Tekijä tiedossa, poliisi ei vain löydä ko. jannua. MINÄ löydän.
Tollasilta mulkut pitäs syöttää sioille pienissä paloissa!
Pitäs onneks entisen omistajan vakuutus korvata. Kaverilla kävi samalla tavalla jolloin entisen omistajan vakuutus korvas.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
~10vuotta sitten ostin turbo ie unon, joka liiasta leikistä hajosi kotimatkalla ja löi öljyt pakosarjaan. Paloi, eikä vakuutus korvannut. Ostohetkestä --> voimassa vain liikennevakuutus.
nettiauton ilmoitushan on melko vanha, päivitetty toukokuussa viimmeksi joten ei lienee varkaan ilmoitus, lisäksi nettiautossa tulee muistaakseni aina tuo myyty kun ilmoitus menee vanhaksi..