Audi R8 kuultu livenä. Ei sopinut Audiin...
Valvoja: Moderators
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Audi R8 kuultu livenä. Ei sopinut Audiin...
Juttelin tuossa iltasella bensa-asemalla Corolla-miehen kanssa Golfini 10 vuotta vanhoista talvirenkaista ja Väyrys-asetuksissa olevista renkaankulmista. Äkkiä tienoon täytti aivan mieletön moottoriääni, juuri sellainen armoton korina, mikä kunnon race-koneesta lähtee. Tankille tuli Audi R8.
Ei se ääni vaan sopinut audiin. Saippuakupin imagoa ei saanut pois päästä vaikka kuinka kuunteli. Ja parikymppinen jannuhan pumppasi rassiaan niin että varmasti kuului.
Nostin autoni oven lukon kohdalle ja vedin kiinni.
Ei se ääni vaan sopinut audiin. Saippuakupin imagoa ei saanut pois päästä vaikka kuinka kuunteli. Ja parikymppinen jannuhan pumppasi rassiaan niin että varmasti kuului.
Nostin autoni oven lukon kohdalle ja vedin kiinni.
- TommiS
- Viestit: 542
- Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
- Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
- Paikkakunta: Vantaa
Ensikisi....sorry Mipo seuraavasta, toivon, ettei liity mitnkn sinuun.
Nyky-Audien kuskit ovat näköjään kokeneet kahdeksankymmentäluvun bemari-huuman flashbackinä.
Moottoritiellä tulee Xenon-valoa taustapeiliin vilkkumodessa nykyään turhan usein.
1,8T on varustettu jo isoilla tuplaputkilla, ja köyhälle kansalle annetaan motarin vasemmalla kaistalla tietoisuuteen Audin tuleminen.
Vastenmielistä, että Audiosasto on päässyt tähän menneiden aikojen IT-huumaan vihdoin 2000-luvulla.
Isoisälläni oli 70-luvulla kaksi Audi satasta. Ensin nelikanttivaloilla ja sitten neljällä pyöreällä.
Muistan lapsuudestani, kuinka hienoa oli liukua Lapinreissulla majesteetillisesti pohjoista kohti isolla Audilla. Oli jalopuuta interiöörissä jo silloin.
Imagolla voidaan saada myös paljon hallaa aikaan.
Mielestäni Audille merkkinä tekisi pelkästään hyvää, etteivät Inglostadtin markkinamiehet enempää vetäisi brandia kohti kilparatoja.
Audi A8 on hieno auto. Sellaisena sen pitäisikin pysyä.
Nyky-Audien kuskit ovat näköjään kokeneet kahdeksankymmentäluvun bemari-huuman flashbackinä.
Moottoritiellä tulee Xenon-valoa taustapeiliin vilkkumodessa nykyään turhan usein.
1,8T on varustettu jo isoilla tuplaputkilla, ja köyhälle kansalle annetaan motarin vasemmalla kaistalla tietoisuuteen Audin tuleminen.
Vastenmielistä, että Audiosasto on päässyt tähän menneiden aikojen IT-huumaan vihdoin 2000-luvulla.
Isoisälläni oli 70-luvulla kaksi Audi satasta. Ensin nelikanttivaloilla ja sitten neljällä pyöreällä.
Muistan lapsuudestani, kuinka hienoa oli liukua Lapinreissulla majesteetillisesti pohjoista kohti isolla Audilla. Oli jalopuuta interiöörissä jo silloin.
Imagolla voidaan saada myös paljon hallaa aikaan.
Mielestäni Audille merkkinä tekisi pelkästään hyvää, etteivät Inglostadtin markkinamiehet enempää vetäisi brandia kohti kilparatoja.
Audi A8 on hieno auto. Sellaisena sen pitäisikin pysyä.
- TommiS
- Viestit: 542
- Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
- Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
- Paikkakunta: Vantaa
Joo, pointtini tässä on lähinnä se, että Audi lähtee vedättämään omaa imagoaan urheilullisempaan suuntaan, kuin mitä merkin imago vaatisi.
Alfan imago on aina ollut tiettyyn pisteeseen saakka sporttinen. Mielestäni tätä imagoa tuleekin vaalia, mutta että Günter Audeineen ryntää samalle polulle, herättää itsessäni enemmänkin markkinamiesten luomaa ns. gloriaa ja oman hännän nostamista DTM-kisoista ja vastaavista TDI-moottoreineen, jotka italialaiset kuitenkin ovat kehittäneet.
Alfan imago on aina ollut tiettyyn pisteeseen saakka sporttinen. Mielestäni tätä imagoa tuleekin vaalia, mutta että Günter Audeineen ryntää samalle polulle, herättää itsessäni enemmänkin markkinamiesten luomaa ns. gloriaa ja oman hännän nostamista DTM-kisoista ja vastaavista TDI-moottoreineen, jotka italialaiset kuitenkin ovat kehittäneet.
http://youtube.com/watch?v=pqZMH-tocPI
http://youtube.com/watch?v=6skNSFMgNDc
80-luvulla syntyneillekin tiedoksi
http://youtube.com/watch?v=6skNSFMgNDc
80-luvulla syntyneillekin tiedoksi

- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Niin ja pääseehän R8:lla kokoontumisajoihin. IFA:t, DKW:t ym. niiden jälkeläiset.
Edit. Oli näköjään 1111 viesti.
Edit. Oli näköjään 1111 viesti.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Campari
- Viestit: 599
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
Kyllähän tuo rinkelinippu on luettava näihin "vanhoihin tekijöihin" ja kilpailuhistoriaa löytyy myös Alfan kilpakumppanina, joten suotakoon toki paikka myös nykyään.
http://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union
Tuo liikenteessä kohellus jakaantuu melko tasaisesti merkkien kesken,
mitä enemmän tietyn merkin autoja, sitä useampi sattuu kohdallekin.
Nykyautoilla on vaan niin helppo ajaa vaarallisen lujaa tajuamatta sitä itsekään.
-cr
http://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union
Tuo liikenteessä kohellus jakaantuu melko tasaisesti merkkien kesken,
mitä enemmän tietyn merkin autoja, sitä useampi sattuu kohdallekin.
Nykyautoilla on vaan niin helppo ajaa vaarallisen lujaa tajuamatta sitä itsekään.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Totta osittain, Auto Union kilpaili valtion totaalisellaCampari kirjoitti:Kyllähän tuo rinkelinippu on luettava näihin "vanhoihin tekijöihin" ja kilpailuhistoriaa löytyy myös Alfan kilpakumppanina, joten suotakoon toki paikka myös nykyään.
http://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union
-cr
tuella, kuten myös MB. Ei välttämättä ihan reilu lähtöasetelma,
vaikka vehkeet hienoja olivatkin.
Nuo nykyisen rinkelinipun muut jäsenet sitten ovatkin
vähän eri asia. Muistelisin, että sieltä löytyy mm. Mamma Fiatin
entistä tytäryhtiötä ja onpelukonevalmistajia.
Eli nykyisen rinkelinipun kilpailuhistoria taitaa oikeasti
alkaa Quatrosta. Vertaus AutoUnioniin on vähän kuin
nykyistä bemari Miniä myytäisiin vetämällä peliin
BMW:n kilpailuhistoria. Näppärää markkinointia
mutta totuuspohja on vähän sitä sun tätä.
-Tazio
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Nahkahousumiehillä meriittejä F1-sarjasta? Koska muka??mattijus kirjoitti:On kai siellä jotain meriitintynkää F1 sarjastaAlfonso kirjoitti: mikä v¤#%n BMW kilpailu historia
Patoja - sinänsä kelpo sellaisia - taisivat joskus toimittaa,
mutta eipä muistaakseni juuri muuta mainitsemisen
arvoista
EDIT: Sama kysymys muuten noiden 'pitempikestoisten
autokisojen' kohdalle: Mitäs ne pojat siellä ovat tehneet?
:=)
-Tazio
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Joo, mutta eihän totuuden tarvitse koskaan mennä hyvänheme kirjoitti:Kyllähän asia on niin että pumppusuuttimia on käytetty raskaassa kalustossa (esim. Cummins) jo pitkään ennenkuin VW asensi niitä omiin koneisiinsa.Mokoma kirjoitti:
Tästä olen eri mieltä, pumppusuutintekniikka on vag keksintö
blurbin tielle. Ainakaan VAG-konsenin markkinoinnissa.
Muistelisin, että Cumminsilla on aiheesta patentteja
'80-luvulta, kenties aikaisemminkin.
-Tazio
On kai ne sen ranskalaisen autoilutapahtuman voittaneetTazio kirjoitti:Nahkahousumiehillä meriittejä F1-sarjasta? Koska muka??mattijus kirjoitti:On kai siellä jotain meriitintynkää F1 sarjastaAlfonso kirjoitti: mikä v¤#%n BMW kilpailu historia
Patoja - sinänsä kelpo sellaisia - taisivat joskus toimittaa,
mutta eipä muistaakseni juuri muuta mainitsemisen
arvoista
EDIT: Sama kysymys muuten noiden 'pitempikestoisten
autokisojen' kohdalle: Mitäs ne pojat siellä ovat tehneet?
:=)
-Tazio

