33, etuveto-> neliveto
Valvoja: Moderators
33, etuveto-> neliveto
Tämmönen projekti on suunnitteilla, koska tuo farmari on tulossa tiensä päähän. Pellit on vaan kertakaikkiaan niin loppu. Tiedossa olisi etuvetonen vanhempikorinen sedani. Ajattelin heivata farkusta tekniikan siihen koska auton oma moottori on ainakin entinen, laatikosta en tiedä vielä. Tämänkin swapin on varmasti joku aikaisemmin tehnyt, jotenka: Onko operaatio bolt-on vai jotain aivan muuta? Tankin paikkaa varmaan joutuu muuttamaan, siirtämään kentien peräkonttiin tai jotain, mutta onko muita ongelmakohtia jota pitäisi huomioida?
Minulle ainakin joku väitti, että vaihdelaatikossa on ulostuloreikä valmiina, ja kardaanitunneli ym. löytyy jopa 33:Sen edeltäjästä, sprintistäkin. Varaosakaupassa (motonet) on pakarit ja jarruosat ym. erikseen 16v ja permanent 4 - malleille, joten kai se jotakin muutoksia vaatii takapäähän. Ainakin sprinttiä nelivedotettaessa pitää vissiin poistaa vararengaskaukalo.
Omaa kokemusta nelivedottamisesta ei ole, mutta eiköhän tuo tehtävissä ole.
Ja jos itseltä löytyy loota ja välitykset jo vanhasta, eiköhän tuo melko pitkälti ole pulttaa kiinni - operaatio.
Omaa kokemusta nelivedottamisesta ei ole, mutta eiköhän tuo tehtävissä ole.
Ja jos itseltä löytyy loota ja välitykset jo vanhasta, eiköhän tuo melko pitkälti ole pulttaa kiinni - operaatio.
-
- Viestit: 68
- Liittynyt: 29 Kesä 2005, 22:55
- Paikkakunta: kuopio
4x4
kyllä mun mielestä sen neliko heittäminen käy just ihan vaivatta. Tosin tankin joudut vaihtaan ja sit pakosarja on toisenlainen. Ainakin mitä olen vertaillut omia alfoja pohjasta.