jep tänään sit menin vaihtamaan alfan tucsoniin ja aika helvetillinen haikeamieli on nyt.
mut Rakastan koko sydämestäni alfaa. toivottavasti joskus vanha suola rupea janottamaan.
TestarosaFinland kirjoitti:Näköjään suomessa on alkanut melkoinen tauti Yks vaihtoi Vuvlaan, toinen suctoniin ainoa mitä puuttu on se joka vaihta rollocaan
Töiden puolesta oon tuommoisella pari kertaa ajanut. Ihan perus-ok auto. Plussana mainittakoon että siitä näkee melko pitkälle, eikä se ainakaan ole ihan yhtä ruma kuin Kian vastaava..
EDIT: niin ja neliveto.
Oleino kirjoitti:Töiden puolesta oon tuommoisella pari kertaa ajanut. Ihan perus-ok auto. Plussana mainittakoon että siitä näkee melko pitkälle, eikä se ainakaan ole ihan yhtä ruma kuin Kian vastaava..
EDIT: niin ja neliveto.
"neliveto" onkohan tossa samanlainen kuin Honda CR-V:ssä, että jos ajaa yli 50km/h niin auto on täysin etuvetoinen ja alle sen neliveto tulee viiveellä päälle ja ei oo ees lukkoja missään....eli periaattees etuveto
Nissanilla aika ennenkuulumaton mallisto,4 eri mallia kilpailee keskenään tehtaan sisällä.. Ei niistä mistään kuitenkaan (edes Muranosta) uutta pajeroa tule..
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin kyllä Subaru Forester on ihan lyömätön. Tällä hetkellä on vielä joku kampanjakin meneillään ja turbon saa reilusti alle neljällä kympillä. Ja satanen on lasissa ennen 156GTA:ta.
Silvio kirjoitti:Ainahan nelivedot on ajossa 2-vetoisia,ja etuveto 1-vetoinen.. No pajerossa sai tosin perälukon kiinni,eli silloin 3-vetoinen..
Tästä aiheesta on varmaan foorumit pullollaan vääntöä mutta...
Riippuu aika paljon nelivedon toteutuksesta. Jos on "Aito" neliveto eli tasauspyörästö MEKAANISELLA yhteydellä keskellä ja päissä, kaikki pyörät vetää jos on tasainen pito joka pyörällä. Toki jos ei ole lukkoja ja jollain pyörällä selvästi huonompi pito, karkaa voima sinne. Siinäkin auttaa sopiva vasemman jalan jarrutus, pyrkii tasaamaan pyörintänopeutta jolloin voimakin pakottuu pitävämmillekkin pyörille... Noi etuvetuset kity-maasturit on sitten asia erikseen, koko takapään veto jonkun viiveellä toimivan härpäkkeen takana. Käyttäytyy kuin etuvetonen eli oikean nelivedon tuomat hyödyt arkiajossa puuttuu noista vehkeistä lähes tyystin
Niin no. S40, 60, 80 ovat vähintäänkin yhtä mielikuvituksettomia ja tylsiä kuin Corolla. Jälkimmäinen sattuu vain olemaan huomattavasti laadukkaampi, joten vaakakuppi kallistuisi siihen suuntaan.. Ei herneitä.
Wikipediasta: "Auto on pyörillä liikkuva useimmiten henkilöiden kuljetukseen tarkoitettu itsenäisesti liikkuva laite." "Toyota Corolla on Suomen myydyin automalli."
Kyllä kansa tietää. Ja japanilainen osaa. Respectiä.
***
Ja prasath ostaa taas Alfan viimeistään silloin kun Suomen soratiet on päällystetty, kuopat korjattu, talvet lämmenneet, nopeusrajoitukset poistettu ja bensaa saa puoli-ilmaiseksi. Tai ehkä vähän aikaisemminkin.
Todellista hurmanhenkeä loi lumen lento ajovalojen tasolta...pikkupuolen nelonen silmässä,eli vähän isoa ykköstä pienempi... Samaa fiilaria aattelin uskaltautua kokemaan syyskuun lopussa radalla... Toivotaan vesikeliä niin fiilis vois nousta samalle levelille..
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..