Joo. ainkin viime kesänä kyseinen delta suositteli 90t.
vanhoissa 12v, hihnan kiristin aiheuttaa ongelmia se ei kestä.(kuin se max 60t)
ja ainakin vanhoissa 3.0 24v ilmeisesti kiristin tappi(en tiedä osan virallista nimeä) on se ongelman aiheuttaja. ( oma kohtaista kokemusta)
muut rullat(24v 3.0)ovat järeää tekoa enkä usko niiden kovin äkkiä hajoavan. en tiiä onko totta, mutta suositellaan vaihdettavan joka toinen kerta?? ja ainakin siinä alfa klubin artikkelissa oli maininta että 120t 3.0 24v vaihtoväli.(ja oon lukenu jostain muualtakin en vaan nyt jaksa muistaa mistä) Mutta en aio yli 80t kuitenkaan suomen olosuhteissa ajella.
ainakin 164,n hihnan kuntoa on helppo tarkkailla, ottaa vaan keulan puolisten nokkapyörien suojan välillä pois ja kattoo ja kokeilee. on muuten järkyttävän hintaista hommaa, tuo remmin vaihto. ite kun osaava kaveri tekee(ite en lukeudu niihin

) menee max pari tuntia.