Valvoja: Moderators
En muista tosta ohjauksen nopeudesta eroo...on jo aika paljon aikaa viimisestä 156-koeajosta. Boset on ihan OK, mut ei mitkään huiput. Menettelee vakiopopeiks. En oo vaihtamassa.Tubbe86 kirjoitti:Kuinkas ajettavuus? Onko 147:ssa "nopeempi" ohjaus kun oon kuullu semmosta? Entä viat? Onko siinä jotain speciaalia, mitä 156:ssa ei oo? Onko toi distinctivessa oleva Bosen soittopeli hyvä?
Tokihan me ei näitä poppivehkeiden takia vaihdeta...Jochanan kirjoitti:En muista tosta ohjauksen nopeudesta eroo...on jo aika paljon aikaa viimisestä 156-koeajosta. Boset on ihan OK, mut ei mitkään huiput. Menettelee vakiopopeiks. En oo vaihtamassa.Tubbe86 kirjoitti:Kuinkas ajettavuus? Onko 147:ssa "nopeempi" ohjaus kun oon kuullu semmosta? Entä viat? Onko siinä jotain speciaalia, mitä 156:ssa ei oo? Onko toi distinctivessa oleva Bosen soittopeli hyvä?
147 ei ole sitä typerää pystysaumaa. Takaovien ja pyöränkaaren pokkaus pullottaa ja se on herkkä kiveniskemille.Tubbe86 kirjoitti:Entä 147:n helma?
naista kasvojen kohtuksista voidaan aina olla montaa mieltaa. lahes poikkeuksetta ne pilaavat auton, kun alkuperainen harkittu ilme sotketaan vakisin. alfa 147 suhteen en olisi ihan samaa mielta. alkuperainen keula on hyva, mutta vahan jo ikaantyneen nakoinen ja aavistuksen unelias, kun taas facelift on skarpimpi, puhdaslinjaisempi ja vahan agressiivisempi. itse tykkaan faceliftista enempi. mutta nama ovatkin omia mielipiteitani..Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Pakko olla samaa mieltä. Harmi kun 150-heppaista Multijet-siiseliä ei ole saanut kuin kasvonkohotusmalliin.Campari kirjoitti:Aikanaan ja vieläkin erittäin persoonallisen näköinen kulkupeli, joka pilattiin täysin turhalla, rumalla naamamuutoksella.
tassa vaiheessa pakko tarkentaa, etta kasvojen kohtuksesta puhuttaessa, en ollut varma puhuttiinko 156 vai 147 mallista.. itse en kaikilta osin innostunut kauheasti 156 keulamuutoksesta, mutta 147:n kohotus oli mielestani onnistunut vaikka alkuperainenkin oli hyva.tigranera kirjoitti:naista kasvojen kohtuksista voidaan aina olla montaa mieltaa. lahes poikkeuksetta ne pilaavat auton, kun alkuperainen harkittu ilme sotketaan vakisin. alfa 147 suhteen en olisi ihan samaa mielta...Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Pakko olla samaa mieltä. Harmi kun 150-heppaista Multijet-siiseliä ei ole saanut kuin kasvonkohotusmalliin.Campari kirjoitti:Aikanaan ja vieläkin erittäin persoonallisen näköinen kulkupeli, joka pilattiin täysin turhalla, rumalla naamamuutoksella.
juu ei se 156:n lifti paha ole, pieni kritiikki siita etta sen jalkeen keula naytti imo hiukan halvemmalta ja tavallisemmalta. toisaalta alkuperainen omalaatuisuudessaan oli mielipiteet jakava. peran muutos taas naytti silta etta pakko oli jotain tehda, mutta kun budjetti tuotannon osalta rajoittaa hommaa paljon, muutokset tehdaan niissa osissa missa on tarve uusia tuotantotyokalut, eli peltiosien prassaystyokalut, jotka kuluvat kun osia on ehditty tehda jo satoja tuhansia.. eli seurauksena se etta takaluukkuun tehtiin sellaisia muutoksia jotka eivat vaadi ymparoivia korinosien muutoksia, ja paljonhan tilaa muotoilulle ei sitten olekaan, eli tehdaan typeria lisapokkauksia kun muuta ei voida..Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Joo sitä Neliseiskaa tarkoitin niin kuin ensi alkuun ajattelitkin. Minä taas tykkään 156:n kärsästä faceliftattunakin, takapää taas ei muuttunut ainakaan parempaan suuntaan vaikka miltä kantilta yrittäisi katsoa.
Minusta alkuperäinen design on yleensä aina paras, poikkeuksina 33:n ja 155:n onnistuneet päivitykset.