Sisätilanlämmittimen kiinnittäminen keskikonsoliin - tarrat?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Sisätilanlämmittimen kiinnittäminen keskikonsoliin - tarrat?

Viesti Kirjoittaja Portti »

Onko kukaan kiinnittänyt sisälämppäriä keskikonsoliin esim. jollain kaksipuolisella tarralla tms. systeemillä, joka ei vaadi reikien poraamista?

Tulipa investoitua uuteen Defa Termini -sisätilanlämmittimeen keväällä kärähtäneen vanhan tilalle ja se pitäisi saada jotenkin fiksusti lämmittämään tehokkaasti.

Tuo reikien tekeminen keskikonsoliin ei hirveästi huokuttelisi ja toisaalta taitaa mennä tuollaisesta minikokoisesta lämppäristä suurin osa lämmöstä turhaan jalkatilan lämmittiseen jos sitä pitää lattialla. Lisähaastetta tarrakiinnitykseen tuonee se, että paras kiinnityskohta keskikonsolissa lienee paikassa, jossa on "nukka"-mattoa.

Hyviä vinkkejä siististä kiinnitystavasta kaivataan.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Olisikos paikkaan mahdollista tehdä jokin kiinnitysrauta systeemi. Elikkä pujottaa "lenkille" väännetty rauta vaikka jostain sisustan osien välistä, ja toiseen päähän ruuvata lämmitin kiinni.

Avatar
Jochanan
Viestit: 442
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Jochanan »

Mä porasin oman Terminin kylmästi siihen keskikonsolin sivulevyyn. Pistin karvaiselle alueelle, niin ei sitten reiät näy jos/kun joskus täytyy mööpeli poistaa. Kannattaa ottaa se sivulevy pois ja katkaista tai taittaa ylimääräiset ruuvit pois. Takana menee ilmeisesti Airbagien johtoja. Mistäkö tiedän? Bägien valot sytty kun olin laittanu levyn takaisin paikoilleen. :P Onneks ei vissiin mitään sen vakavampaa tapahtunut. Valot sammu ruuvien katkasemisen jälkeen.

Avatar
hagger16
Viestit: 3071
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Portti kirjoitti:Hyviä vinkkejä siististä kiinnitystavasta kaivataan.
Itse rakensin lämmittimelle alumiinista irrallisen telineen apukuskin jalkatilaan. Siitä se "tohottaa" oikeassa kulmassa ja on helppo nykäistä konttiin tai varaston hyllylle tarvittaessa.
Tiedä sitten miten "siistiä" se on, mutta eipähän ole reikiä missään..
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
willez
Viestit: 5235
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja willez »

hae biltemasta takiaistarraa ja laita mihi lystäät :D

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Eihän ne reiät ole sun ongelma. Lämppärihän on siinä niin kauan kun auto on sulla.

Ja seuraavalle on kiinnitysreiät valmiina.

Olen pistäny kaikkiin autoihini pari pientä reikää siihen mustaan osaan ja pienillä pulteilla kiinni takaapäin.

Lämppärit on kesät talvet autossa eikä häiritte millään tavalla.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
virtti
Viestit: 248
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS
Paikkakunta: Toijala

Re: Sisätilanlämmittimen kiinnittäminen keskikonsoliin - tar

Viesti Kirjoittaja virtti »

Portti kirjoitti:Onko kukaan kiinnittänyt sisälämppäriä keskikonsoliin esim. jollain kaksipuolisella tarralla tms. systeemillä, joka ei vaadi reikien poraamista?

Tulipa investoitua uuteen Defa Termini -sisätilanlämmittimeen keväällä kärähtäneen vanhan tilalle ja se pitäisi saada jotenkin fiksusti lämmittämään tehokkaasti.

Tuo reikien tekeminen keskikonsoliin ei hirveästi huokuttelisi ja toisaalta taitaa mennä tuollaisesta minikokoisesta lämppäristä suurin osa lämmöstä turhaan jalkatilan lämmittiseen jos sitä pitää lattialla. Lisähaastetta tarrakiinnitykseen tuonee se, että paras kiinnityskohta keskikonsolissa lienee paikassa, jossa on "nukka"-mattoa.

Hyviä vinkkejä siististä kiinnitystavasta kaivataan.
Terminin minäkin laitoin viiskutoseen http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=9 ... ht=termini

Ja kesällä kiinnityslevyyn on hyvä laittaa karvanopat, vunterpaumi jne roikkumaan :mrgreen:
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Kiitos kaikille vinkeistä! Mitään tarravirityksiä ei sitten kenelläkään ilmeisesti ole käytössä?
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
virtti
Viestit: 248
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja virtti »

Portti kirjoitti:Kiitos kaikille vinkeistä! Mitään tarravirityksiä ei sitten kenelläkään ilmeisesti ole käytössä?
^ nou
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -

NikEe1927
Viestit: 113
Liittynyt: 02 Huhti 2005, 23:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja NikEe1927 »

Portti kirjoitti:
Kiitos kaikille vinkeistä! Mitään tarravirityksiä ei sitten kenelläkään ilmeisesti ole käytössä?

