Mulla voi ainaskin tossa vanhan mallisessa, voi olla myös toisen mallisia ohjausvaihteita joille ei voi mitään...
Ohjausvaihteen takapuolella pieni luukku pirullisen ahtaassa, kaks pulttia jolla kii...luukkua vasten sisäpuolella on aika jäykkä jousi joka painaa sellasta muovista luistia päin ohjausakselia joka liikkuu poikittain, luistin ja jousen välissä on ohuita prikkoja..sen Pitäs kiristyä kun ottaa yhen pois riippuen vähän kuinka monta niitä on...itellä toimi tosin päinvastoin, tein yhen prikan lisää isosta rengasabikosta ja laitoin reilusti vaseliiniä. noin pari viikkoo meni ennenkun ojaus asettui ja alkoi palauttaan kunnolla, mutta sen jälkeen tuli hyvä..
Vielä on hivenen välystä, raidepäät ok ja kabiinin puolella oleva ristinivel myös, toinen nivel on vissiin ihan vaihteen juuressa, ainakin yhdestä kuvasta päättelin niin..epäilen vian olevan siinä, mutta on niin pieni vaiva ettei haittaa...sen nivelen taitaa nähdäkin vaan ohjausvaihteen ollessa pöydällä...*.
Yks kans mikä auttaa vetelevään ohjaukseen ja myös vähän väljyyten on vaihtaa alatukivarsien takapuslat V6 mallisiin jossa on nylonholkki lisäjäykistimenä sisällä ja valaa sinne viä sikaflexi, ei vetele enää kovassa kiihdytyksessä. Vanhoilla puslilla oli ihan mahdoton vempula.