Sisätilanlämmittimen kiinnittäminen keskikonsoliin - tarrat?
Valvoja: Moderators
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Sisätilanlämmittimen kiinnittäminen keskikonsoliin - tarrat?
Onko kukaan kiinnittänyt sisälämppäriä keskikonsoliin esim. jollain kaksipuolisella tarralla tms. systeemillä, joka ei vaadi reikien poraamista?
Tulipa investoitua uuteen Defa Termini -sisätilanlämmittimeen keväällä kärähtäneen vanhan tilalle ja se pitäisi saada jotenkin fiksusti lämmittämään tehokkaasti.
Tuo reikien tekeminen keskikonsoliin ei hirveästi huokuttelisi ja toisaalta taitaa mennä tuollaisesta minikokoisesta lämppäristä suurin osa lämmöstä turhaan jalkatilan lämmittiseen jos sitä pitää lattialla. Lisähaastetta tarrakiinnitykseen tuonee se, että paras kiinnityskohta keskikonsolissa lienee paikassa, jossa on "nukka"-mattoa.
Hyviä vinkkejä siististä kiinnitystavasta kaivataan.
Tulipa investoitua uuteen Defa Termini -sisätilanlämmittimeen keväällä kärähtäneen vanhan tilalle ja se pitäisi saada jotenkin fiksusti lämmittämään tehokkaasti.
Tuo reikien tekeminen keskikonsoliin ei hirveästi huokuttelisi ja toisaalta taitaa mennä tuollaisesta minikokoisesta lämppäristä suurin osa lämmöstä turhaan jalkatilan lämmittiseen jos sitä pitää lattialla. Lisähaastetta tarrakiinnitykseen tuonee se, että paras kiinnityskohta keskikonsolissa lienee paikassa, jossa on "nukka"-mattoa.
Hyviä vinkkejä siististä kiinnitystavasta kaivataan.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jochanan
- Viestit: 442
- Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
- Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001 - Paikkakunta: Tammela
Mä porasin oman Terminin kylmästi siihen keskikonsolin sivulevyyn. Pistin karvaiselle alueelle, niin ei sitten reiät näy jos/kun joskus täytyy mööpeli poistaa. Kannattaa ottaa se sivulevy pois ja katkaista tai taittaa ylimääräiset ruuvit pois. Takana menee ilmeisesti Airbagien johtoja. Mistäkö tiedän? Bägien valot sytty kun olin laittanu levyn takaisin paikoilleen.
Onneks ei vissiin mitään sen vakavampaa tapahtunut. Valot sammu ruuvien katkasemisen jälkeen.

- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Itse rakensin lämmittimelle alumiinista irrallisen telineen apukuskin jalkatilaan. Siitä se "tohottaa" oikeassa kulmassa ja on helppo nykäistä konttiin tai varaston hyllylle tarvittaessa.Portti kirjoitti:Hyviä vinkkejä siististä kiinnitystavasta kaivataan.
Tiedä sitten miten "siistiä" se on, mutta eipähän ole reikiä missään..
Senza cuore saremmo solo macchine
Eihän ne reiät ole sun ongelma. Lämppärihän on siinä niin kauan kun auto on sulla.
Ja seuraavalle on kiinnitysreiät valmiina.
Olen pistäny kaikkiin autoihini pari pientä reikää siihen mustaan osaan ja pienillä pulteilla kiinni takaapäin.
Lämppärit on kesät talvet autossa eikä häiritte millään tavalla.
Ja seuraavalle on kiinnitysreiät valmiina.
Olen pistäny kaikkiin autoihini pari pientä reikää siihen mustaan osaan ja pienillä pulteilla kiinni takaapäin.
Lämppärit on kesät talvet autossa eikä häiritte millään tavalla.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- virtti
- Viestit: 248
- Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
- Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS - Paikkakunta: Toijala
Re: Sisätilanlämmittimen kiinnittäminen keskikonsoliin - tar
Terminin minäkin laitoin viiskutoseen http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=9 ... ht=terminiPortti kirjoitti:Onko kukaan kiinnittänyt sisälämppäriä keskikonsoliin esim. jollain kaksipuolisella tarralla tms. systeemillä, joka ei vaadi reikien poraamista?
Tulipa investoitua uuteen Defa Termini -sisätilanlämmittimeen keväällä kärähtäneen vanhan tilalle ja se pitäisi saada jotenkin fiksusti lämmittämään tehokkaasti.
