2.4jtd 136,140-ja 150hv koneiden erot...
Valvoja: Moderators
2.4jtd 136,140-ja 150hv koneiden erot...
eli onkos noissa koneissa eroa muuta kuin tossa elektroniikassa... vai onko jopa 150hv mallissa turbossa pientä eroa...? aikani kuluksi pohdiskelen.. ja onkohan 166 mallissa sama voimansiirto kuin 156 mallissa..? siis nimenomaan jtd malleissa
jotain tietoa kaivellut: vanhemmissa malleissa on turbona garrett td2503vnt malli ( 97-99 ) uudemmissa taasen garrett gt 2256v malli ( -01 ) sama homma siis 156 ja 166 malleissa . koneista taasen löytyy ainakin 3 eri numerosarjaa : 156 malli AR32501 (9/97-10/00 ) iskutilavuus 2387 ja sitten M.722.BT.24 (97- ) iskutilavuus 2400. 166 mallista taasen : AR 34202 (9/98-10/00 ) 2387 ja sitten sama kuin 156 mallissa, jossa iskutilavuus 2400 ( 01-)
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4
136 mallissa pikkasen erilaiset suuttimet ( pienemmät ) ja ahtimessa tietääkseni eroa kanssa. lanciassa mulla on ( 136 malli ) ihan perus hukkaporttiahdin, mutta näissä alfoissa taitaa olla molemmissa vnt-ahtimet. molemmista saa kyllä tehoa, niin ettei paikat kestä squadra tuningin kaveri omaa 166 alfaa viritelly vakio ahdistimella : 200hv / 420nm 1.4bar. keulacuuleri, katti pois, + jotain pientä. pakopaineet olis kiva tietää jo tossa
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4