LE2-jetronik
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
LE2-jetronik
Vetäsenpä uuden aika HC topicin. Tämä minun 75 turboni on i-versio eli 150hv versio, ei 155hv i.e versio. En vielä tiedä olisiko tämän version oikeakin ohjainyksikkö motronik, mutta löysin Lancia turbo Theman LE2-jetin myynnistä ja ajattelen sen ostamista. Mitenköhän eroaa Alfan omasta LE2-jetistä? Joutuukohan kuinka paljon johtosarjaa/antureita vaihtelemaan. Itse olen näissä jutuissa ihan ummikko mutta tekemällähän oppii..
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Höm. i.e. tarkoittaa käsittääkseni iniezione elettronicaa eli sähköistä ruiskutusta, pelkkä i. viittaisi sitten meikäläisen logiikalla mekaaniseen ruuttaan jolloin autosta ei pitäisi löytyä minkään sortin johtosarjoja. Ja niille ruiskusuuttimille taitaa kumminkin johdot tulla?
Voin olla väärässäkin, niin kuin yleensä.
Voin olla väärässäkin, niin kuin yleensä.
- Epäkelpokeräilijä -
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Ja mä haluan LE2-jetin pois, että saa pelaamaan asiallisestigYdEbUh kirjoitti:Niin. 1. LE2-jet on alkuperäinen yksikkö.
2. En halua rakennella nyt ylimääräisiä kunhan saa pelaamaan asiallisesti.

Nevör siin, nevör höört.gYdEbUh kirjoitti:Ja Alfa 75 turbo i. 150hv ei ole juurikaan sen harvinaisempi versio kun 155hp i.e.
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Asioista oikeilla nimillä puhuminen on hyvä asia. Auto myytiin minulle i.-versiona ilmeisesti ohjausyksikön sopimattomuuden takia niin minulle se on i.-versio kun en jaksa i-n pilkkua nussia enkä koko i:tä tai e:täkään. Mutta olenkin amis.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Höm. i.e. tarkoittaa käsittääkseni iniezione elettronicaa eli sähköistä ruiskutusta, pelkkä i. viittaisi sitten meikäläisen logiikalla mekaaniseen ruuttaan jolloin autosta ei pitäisi löytyä minkään sortin johtosarjoja. Ja niille ruiskusuuttimille taitaa kumminkin johdot tulla?
Voin olla väärässäkin, niin kuin yleensä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Katselin tässä lähteitä ja 150 heppaset 75:T oli kieltämättä aika vähissä.Sprint QV kirjoitti:Kyl kai kaikki Turbot, Turbo Americat ja Turbo Evoluzionet on LE-2 Jetronicilla...ja Turbo QVt, eli viimeinen sarja 75 turboja, oli Motronicilla.



Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
QV:ssä myös LE2-jetti, mutta eri "ohjelmalla" ja sen vuoksi 10hv enemmän.
Viimeksi muokannut Abarth, 20 Loka 2007, 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo ja pari 145 heppastagYdEbUh kirjoitti:Tällä hetkellä muuten mobilessa pari 150 heppaista 75tbo:a myynnissä, ei saa selvää mistä johtuu, missään ei puhuta catista, vm. kaikissa kolmessa 88-89 ja toinen malli on italiassa. Eipä tuolla käytännössä tietty mitään merkitystä.

-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Itse en ole koskaan nähnyt yhtäkään 145hp ilmotuksella ja näiden hinnat oli alkaen 4 000e. Mutta tuosta lienee kumminkin kysymys.GAMMA500 kirjoitti:Joo ja pari 145 heppastagYdEbUh kirjoitti:Tällä hetkellä muuten mobilessa pari 150 heppaista 75tbo:a myynnissä, ei saa selvää mistä johtuu, missään ei puhuta catista, vm. kaikissa kolmessa 88-89 ja toinen malli on italiassa. Eipä tuolla käytännössä tietty mitään merkitystä.ei kai jobbarit jaksa tutkia parintonnin auton teknisiä tietoja, sen kun täyttää tiedot sinnepäin ilmoituksessa..
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 