Tuo reikien tekeminen keskikonsoliin ei hirveästi huokuttelisi ja toisaalta taitaa mennä tuollaisesta minikokoisesta lämppäristä suurin osa lämmöstä turhaan jalkatilan lämmittiseen jos sitä pitää lattialla. Lisähaastetta tarrakiinnitykseen tuonee se, että paras kiinnityskohta keskikonsolissa lienee paikassa, jossa on "nukka"-mattoa.
Hyviä vinkkejä siististä kiinnitystavasta kaivataan.
Ja kesällä kiinnityslevyyn on hyvä laittaa karvanopat, vunterpaumi jne roikkumaan

- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Kiitos kaikille vinkeistä! Mitään tarravirityksiä ei sitten kenelläkään ilmeisesti ole käytössä?
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
Portti kirjoitti:
Kiitos kaikille vinkeistä! Mitään tarravirityksiä ei sitten kenelläkään ilmeisesti ole käytössä?
Mulla on ollut kohta 2v ja hyvin on pysynyt paikoillaan,vaati kyllä sellasta
5cm levyistä tarraa(biltemasta)
Laitoin myös lämmittimen takaosasta tarralla lattiaan ettei etuosan-tarran
tarvii kannattaa koko laitteen painoa,laitoin myös n.2cm paksun kiilan
keskikonsoliseinän ja lämmittimen väliin,kiila pitää lämmittimen irti seinästä ja ohjaa ilman oikeaan paikkaan
Kiitos kaikille vinkeistä! Mitään tarravirityksiä ei sitten kenelläkään ilmeisesti ole käytössä?
Mulla on ollut kohta 2v ja hyvin on pysynyt paikoillaan,vaati kyllä sellasta
5cm levyistä tarraa(biltemasta)
Laitoin myös lämmittimen takaosasta tarralla lattiaan ettei etuosan-tarran
tarvii kannattaa koko laitteen painoa,laitoin myös n.2cm paksun kiilan
keskikonsoliseinän ja lämmittimen väliin,kiila pitää lämmittimen irti seinästä ja ohjaa ilman oikeaan paikkaan
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Keskikonsolin kyljessä roikkuu minunkin Defani.
Onkos AD-liikkeillä vielä tarjousta siitä jos palauttaa
vanhan läskin ja ottaa tilalle uuden litteämmän?
Ikävästi natisee lämmitin liitoksissaan, ikäänkuin
ei natinaa olisi jo tarpeeksi.(heitän usein Defan
lattialle ajon ajaksi kun en jaksa kuunnella natinaa,
erinäisistä demppausvirityksistä huolimatta)
Onkos AD-liikkeillä vielä tarjousta siitä jos palauttaa
vanhan läskin ja ottaa tilalle uuden litteämmän?
Ikävästi natisee lämmitin liitoksissaan, ikäänkuin
ei natinaa olisi jo tarpeeksi.(heitän usein Defan
lattialle ajon ajaksi kun en jaksa kuunnella natinaa,
erinäisistä demppausvirityksistä huolimatta)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Olisiko mitään tarkempia tietoja käyttämästäsi tarrasta? Olisiko mitään kuvia kiinnityssysteemeistä?
NikEe1927 kirjoitti:Mulla on ollut kohta 2v ja hyvin on pysynyt paikoillaan,vaati kyllä sellasta
5cm levyistä tarraa(biltemasta)
Laitoin myös lämmittimen takaosasta tarralla lattiaan ettei etuosan-tarran
tarvii kannattaa koko laitteen painoa,laitoin myös n.2cm paksun kiilan
keskikonsoliseinän ja lämmittimen väliin,kiila pitää lämmittimen irti seinästä ja ohjaa ilman oikeaan paikkaan
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Call me crazy, mutta en itse kyllä tarraan luottaisi. Siis jos nyt ihan oikein ymmärsin. Syy? Tarroilla on tapana pettää, varsinkin kun se lämmitin sen sopivasti lämmittää -> tippuu sopivasti jalkatilaan (tietenkin nurinpäin) -> ei saa ilmaa -> ylikuumenee ja polttaa Alfasi.
Voi tietty olla pessimistin jorinoita. Oma on toistaiseksi tylsästi lattialla, mutta mielessä on käynyt pellinpalan vääntäminen joka sitten lattiamaton alta nousee keskikonsolin vierustaa ja johon lämmitin on ruuvattu.