Mulla on ollut kohta 2v ja hyvin on pysynyt paikoillaan,vaati kyllä sellasta
5cm levyistä tarraa(biltemasta)
Laitoin myös lämmittimen takaosasta tarralla lattiaan ettei etuosan-tarran
tarvii kannattaa koko laitteen painoa,laitoin myös n.2cm paksun kiilan
keskikonsoliseinän ja lämmittimen väliin,kiila pitää lämmittimen irti seinästä ja ohjaa ilman oikeaan paikkaan
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Keskikonsolin kyljessä roikkuu minunkin Defani.
Onkos AD-liikkeillä vielä tarjousta siitä jos palauttaa
vanhan läskin ja ottaa tilalle uuden litteämmän?
Ikävästi natisee lämmitin liitoksissaan, ikäänkuin
ei natinaa olisi jo tarpeeksi.(heitän usein Defan
lattialle ajon ajaksi kun en jaksa kuunnella natinaa,
erinäisistä demppausvirityksistä huolimatta)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Olisiko mitään tarkempia tietoja käyttämästäsi tarrasta? Olisiko mitään kuvia kiinnityssysteemeistä?
NikEe1927 kirjoitti:Mulla on ollut kohta 2v ja hyvin on pysynyt paikoillaan,vaati kyllä sellasta
5cm levyistä tarraa(biltemasta)
Laitoin myös lämmittimen takaosasta tarralla lattiaan ettei etuosan-tarran
tarvii kannattaa koko laitteen painoa,laitoin myös n.2cm paksun kiilan
keskikonsoliseinän ja lämmittimen väliin,kiila pitää lämmittimen irti seinästä ja ohjaa ilman oikeaan paikkaan
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Call me crazy, mutta en itse kyllä tarraan luottaisi. Siis jos nyt ihan oikein ymmärsin. Syy? Tarroilla on tapana pettää, varsinkin kun se lämmitin sen sopivasti lämmittää -> tippuu sopivasti jalkatilaan (tietenkin nurinpäin) -> ei saa ilmaa -> ylikuumenee ja polttaa Alfasi.

Voi tietty olla pessimistin jorinoita. Oma on toistaiseksi tylsästi lattialla, mutta mielessä on käynyt pellinpalan vääntäminen joka sitten lattiamaton alta nousee keskikonsolin vierustaa ja johon lämmitin on ruuvattu.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Toisaalta jos miettii kumman jälki on helpommin peitettävissä 5 cm tarran vai parin alle 5 mm ruuvin, niin kyllä ruuviin kallistuisin. Sitäpaitsi miksi se lämmitin pitää irrottaa? Ruuvaa kunnolla paikalleen, niin saa saman ilon seuraavakin omistaja.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

PSS
Viestit: 425
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PSS »

Mä olen miettinut että jos pistäisi pitemmän piuhan ja vetäisi sen penkin ali kyynärtuelle. Siitä se puhaltaisi suoraan ikkunaan mukavasti ja kyynärtuen avulla sitä voi tähdätäkin...

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

öö, en taida olla ihan perillä, että mihin sitä ollaan tässä asentamassa ? Ei kai sisätilanlämmitintä kukaan nyt näkyvälle paikalle rupea laittamaan ? Keskikonsolilla, jos tässä tarkoitetaan koko sitä kuskin ja repsikan välissä olevaa "tilanjakajaa", niin melkein vielä ymmärrän. Miksikäs sitä ei voi laittaa sinne repsikan jalkatilan seinämään pystytasoon. Siinähän on huopa/karva, joten ei jää jälkiä jos ja kun sen joissain vaiheessa irrottaa ?

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Tarrakiinnitys kuulostaa vaan ajatuksena helpommalta ja siistimmältä kuin reikien poraileminen, mutta voihan se olla, että ruuvit on se fiksuin tapa kiinnittää lämppäri.

Tosin siinä tapauksessa saattaa olla, että lämppäri tulee jäämään siihen lattialle myös tulevaisuudessa. Siellä vanhakin lämmitin oli, mutta uusi Defa on niin matala, että vaikuttaa siltä että lattialla enin lämpö menee maton lämmittämiseen.

