Jonkinlaista hienosäätöä pitäis tuohon v6:n jousitukseen tehdä. Onko kellään tietoa eroaako Gta:n jousitus olennaisesti tuosta pienemmästä. Hätäisesti Eperiä tutkimalla eroja löytyi vakaajasta, jousista ja iskareista. Myös raideväli on suurempi
Hakua käyttämällä löytyi myös epäilyjä erilaisesta jousitusgeometriasta, mutta ei sitten mitään konkreettista tietoa.
Jousitolpan yläkiinnikkeet ovat samat. Mun GTA:han laitettiin aikoinaan Eibachin iskari/jousisarja joka oli V6:n tarkoitettu ja tulos oli sellainen että yli 150 km/h nopeudessa tuntui kuin olisi ajanut peilikirkkaalla jäällä.
GTA:n alusta sopii V6:n suoraan.
Aluperäiseen kysymykseen ei ole vastausta tiedossa, mutta minulla olisi nurkissa 147 GTA:n alkuperäiset iskarit/jouset, jotka on vaihdettu alustasarjan alta pois. Onko kenelläkään käyttöä noille?
Portti kirjoitti:Aluperäiseen kysymykseen ei ole vastausta tiedossa, mutta minulla olisi nurkissa 147 GTA:n alkuperäiset iskarit/jouset, jotka on vaihdettu alustasarjan alta pois. Onko kenelläkään käyttöä noille?
Nyt alkaa homma aukeamaan. Gta:ssa on casteria enemmän kuin v6:ssa, perä on alempana. Gta:n takajouset on sitten mitä ilmeisemmin lineaariset vs. v6:n progressiiviset.
Eli geometriassa on eroa. Tämä selittää myös hyvin Hanun kokemat efektit v6:n sarjalla.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Voi olla GTA:n jouset ja iskarit aika jäykät TeeÄssään, neloskoneisessa kun on kumminkin jonkin verran kevyempi etupää.
Menee komeesti keula pystyssä jos tessuun laittaa GTA:n setin. V6 pata painaa aika paljon enemmän kuin tuo puolimoottori. Ai mistäkö tiedän? Mulle myytiin 156:een V6:n madallussetti aikanaan.