Pidemmät perinteet tosin tulee vakioautopuolelta. Jos taas kilpailuhistoria on yhtäkuin Formula 1 historia, niin moottoripuolelta meriitit toistaiseksi ovat.
Joka tapauksessa, nyt ollaan jo melko kaukana Audi R8:sta ja sen äänistä

VMP
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Hmm, eikös tuolloinkin ollut kyse koneen toimituksesta?mattijus kirjoitti: On kai ne sen ranskalaisen autoilutapahtuman voittaneet![]()
Laitteen kilpailuunilmoittaja - ja täten periaatteessa myös
voittaja - tosin siis oli BMW.
Itse auton tälläkin kertaa rakensivat britit.
Ei silti, firma jonka opit ja historia - ja toistuva pelastuminen
vaikeuksista - pohjaa englantilaisten ja italialaisten
autojen kokoamiseen lisenssillä on kyllä mielestäni
suhteellisen ok.
Tosin näistä harvemmin bemaripiireissä puhutaan
:=)
-Tazio
Kyseessä ilmeisesti McLaren F1, JJLehto voitto? Tätä en muistanutkaan, eli tämäkin voidaan sitten lisätä meriittilistalleTazio kirjoitti:Hmm, eikös tuolloinkin ollut kyse koneen toimituksesta?mattijus kirjoitti: On kai ne sen ranskalaisen autoilutapahtuman voittaneet![]()
Laitteen kilpailuunilmoittaja - ja täten periaatteessa myös
voittaja - tosin siis oli BMW.
Itse auton tälläkin kertaa rakensivat britit.
-Tazio

VMP
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Joo, ei!mattijus kirjoitti: Kyseessä ilmeisesti McLaren F1, JJLehto voitto? Tätä en muistanutkaan, eli tämäkin voidaan sitten lisätä meriittilistalle
Mistä sä noita meriittejä oikein vedät? BMW-drivers magazinesta??
:=) :=) :=)
Aikuisten oikeasti BMW Motorsport:n ilmoittama auto on voittanut
LeMansin kerran, vuonna '99.
Auto kulki nimellä BMW V12 LMR. Laitteen rakentajiksi
ilmoitettiin Williams ja Bayerische (austin)Morris Werke.
Arvaappa piruuttasi kuka tuossa harjoituksessa toimitti
ja mitä?
-Tazio
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Tuota Arrowsia en muistanutkaan.Oldgrain kirjoitti:faktoja...
Summa summarum:
LeMans:
BMW on kerran ilmoittanut voittaja-auton LeMansiin.
Auton suunnitteli Williams Grand Prix Engineering.
Pata tuli bemarilta.
F1:
Patatoimittaja mikä patatoimittaja.
Ostettuaan Sauberin - huom. pata bemarilta,
auto Peteriltä - on kai mahdollista jotain
tulevaisuudessa odottaa?
Koppiautopuolella menestystä on, mutta nyt ei
tainut olla kyse siitä?
En siis kiistä Bayerische (austin)Morris Werken yleisiä
meriittejä autourheilun puolella. Totesin vain, etteivät
faktat oikein mielestäni riitä pullistelemaan F1-arenoilla,
Sarthesta puhumattakaan.
-Tazio
- il_dottore
- Viestit: 100
- Liittynyt: 03 Loka 2005, 22:49
- Car(s): Maserati GranTurismo 4.2 ('07)
Alfa-Romeo 159 SW 1.9 JTS ('06)
ex-156 SW ('04) - Paikkakunta: Espoo
No just! Harvoin muistan pahempaa ajautumista pois ajouralta!mattijus kirjoitti:Ei kai tuossa BMW:n kilpailuhistoriassa hirveästi pullistelun aihetta olekaan (tosin vielä vähemmän hävettävää) mutta Alfonso aiemmin ihmetteli, että mikä v¤#%n BMW kilpailuhistoria![]()
Pitkästä aikaa hauska topic hyvässä hengessä. Tosin koko keskustelu Audi otsikon alla

Takaisn aiheeseen: yhden R8:n bongasin isekin kesällä Italiassa hyvässä kohtaa, että sai fiilikset äänistä = kelvolliset.
Ja sitten OT: Vielä paremmat, ja varmaan vaikeasti ylitettävät pakosaundit sain keväällä 2005 Monacossa, kun sunnuntaiaamun kävelyllä kuuntelin jonkun uudehkon Ferrarin (ei tyypibongausta, merkki päätelty väristä) "urkuja" suht jyrkkään ylämäkeen kapealla kadulla.