Voi tietty olla pessimistin jorinoita. Oma on toistaiseksi tylsästi lattialla, mutta mielessä on käynyt pellinpalan vääntäminen joka sitten lattiamaton alta nousee keskikonsolin vierustaa ja johon lämmitin on ruuvattu.
Ayrton Senna da Silva forever
- -Tomi-
- Viestit: 1486
- Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
- Car(s): Diudi
ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99 - Paikkakunta: Ylöjärvi
öö, en taida olla ihan perillä, että mihin sitä ollaan tässä asentamassa ? Ei kai sisätilanlämmitintä kukaan nyt näkyvälle paikalle rupea laittamaan ? Keskikonsolilla, jos tässä tarkoitetaan koko sitä kuskin ja repsikan välissä olevaa "tilanjakajaa", niin melkein vielä ymmärrän. Miksikäs sitä ei voi laittaa sinne repsikan jalkatilan seinämään pystytasoon. Siinähän on huopa/karva, joten ei jää jälkiä jos ja kun sen joissain vaiheessa irrottaa ?
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Tarrakiinnitys kuulostaa vaan ajatuksena helpommalta ja siistimmältä kuin reikien poraileminen, mutta voihan se olla, että ruuvit on se fiksuin tapa kiinnittää lämppäri.
Tosin siinä tapauksessa saattaa olla, että lämppäri tulee jäämään siihen lattialle myös tulevaisuudessa. Siellä vanhakin lämmitin oli, mutta uusi Defa on niin matala, että vaikuttaa siltä että lattialla enin lämpö menee maton lämmittämiseen.
-Tomi-:
Tuota jalkatilan seinämää minäkin tässä hain kiinnityspaikaksi.
Tosin siinä tapauksessa saattaa olla, että lämppäri tulee jäämään siihen lattialle myös tulevaisuudessa. Siellä vanhakin lämmitin oli, mutta uusi Defa on niin matala, että vaikuttaa siltä että lattialla enin lämpö menee maton lämmittämiseen.
-Tomi-:
Tuota jalkatilan seinämää minäkin tässä hain kiinnityspaikaksi.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
Portille
Kyseistä tarraa löytyy Bilteman valikoista n.5cm leveää,tarttuu lujasti siihen keskikonsolin mattoon(eikä lämmitin sitä kohtaa lämmitä,kuten joku asiaa ilmaisi)mulla nyt kolmas talvi aluillaan eikä kiinni pysymisessä mitään ongelmia,kuvia en pysty tähän hätään järjestämään kun kamera on lainassa,mut yritän kertoa vaikka kuva kertois enemmän kuin tuhat sanaa.Ekaks haet tarraa sit semmonen puupalikka tarran levyinen ja lämmittimen pohjan kapeemman sivun pituisen ja n.1-2cm paksuinen
liimaat yhden tarran lämmittimen pohjaan(mä käytin kontaktiliimaa lisänä tarran oma liima arvelutti)sillai poikittain (hankala tässä selittää)ett kannatus tulee etuosasta,seuraavaks liimaat samalla tavalla tarrat puukalikan molemmin puolin(kontaktiliimaa apuna)ja painat puupalikan lämmittimen pohjaan tiukasti, tarrat tarttuu tiukasti toisiinsa,laita vielä tarra laitteen takaosan kulmaan jos saa,ja katso sopiva puhallus asento laitteelle ennenkuin painat sen keskikonsoliin ja lattiaa vasten,itse jouduin ainakin yhden kerran nyppäseen sen irti ja asettamaan uudestaan,mutta nyt olen tyytyväinen siltä osin,ei nitise eikä natise,ei pidä mitään ylimääräistä ääntä(laite on muutaman vuoden ikäinen defa)
Kyseistä tarraa löytyy Bilteman valikoista n.5cm leveää,tarttuu lujasti siihen keskikonsolin mattoon(eikä lämmitin sitä kohtaa lämmitä,kuten joku asiaa ilmaisi)mulla nyt kolmas talvi aluillaan eikä kiinni pysymisessä mitään ongelmia,kuvia en pysty tähän hätään järjestämään kun kamera on lainassa,mut yritän kertoa vaikka kuva kertois enemmän kuin tuhat sanaa.Ekaks haet tarraa sit semmonen puupalikka tarran levyinen ja lämmittimen pohjan kapeemman sivun pituisen ja n.1-2cm paksuinen