-Tomi-:
Tuota jalkatilan seinämää minäkin tässä hain kiinnityspaikaksi.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

No niin, huh :) Tuossa ylempänähän jo luotiin aika hyvä worst-case-scenario, mitä voi tapahtua jos sen menee tarroilla kiinnittämään. Siinä seinässähän on se muutaman millin karvoitus, ei niitten reikien luulisi näkyvän. Ja tuskin niitä reikiä sieltä syvältä jalkatilasta kukaan silmäänsä hakeekaan ?

Avatar
tonba
Viestit: 152
Liittynyt: 07 Heinä 2007, 09:15
Paikkakunta: Luvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonba »

Isän golffissa (III) puhallin on pultattu hattuhyllyyn kiinni. 30min ja koko auto sulana -10 asteen pakkasella, ei kaikkein kaunein mutta taatusti tehokkain paikka. :wink:

NikEe1927
Viestit: 113
Liittynyt: 02 Huhti 2005, 23:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja NikEe1927 »

Portille

Kyseistä tarraa löytyy Bilteman valikoista n.5cm leveää,tarttuu lujasti siihen keskikonsolin mattoon(eikä lämmitin sitä kohtaa lämmitä,kuten joku asiaa ilmaisi)mulla nyt kolmas talvi aluillaan eikä kiinni pysymisessä mitään ongelmia,kuvia en pysty tähän hätään järjestämään kun kamera on lainassa,mut yritän kertoa vaikka kuva kertois enemmän kuin tuhat sanaa.Ekaks haet tarraa sit semmonen puupalikka tarran levyinen ja lämmittimen pohjan kapeemman sivun pituisen ja n.1-2cm paksuinen
liimaat yhden tarran lämmittimen pohjaan(mä käytin kontaktiliimaa lisänä tarran oma liima arvelutti)sillai poikittain (hankala tässä selittää)ett kannatus tulee etuosasta,seuraavaks liimaat samalla tavalla tarrat puukalikan molemmin puolin(kontaktiliimaa apuna)ja painat puupalikan lämmittimen pohjaan tiukasti, tarrat tarttuu tiukasti toisiinsa,laita vielä tarra laitteen takaosan kulmaan jos saa,ja katso sopiva puhallus asento laitteelle ennenkuin painat sen keskikonsoliin ja lattiaa vasten,itse jouduin ainakin yhden kerran nyppäseen sen irti ja asettamaan uudestaan,mutta nyt olen tyytyväinen siltä osin,ei nitise eikä natise,ei pidä mitään ylimääräistä ääntä(laite on muutaman vuoden ikäinen defa)
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)

Avatar
juhala
Viestit: 685
Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja juhala »

Ja poraakaan ei tartte. Tuohon Fiiattiin laitoin eilen kiinni vanhan Defan, Boschin miniruuvinvääntimellä vaan ruuvasin. Hyvin kävi.
Ylempänä mainittu kommentti ehkäisi suuremman innon tehdä sama itse suoraan tuohon Alfaan. Mitenkähän sen saisi irrotettua sen konsolin reunalevyn?
EDIT:
asentelin aamulla duunin parkkihallissa tuon pikku Terminin. Raotin sitä konsolin reunaa apparin jalkatilassa ja siellä takana todellakin oli piuhaa ja purkkia heti takana niin, että ruuvaaminen siihen suoraan ei ollu hyvä idea.
Laitoin sen sitten lähemmäs penkkiä, vaihdekepin viereen missä oli tukevamman tuntuista muovia takana eikä piuhoja ainakaan heti menossa poikki.
Siisti tuli enkä tainnu rikoa mitään. Miniruuvinväännin ainut tarvittava työkalu.
Tarpeettomalta tuntuu tarraviritykset.
Viimeksi muokannut juhala, 23 Loka 2007, 10:40. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Niin se vielä unhoittui mainita että jotkut halpis lämppärit ei tykkää edes tuosta kyljelleen asentamisesta. Niin huonot laakerit että alkaa vikisemään pahimmillaan ekana talvena :) Vaikkei siellä autossa tietenkään yleensä istuta kuuntelemassa.
Ayrton Senna da Silva forever

NikEe1927
Viestit: 113
Liittynyt: 02 Huhti 2005, 23:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja NikEe1927 »

Mun mielestä ei ole minkäänlainen viritys jos on pysynyt lähes kolme vuotta,ympärivuoden ja edelleen hyvin tukevasti paikoillaan,tää on mun mielipide.
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Sinitarraa jos iskee koko levyn - voi pitää ihan hyvin , mutta takuuta en anna.

Lämmetessä joko valuu tai pysyy - ei tietoa.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

NikEe1927:

Mikä sen puupalikan tarkoitus on? Onko tuosta tarrasta jotain tarkempia speksejä? Biltemaa ei ole näillä seuduille, joten jostain muualta joutuisi etsimään tarraa.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
jansku
Viestit: 517
Liittynyt: 02 Huhti 2007, 16:10
Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jansku »

Oma sisätilan lämmitin on apparin penkinpäällä, puhaltaen ns. hansikaslokeroon päin.Ajaessa se joutaa lattialle.En o koskaan miettinyt sitä et laittaisin sen kiinni johonki.Toki jos erittäin hyviä ideoita tulee vastaan voin harkita sitä sit seuraavaan autoon.Tämä nykyinen kun lähtee pikapuolin myyntiin.

