Tuossa kun äsken ajelin töistä kotiin, niin vaihdekeppihän se tosiaan sitten irtos vaihdelaatikosta kesken ajon...

En osaa kuvailla kuinka se tapahtu muuten kuin että huomasin, että vaihteet meni yhtäkkiä ihan sekasin (2->4, 4->3) tai jotain sinnepäin. Tätä kesti pienen hetken, sitten keppi pyörikin yhtäkkiä tyhjää. Välille ois jättäny keskellä yötä, mutta onneksi vaihde jäi silmään

Oisko se nyt kolmonen, joka tapauksessa sen verran pieni, että sillä pääsee just ja just kytkintä luistattamalla liikkeelle eikä tarvi Suomen nopeusrajoituksilla ajaa rajoitinta vasten.
Eli mikäköhän tuolla nyt mahtoi irrota ja mistä ja kuinka pystyn sen korjaamaan vähän helvetin nopeesti vai pystynkö? Huomenna pitäis jo klo 14 olla matkalla töihin tuolla... Moottoritie voi olla aika ankee kokemus pelkällä kolmosvaihteella. Ja kallis.
Niin ja autohan on tuo mikä tuolla vasemmalla lukee.
I do my loving in the winter.