liimaat yhden tarran lämmittimen pohjaan(mä käytin kontaktiliimaa lisänä tarran oma liima arvelutti)sillai poikittain (hankala tässä selittää)ett kannatus tulee etuosasta,seuraavaks liimaat samalla tavalla tarrat puukalikan molemmin puolin(kontaktiliimaa apuna)ja painat puupalikan lämmittimen pohjaan tiukasti, tarrat tarttuu tiukasti toisiinsa,laita vielä tarra laitteen takaosan kulmaan jos saa,ja katso sopiva puhallus asento laitteelle ennenkuin painat sen keskikonsoliin ja lattiaa vasten,itse jouduin ainakin yhden kerran nyppäseen sen irti ja asettamaan uudestaan,mutta nyt olen tyytyväinen siltä osin,ei nitise eikä natise,ei pidä mitään ylimääräistä ääntä(laite on muutaman vuoden ikäinen defa)
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)
- juhala
- Viestit: 685
- Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
- Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010 - Paikkakunta: Espoo
Ja poraakaan ei tartte. Tuohon Fiiattiin laitoin eilen kiinni vanhan Defan, Boschin miniruuvinvääntimellä vaan ruuvasin. Hyvin kävi.
Ylempänä mainittu kommentti ehkäisi suuremman innon tehdä sama itse suoraan tuohon Alfaan. Mitenkähän sen saisi irrotettua sen konsolin reunalevyn?
EDIT:
asentelin aamulla duunin parkkihallissa tuon pikku Terminin. Raotin sitä konsolin reunaa apparin jalkatilassa ja siellä takana todellakin oli piuhaa ja purkkia heti takana niin, että ruuvaaminen siihen suoraan ei ollu hyvä idea.
Laitoin sen sitten lähemmäs penkkiä, vaihdekepin viereen missä oli tukevamman tuntuista muovia takana eikä piuhoja ainakaan heti menossa poikki.
Siisti tuli enkä tainnu rikoa mitään. Miniruuvinväännin ainut tarvittava työkalu.
Tarpeettomalta tuntuu tarraviritykset.
Ylempänä mainittu kommentti ehkäisi suuremman innon tehdä sama itse suoraan tuohon Alfaan. Mitenkähän sen saisi irrotettua sen konsolin reunalevyn?
EDIT:
asentelin aamulla duunin parkkihallissa tuon pikku Terminin. Raotin sitä konsolin reunaa apparin jalkatilassa ja siellä takana todellakin oli piuhaa ja purkkia heti takana niin, että ruuvaaminen siihen suoraan ei ollu hyvä idea.
Laitoin sen sitten lähemmäs penkkiä, vaihdekepin viereen missä oli tukevamman tuntuista muovia takana eikä piuhoja ainakaan heti menossa poikki.
Siisti tuli enkä tainnu rikoa mitään. Miniruuvinväännin ainut tarvittava työkalu.
Tarpeettomalta tuntuu tarraviritykset.
Viimeksi muokannut juhala, 23 Loka 2007, 10:40. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
NikEe1927:
Mikä sen puupalikan tarkoitus on? Onko tuosta tarrasta jotain tarkempia speksejä? Biltemaa ei ole näillä seuduille, joten jostain muualta joutuisi etsimään tarraa.
Mikä sen puupalikan tarkoitus on? Onko tuosta tarrasta jotain tarkempia speksejä? Biltemaa ei ole näillä seuduille, joten jostain muualta joutuisi etsimään tarraa.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- jansku
- Viestit: 517
- Liittynyt: 02 Huhti 2007, 16:10
- Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
- Paikkakunta: Helsinki
Oma sisätilan lämmitin on apparin penkinpäällä, puhaltaen ns. hansikaslokeroon päin.Ajaessa se joutaa lattialle.En o koskaan miettinyt sitä et laittaisin sen kiinni johonki.Toki jos erittäin hyviä ideoita tulee vastaan voin harkita sitä sit seuraavaan autoon.Tämä nykyinen kun lähtee pikapuolin myyntiin.
