Löysivät vielä pari pientä koloa etulokareista, mites nyt noin "uudesta" autosta

Valvoja: Moderators
Täälläpäin ne taas on hyvinkin Alfa myönteisiäjoaweste kirjoitti:Jotenkin tuntuu siltä että katsastusmiehillä on jotain alfoja vatsaan...
Itse sain hylsyt ekalla kerralla kun katsastusmies väitti ettei minulla ollut rattilukkoa. Jaahas ajattelin ja lähdin kotiin. Kun nousin autosta ulos kuului se tuttu "naps" ääni ja rattilukko meni päälle...![]()
Ei auttanut muu kuin mennä takaisin katsastusasemalle ja näyttää kaverille että olihan siinä rattilukko...
alfa 156 v6 kirjoitti:Täälläpäin ne taas on hyvinkin Alfa myönteisiäjoaweste kirjoitti:Jotenkin tuntuu siltä että katsastusmiehillä on jotain alfoja vatsaan...
Itse sain hylsyt ekalla kerralla kun katsastusmies väitti ettei minulla ollut rattilukkoa. Jaahas ajattelin ja lähdin kotiin. Kun nousin autosta ulos kuului se tuttu "naps" ääni ja rattilukko meni päälle...![]()
Ei auttanut muu kuin mennä takaisin katsastusasemalle ja näyttää kaverille että olihan siinä rattilukko...