Sitten tuohon Audin (=Auto Union) urheilullisuuteen (myös niille sodan jälkeen syntyneille sukupolville): (alku)merkki oli kyllä ennen sotia ihan samalla viivalla Mersun Hopeanuolien kanssa (ks. vaikkapa http://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union. Tuon mukaan nimenä Audi tuli itse asiassa käyttöön vasta 1985.
Niin, ja vielä muistutus niille, joiden mielestä A5 on "kaunein Audi ikinä", firman päämuotoilijana on sen tekemisen aikaan ollut kukas mukaan kuin itse Walter de Silva eli alkuperäisen 156:n päämuotoilija. Saman hemmon kynänjälki näkyy myös uudessa TT:ssä. Eli kyllä ne parhaansa vissiin yrittää siellä Ingolstadissa(kin)...
Itse bongannut R8:ia hesassa useasti mutta aina sen verran sopivasti ruuhkassa ettei ole ääniä päässyt kuuleen joten paha ottaa kantaa. Lelun näkönen laite vaan verrattuna Lamboihin. Mut yks päivä tuli bongattua ja kuultua peräti kaksin kappalein Ferrarin 612:sta ja niissä oli ihan kivan oloset soundit=)
Ja tämä uus Maserati GranTurismo kuulosti kans kivalta mut se muotoilu! Sopivasti likainen valkonen auto suomen syystihkussa ja ei kyllä sytyttänyt ulkonäöllisesti tippaakaan. Jenkeillehän se taitaa olla tehty ja siksi kait niin järkyttävän massiivinen. Kyllä se vanha malli olikin kaunis...
Mut joo, kaikki jotka ajaa jollain kunnon urheiluautolla niin pitäis polkea kaasua jatkuvasti että tuottais iloa kanssakulkijoillekin=) Mut ei alfan V6 soundi kauas jää noista "aidoista superautoista"
Ja tämä uus Maserati GranTurismo kuulosti kans kivalta mut se muotoilu! Sopivasti likainen valkonen auto suomen syystihkussa ja ei kyllä sytyttänyt ulkonäöllisesti tippaakaan. Jenkeillehän se taitaa olla tehty ja siksi kait niin järkyttävän massiivinen. Kyllä se vanha malli olikin kaunis...
Mut joo, kaikki jotka ajaa jollain kunnon urheiluautolla niin pitäis polkea kaasua jatkuvasti että tuottais iloa kanssakulkijoillekin=) Mut ei alfan V6 soundi kauas jää noista "aidoista superautoista"

