V-tyyli kirjoitti:Hienohan se on kuin mikä(kuvissa), mutta täytyy todeta, ettei kantti riittäisi ton ostamiseen. Joko olen liian köyhä tai liian tylsä. Ollut kyllä ko. auto jo pitkään kaupan.
Samat ajatukset minullakin.
Olisi todellakin munakas ja kiinnostava peli. Väritystä ensimmäinen omistaja olisi tosin voinut kahteen kertaan miettiä.
Kukaan ei ole ilmeisesti uskaltanut mennä autoa livenä ihastelemaan.
Meikän vanha 75ts se vaan paranee ja komistuu.... Oli nettiautossa näköjään myynnissä. Heinä/elokuussa muistaakseni myin etiäppäin ja nytten on vailla jo uutta omistajaa Siinäpä loistava Alfa oikealle harrastajalle.
Tämä on myös mielenkiintoinen. Oli muistaakseni pari kuukautta sitten myös myynnissä ja hintaa 800-1000e. Nyt kun pitäisi leimata ensi kuussa, niin hintaakin ihan miehekkäästi 2900e.
Onkos ehkä sama yksilö joka vaikutti jokunen vuosi sitten Riihimäessä? Auto oli melkoisen siisti ja omistaja varsinainen pilkunnu... jokseenkin tarkka henkilö.
Onkos ehkä sama yksilö joka vaikutti jokunen vuosi sitten Riihimäessä? Auto oli melkoisen siisti ja omistaja varsinainen pilkunnu... jokseenkin tarkka henkilö.
Alatukivarren puslat tms. oli korkannu. Auton olis saanu 600 egeen hakea pois, ruiskukoneella. Auto kyllä siisti, mutta eh.. melkein 3 tonnia???
Tiige kirjoitti:Tämä on myös mielenkiintoinen. Oli muistaakseni pari kuukautta sitten myös myynnissä ja hintaa 800-1000e. Nyt kun pitäisi leimata ensi kuussa, niin hintaakin ihan miehekkäästi 2900e.
jos joku kiinnostuu autosta niin voin käydä tsekkaamassa kun näkyy olevan myynnissä tuossa naapurikaupungissa..eipähän tarvii ainakaan eteläsuomesta asti lähteä ostamaan sikaa säkissä..
^samoin!
On myydään osastollakin myynnissä. Olen tuota kyseistä auton kerran pätkän ajanut, ja jätti kyllä lähtemättömän vaikutuksen, tuollainen on pakko saada.
Ostakaa joku harrastaja ja myy minulle parin vuoden päästä, eikös?
Yhdellä sanalla sanoakseni järkyttävä, mutta kaikilla on oma maku.. mutta, on tuo ainakin erikoinen, eikös se ole se tuningin tarkoitus...? Itse pidän enemmän hillitystä tuningista.
KJS kirjoitti:Nojoopa. Muukkosen läppärungolla luvataan 25 hv lisäteho, eli siitä tulisi äkkiä laskien tuo 180. Ei lastulla kyllä oteta vaparista 25 hepoa lisää.
Tai sitten vakiolastu on melkoista kuraa ollut tehtaalta lähtiessä
Kirk kirjoitti:^^"juu elil nyt olisi todellä näyttävä ja varma pään kääntäjä"
Ja ne pääthän käännetään lähinnä pois päin autosta...
^^^
Syytekohdat:
1. Ympäristörikos
2. Tyylitajuttomuustilassa ajeleminen
3. Tarpeettoman suuritehoinen lehti-imuriksi
4. Henkilökohtainen loukkaus Walter de Silvaa kohtaan
5. Ei sovellu pyykinkuivaukseen telineen mataluuden takia
6. Transformers lelujen törkeä kopiointiyritys
Olikohan siinä tarpeeksi ? Alfabbs-tuomioistuin antakoon humoristisen rangaistuksensa.
Laske normaalihkon näköinen puskuri hintaan päälle.
Äkkiäkös se osuu johonkin katukiveykseen ja menee särki! Siinä on sitten kova työ vakuutussedän kanssa pohdiskellessa että millä rahalla sen saa vastaavaan kuntoon.
Ei nettiauto-bongauksia, vaan mobile.de:stä...
Tuli katseltua tuollaista nokivasaraa: id=11111111276040778
Auton myyjällä, Atlantic Auto Gmbh, on ihan mielenkiintoisia tötteröitä tarjolla.
R@gdoll kirjoitti:Ei nettiauto-bongauksia, vaan mobile.de:stä...
Tuli katseltua tuollaista nokivasaraa: id=11111111276040778
Auton myyjällä, Atlantic Auto Gmbh, on ihan mielenkiintoisia tötteröitä tarjolla.
Tuossahan on se meikää kiinnostava Ti-varustelu. Noita ei kovin usein ole tarjolla vaikka olen seurannut Autoscouttia ja Mobilea päivittäin.
Hintakaan ei ole paha. Varteenotettava vaihtoehto seuraavaksi autoksi.
KJS kirjoitti:Nojoopa. Muukkosen läppärungolla luvataan 25 hv lisäteho, eli siitä tulisi äkkiä laskien tuo 180. Ei lastulla kyllä oteta vaparista 25 hepoa lisää.
"Omistajia 3" = haltijoita vähän enemmän
"Auto on erittäin hiljainen alustaltaan" = ilmeisesti laakeri vaihdettu
"Kaikki huollot tehty" = viimeisin merkintä tais olla vuodelta 2005
"Tupakoimaton " = tuuletettu hyvin
"Omistajia 3" = haltijoita vähän enemmän
"Auto on erittäin hiljainen alustaltaan" = ilmeisesti laakeri vaihdettu
"Kaikki huollot tehty" = viimeisin merkintä tais olla vuodelta 2005
"Tupakoimaton " = tuuletettu hyvin
1300ti kirjoitti:Kaunis auto nettiautossa, tai Espadahan toi kyllä käsittääkseni onkin. Mulla ois tuollaiseen takavalot sitten kun joku aloittaa entisöinnin...