KalleTS
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Huhti 2007, 11:53
Paikkakunta: Somero

Viesti Kirjoittaja KalleTS »

Itse ostin kanssa juuri sen isomman Terminin. Laitoin sen (omasta mielestäni) kätevään paikkaan, jossa ei ole tiellä vaikka etupenkille joku istuutuisikin. Teetätin lyhyen jatkojohdon ja asensin Terminin Motonetistä haettujen tarrojen kanssa "kardaanin" kohdalle takapenkin jalkatilaan. Näin se puhaltaa hieman lattiasta ylöspäin, eikä vie normaalioloissa kenenkään jalkatilaa...

Portti kirjoitti:Tarrakiinnitys kuulostaa vaan ajatuksena helpommalta ja siistimmältä kuin reikien poraileminen, mutta voihan se olla, että ruuvit on se fiksuin tapa kiinnittää lämppäri.

Tosin siinä tapauksessa saattaa olla, että lämppäri tulee jäämään siihen lattialle myös tulevaisuudessa. Siellä vanhakin lämmitin oli, mutta uusi Defa on niin matala, että vaikuttaa siltä että lattialla enin lämpö menee maton lämmittämiseen.

-Tomi-:
Tuota jalkatilan seinämää minäkin tässä hain kiinnityspaikaksi.

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

KalleTS kirjoitti:Teetätin lyhyen jatkojohdon ja asensin Terminin
Terminin johdon pituus on muuten aika onneton. Omassa autossa pistorasia on apumiehen jalkatilan oikeassa reunassa ja Terminin johto on niin lyhyt, että se tulee väkisinkin apukuskin jalkojen tielle jos laitteen kiinnittää keskitunnelia vasten.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Hieman off-topic: olisiko tässä tyhmin mahdollinen paikka lämmittimen pistokkeelle 147:ssa > http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1545363

Avatar
Jochanan
Viestit: 442
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Jochanan »

155156 kirjoitti:Hieman off-topic: olisiko tässä tyhmin mahdollinen paikka lämmittimen pistokkeelle 147:ssa > http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1545363
Tuulilasissa vois olla tyhmempi. :shock:

Avatar
juhala
Viestit: 685
Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja juhala »

Tulee mieleen se ykskin Austin Powers elokuva ja se Mole, mooooleee, mole, mole..........mole.:-)
(ken ei ole nähnyt ei kande edes yrittää ymmärtää...:-)

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

^ :mrgreen: :mrgreen:
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

NikEe1927
Viestit: 113
Liittynyt: 02 Huhti 2005, 23:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja NikEe1927 »

PORTTI:

Puupalikan tarkoitus on ainoastaan pitää lämmitin irti siitä keskikonsolin seinämästä,joka saattais lämmetä/kuumeta liikaa(turvallisuus)Tarran spekseistä en tiedä,otin vaan hyllystä sopivan tuntuisen,aluks kokeilin n.2cm levyistä tarraa,se ei ollu hyvä liian hepponen
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Päivitetään tätä juttua hieman kun lämppäri on nyt muutaman viikon ajan ollut tarroilla kiinnitettynä keskikonsoliin.

Ystävällinen kanssa-palstalainen lähetti minulle pätkän Velcro-teippiä, jonka avulla viritin Terminin kiinni keskikonsolin karvamattoon. Minäkin laitoin ohuet puuliuskat teippien alle, jotta sain kiinnityksen toimimaan.

Hyvin on pysynyt muutaman viikon ajan. Ainoa ongelma on Terminin lyhyt virtajohto, joka jää apukuskin paikalla istuvien jalkojen tielle.

Muutama valokuva ja tarkempi kuvaus kiinnityssysteemistä löytyy GTA-sivujeni kokemuksia-blogin kohdasta 8.12.2007. Sivut löytyvät alla olevasta osoitteesta:

www.pertti.com/gta
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Pistä se johto sen maton alle , niin ne meilläkin menee molemmissa - ei häiritte yhtään.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Laku kirjoitti:Pistä se johto sen maton alle
Sittenhän siitä johdosta tulisikin oiva matonkuivausteline.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Pistä se johto sen maton alle


Sittenhän siitä johdosta tulisikin oiva matonkuivausteline.
No johan meni vaikeeks - hommaa jatkojohto, jos se niin pirun lyhyt piuha on ja pa sitten maton alle.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Vastaa Viestiin