- il_dottore
- Viestit: 100
- Liittynyt: 03 Loka 2005, 22:49
- Car(s): Maserati GranTurismo 4.2 ('07)
Alfa-Romeo 159 SW 1.9 JTS ('06)
ex-156 SW ('04) - Paikkakunta: Espoo
Sorry - Tarkennus: kun heitin noin hätäisesti (perjantai-illan pikkuhuppelissa) tuollaisen kommentin mallinimestä "Audi". Oikeasti Wikissä väitetään, että YHTIÖN nimeksi tuli vuonna 1985 Audi AG, kun se siihen asti oli "Audi NSU Auto-Union AG", eli siinä näkyi myös tuo NSU-perimän osuus.TommiS kirjoitti:Jos vikipedia väittää Audin nimen käyttöönoton ajoittuneen vuoteen 1985, on tiedoissa näköjään korjaamisen paikka.
Nöyrä anteeksipyyntö wikin ylläpitäjille. Saivat aivan turhaan aliarvostusta.
Ja takaisin (OT) aiheeseen A5 ja Da Silva: Check This Out! http://www.youtube.com/watch?v=QV7s656FVUg
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
OT rules: Wiki on ainakin omissa hommissani ohittamassa Googlea tietokanavana. Wiki on armoton tietolaari, josta voi oikeasti oppia asioita.
Googlesta tulee pian paikka, jossa joka haulle löyttyy vertaa.fi-tyyppiselle saitille vievä vastaus. Ja ne saitithan osaava hakukonekusetuksen. Pian voi hakea omaa nimeänsä Googlesta ja saa vastauksen, jonka mukaan voi löytää itsensä joltain compare.com-saitilta.
Googlesta tulee pian paikka, jossa joka haulle löyttyy vertaa.fi-tyyppiselle saitille vievä vastaus. Ja ne saitithan osaava hakukonekusetuksen. Pian voi hakea omaa nimeänsä Googlesta ja saa vastauksen, jonka mukaan voi löytää itsensä joltain compare.com-saitilta.
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Toistan itseäni:il_dottore kirjoitti:
Sitten tuohon Audin (=Auto Union) urheilullisuuteen (myös niille sodan jälkeen syntyneille sukupolville): (alku)merkki oli kyllä ennen sotia ihan samalla viivalla Mersun Hopeanuolien kanssa (ks. vaikkapa http://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union
'Totta osittain, Auto Union kilpaili valtion totaalisella
tuella, kuten myös MB. Ei välttämättä ihan reilu lähtöasetelma,
vaikka vehkeet hienoja olivatkin.
Nuo nykyisen rinkelinipun muut jäsenet sitten ovatkin
vähän eri asia. Muistelisin, että sieltä löytyy mm. Mamma Fiatin
entistä tytäryhtiötä ja onpelukonevalmistajia.
Eli nykyisen rinkelinipun kilpailuhistoria taitaa oikeasti
alkaa Quatrosta. Vertaus AutoUnioniin on vähän kuin
nykyistä bemari Miniä myytäisiin vetämällä peliin
BMW:n kilpailuhistoria. Näppärää markkinointia
mutta totuuspohja on vähän sitä sun tätä. '
-Tazio
- Kaalipata
- Viestit: 1422
- Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
- Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa - Paikkakunta: Nokia
"I am convinced that the Audi A5 is the most beautiful car I have ever designed in my career."il_dottore kirjoitti:Ja takaisin (OT) aiheeseen A5 ja Da Silva: Check This Out! http://www.youtube.com/watch?v=QV7s656FVUg
WTF?? Yhtään kotiinpäin vetämättä, Alfa 156:ta ja Audi A5:tä ei voi edes mainita samassa lauseessa. Onkohan Walter-boy imenyt liikaa Amarettoa Audilla?
- Campari
- Viestit: 599
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
No, ei kai hän nyt voi sanoa, että tämä on toiseksi kaunein, kun on Audilla hommissa ? Ihan kelvollinen Audiksi ulkonäöltään, ei voi kieltää. Tosin jotkut yksityiskohdat saattavat vanheta yllättävän nopeasti, mutta Walterin taitoja en kyseenalaista.Kaalipata kirjoitti: WTF?? Yhtään kotiinpäin vetämättä, Alfa 156:ta ja Audi A5:tä ei voi edes mainita samassa lauseessa. Onkohan Walter-boy imenyt liikaa Amarettoa Audilla?
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- tumbe
- Viestit: 706
- Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
- Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
- Paikkakunta: Tampere
Aivan!Campari kirjoitti:No, ei kai hän nyt voi sanoa, että tämä on toiseksi kaunein, kun on Audilla hommissa ? Ihan kelvollinen Audiksi ulkonäöltään, ei voi kieltää. Tosin jotkut yksityiskohdat saattavat vanheta yllättävän nopeasti, mutta Walterin taitoja en kyseenalaista.Kaalipata kirjoitti: WTF?? Yhtään kotiinpäin vetämättä, Alfa 156:ta ja Audi A5:tä ei voi edes mainita samassa lauseessa. Onkohan Walter-boy imenyt liikaa Amarettoa Audilla?
-cr

- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Ajoin hyvän tovin peräkanaa ja vierekkäin kyseisen
mallin kanssa Helsingin ruuhkassa ja vaikka äänistä
ei pysty sanomaan mitään kun ei äijä kenkää
antanut niin ainakin on tajuttoman härskin näköinen
rakkine...
mallin kanssa Helsingin ruuhkassa ja vaikka äänistä
ei pysty sanomaan mitään kun ei äijä kenkää
antanut niin ainakin on tajuttoman härskin näköinen
rakkine...

Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM