Kiitos kuvasta,nyt jos löytyy joku joka pitää rehellisesti 75:sta nätimpänä,valehtelee.. Mulla tosin oli harmaa HB,eikä ollu siihen aikaan vanhakaan...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Olen ajanut omalla 156 SW V6 -03 :lla nyt noin 30tkm oston jälkeen (6/2005) ja mittarissa 115000 tkm. Ainoa remontti ollut ylätukivarret, muuten normaalia käyttöosaa vaihdettu. Ei sähkövikoja, ei häiriöitä moottorissa.
Ehkä luotettavin auto mitä olen omistanut. Edellisiä merkkejä mm. VW, Opel, BMW, MB, Fiat.
Ajan Alfalla jatkossakin.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
Hienoa se on tänne tulla avautumaan että millainen auto alfa on jos on yhden omistanut ja se on sattunut olemaan joku maanantai malli niin kertooko se mitään? Omani oli aluksi aika paljon hajalla mutta ennen ostoa tiedostin ko viat ja mahdolliset tulevat nyt kun olen kaikki laittanut niin 30tkm on päässyt ilman mitään. Kannattaa varmaa hakee sit joku avensis pakasta ja takuun päättymiseen mennessä vaihtaa uuteen jos nuo viat hermoja noin paljon rassaa..
Paskoja autoja on ollut kai aina. Muistan kuinka työkaveri osti 80 luvulla uuden Ladan. Eräänä aamuna oli naapurin pikku kundi 5vee tullut auton vierelle ja sanonut, että tinä oot ottanut venäläiten patkan! (oliskohan kotona ollut puhetta?)
Isäni taas osti 60-luvun lopulla jenkki-auton. Dodge Coronetin. Ei siinäkään mennyt kun muutama päivä, kun naapurin pikkupoika ihaili aidan takaa autoa ja sanoi, että kyllä osaa olla ruma auto!
Käsityksiä siis on autoista monenlaisia.
Tosin tokaisu Ladasta lie lähinnä totuutta?
Itsellä on ollut aina näitä "paskoja" autoja ja tulee aina olemaan. Jokin niissä kiehtoo ja yleensä koko italialaisessa meiningissä. Viime sunnuntainakin jännitys tuntui reisissä asti kun "punainen paholainen" voitti.
Fiatia tuntuu ainakin suurin osa suomalaisista vihaavan, eli kai ne jollain tavalla paskoja ovat.
Ei kai kukaan pakota ketään ajamaan Alfalla jos ei tosiaan halua? Saahan sen vaihtaa siihen yliluotettavaan korollaan. Kunhan vaan ei tule suurta pettymystä sitten jos siihenkin joutuu vaihtamaan vaikka termostaatin. No meitä on joka lähtöön, itse aion ajaa Alfalla, olkoon sitten vaikka vikaa vintillä jonkun mielestä! Eipä sekään kyllä tiedä mitä ajattelen sen työsuhdemondeosta...