Veljen vaimo heitti että Alfa on teinipirssi. Joten aloin ajattelemaan mikä mahtaa olla Alfa kuskien keski-ikä? Uskoisin että ei ole teini, taitaa olla liian kallis/vaativa ylläpitää
Jossain 30 vuoden huitsukkeilla on tällä foorumilla. Noin äkkiseltään väittäisin, että nuoremmat liikkuvat aktiivisemmin keskustelufoorumeilla ja siten todellinen "keski-ikä" ennemminkin 40:ntä.
Täällä on ollut galluppia foorumin keski-iästä. Varmaankin alfakuskien todellinen keski-ikä on jonkun verran ylempänä. Rollen kanssa aika samoilla linjoilla ikäarvailujen suhteen.
No ei ihan vielä noin kunnioitettaviin lukuihin pääse kuin tuo Temuzin, mutta kyllä kohotti mielialaa tuo teineihin viittaaminen näin pikkusen keski-ikäisempääkin foorumilaista!
Pitäähän sitä nuoresta asti ajaa oikeilla autoilla. Teiniautoksi ovat omaa 33:stani väittäneet, ilmeisesti nimetään kuskin iän mukaan? "Teini-iässä" vielä ollaan ainakin paperilla. Eiköhän kuitenkin suurinosa alfakuskeista joita tiellä näkee ole siinä 30-40v välillä
No,toisaalta eihän ne numerotkaan kaikkea merkitse,sillä esim. joku 2-kymppinen voi jossain tapauksessa olla paljon järkevämpi kuin 3-kymppinen jne....ja tietysti päinkinvastoin.
Itse olen ajatellut asian näin että olen mieluummin 150v ,kuin aikuinen.
Vaikkakin täytynee oikeasti itsensä sinne 3-kymppisten sarjaan laittaa.
^Kyllähän tuosta näppärä matemaatikko vähentää tästä vuodesta topicin perustamisvuoden jne.. Mutta tosiaan tilasto hieman vääristyy kun tulee uusia ja nuoria jäseniä kun entiset (mukamas ) vanhenee..