Itse ostin kanssa juuri sen isomman Terminin. Laitoin sen (omasta mielestäni) kätevään paikkaan, jossa ei ole tiellä vaikka etupenkille joku istuutuisikin. Teetätin lyhyen jatkojohdon ja asensin Terminin Motonetistä haettujen tarrojen kanssa "kardaanin" kohdalle takapenkin jalkatilaan. Näin se puhaltaa hieman lattiasta ylöspäin, eikä vie normaalioloissa kenenkään jalkatilaa...
Portti kirjoitti:Tarrakiinnitys kuulostaa vaan ajatuksena helpommalta ja siistimmältä kuin reikien poraileminen, mutta voihan se olla, että ruuvit on se fiksuin tapa kiinnittää lämppäri.
Tosin siinä tapauksessa saattaa olla, että lämppäri tulee jäämään siihen lattialle myös tulevaisuudessa. Siellä vanhakin lämmitin oli, mutta uusi Defa on niin matala, että vaikuttaa siltä että lattialla enin lämpö menee maton lämmittämiseen.
-Tomi-:
Tuota jalkatilan seinämää minäkin tässä hain kiinnityspaikaksi.
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Terminin johdon pituus on muuten aika onneton. Omassa autossa pistorasia on apumiehen jalkatilan oikeassa reunassa ja Terminin johto on niin lyhyt, että se tulee väkisinkin apukuskin jalkojen tielle jos laitteen kiinnittää keskitunnelia vasten.KalleTS kirjoitti:Teetätin lyhyen jatkojohdon ja asensin Terminin
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Hieman off-topic: olisiko tässä tyhmin mahdollinen paikka lämmittimen pistokkeelle 147:ssa > http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1545363
- Jochanan
- Viestit: 442
- Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
- Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001 - Paikkakunta: Tammela
Tuulilasissa vois olla tyhmempi.155156 kirjoitti:Hieman off-topic: olisiko tässä tyhmin mahdollinen paikka lämmittimen pistokkeelle 147:ssa > http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1545363

-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
PORTTI:
Puupalikan tarkoitus on ainoastaan pitää lämmitin irti siitä keskikonsolin seinämästä,joka saattais lämmetä/kuumeta liikaa(turvallisuus)Tarran spekseistä en tiedä,otin vaan hyllystä sopivan tuntuisen,aluks kokeilin n.2cm levyistä tarraa,se ei ollu hyvä liian hepponen
Puupalikan tarkoitus on ainoastaan pitää lämmitin irti siitä keskikonsolin seinämästä,joka saattais lämmetä/kuumeta liikaa(turvallisuus)Tarran spekseistä en tiedä,otin vaan hyllystä sopivan tuntuisen,aluks kokeilin n.2cm levyistä tarraa,se ei ollu hyvä liian hepponen
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Päivitetään tätä juttua hieman kun lämppäri on nyt muutaman viikon ajan ollut tarroilla kiinnitettynä keskikonsoliin.
Ystävällinen kanssa-palstalainen lähetti minulle pätkän Velcro-teippiä, jonka avulla viritin Terminin kiinni keskikonsolin karvamattoon. Minäkin laitoin ohuet puuliuskat teippien alle, jotta sain kiinnityksen toimimaan.
Hyvin on pysynyt muutaman viikon ajan. Ainoa ongelma on Terminin lyhyt virtajohto, joka jää apukuskin paikalla istuvien jalkojen tielle.
Muutama valokuva ja tarkempi kuvaus kiinnityssysteemistä löytyy GTA-sivujeni kokemuksia-blogin kohdasta 8.12.2007. Sivut löytyvät alla olevasta osoitteesta:
www.pertti.com/gta
Ystävällinen kanssa-palstalainen lähetti minulle pätkän Velcro-teippiä, jonka avulla viritin Terminin kiinni keskikonsolin karvamattoon. Minäkin laitoin ohuet puuliuskat teippien alle, jotta sain kiinnityksen toimimaan.
Hyvin on pysynyt muutaman viikon ajan. Ainoa ongelma on Terminin lyhyt virtajohto, joka jää apukuskin paikalla istuvien jalkojen tielle.
Muutama valokuva ja tarkempi kuvaus kiinnityssysteemistä löytyy GTA-sivujeni kokemuksia-blogin kohdasta 8.12.2007. Sivut löytyvät alla olevasta osoitteesta:
www.pertti.com/gta
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Sittenhän siitä johdosta tulisikin oiva matonkuivausteline.Laku kirjoitti:Pistä se johto sen maton alle
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;