Uutisia Alfa Romeosta
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
MIKSI? Ei vaan kykene ymmärtämään, kun selväähän on, että suuri osa autoilijoista yhä edelleenkin haluaisi mielummin takavetoisen auton. Lisäksi Alfan kohderyhmä olisi varmasti vielä keskivertoista enemmän takavedoista kiinnostunut.Vittorio Jano kirjoitti:Car 12/07:
- AR:lla ei ole suunnitelmia siirtyä takavetoon.
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Joo, käsittämätöntä tuossa on Daimlerin puhemiehenalfista kirjoitti:Fiatin ja Daimlerin neuvottelut yhteistyöstä päättyivät tuloksettomina.
väite siitä, että tekevät pieniä autoja halvemmalla
kuin Fiat.
Ymmärtääkseni Fiat tekee tuloksensa noista
pienistä autoista, Daimler puolestaan ei
ole vieläkään saanut Smarttia kannattavaksi
ja muistelisin jostain lukeneeni epäilyjä
myös A-klassen business casesta.
Ja kun noissa myyntihinnoissakin on
vähän eroja.
-Tazio
Artikkeleita Alfan siirtymisestä takavetoon
http://www.cartoday.com/content/news/si ... sp?in=8794
http://www.autoblog.com/2007/10/29/upco ... ear-drive/
http://www.cartoday.com/content/news/si ... sp?in=8794
http://www.autoblog.com/2007/10/29/upco ... ear-drive/
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Hip hip hurraa!alfista kirjoitti:Alfa puihin: Juniorin nimeksi ei tulekaan "Furiosa"
http://www.autoblog.com/category/alfa-romeo/
Taidan juhlistaa tätä loistavaa uutista kupillisella
kahvia ja Nazionalella.
-Tazio
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Älä nyt perkele härnää! Joku markkinointidrone kuitenkin lukee tämänkin ketjun tiivistettyä käännöstä lähipäivinäVittorio Jano kirjoitti:
Vihainen lesbo. Ei ollenkaan hassumpi mielleyhtymä. Kuka laatii nettiadressin nimen puolesta?
Fiat-konsernin business intelligence tiedotteesta ja sitten tuo nimihirvitys on uudestaan kehissä!
-Tazio
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
Nyt kun Fiat on laitettu kuntoon, niin seuraavaksi on Alfa Romeon vuoro, sanoo Marchionne:
Italiaspeed
Italiaspeed
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
N. Technologyn ja Alfan tiet eroavat. Tarkoittaakohan tämä sitä, että Alfa olisi tulossa tehdastallina takaisin WTCC:iin?
http://www.fiawtcc.com/fiawtcc/sport_sto1398914.shtml
http://www.fiawtcc.com/fiawtcc/sport_sto1398914.shtml
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
3. sija 156:lla ilman tehdastukea oli N. Technologylta ja Thompsonilta todella loistava suoritus. N. Technology hakee tuolla suorituksella uutta yhteistyökumppania luin jostain. Pitäisi riittää työnäytteeksi.jiigee kirjoitti:N. Technologyn ja Alfan tiet eroavat. Tarkoittaakohan tämä sitä, että Alfa olisi tulossa tehdastallina takaisin WTCC:iin?
http://www.fiawtcc.com/fiawtcc/sport_sto1398914.shtml
159:ä on vaikea kuvitella WTCC-kärrynä eikä oikein Breraakaan. Kummassakaan ei taida sopivan kokoista moottoriakaan WTCC-myllyn pohjaksi löytyä. Mutta jospa Junioria aletaankin heti markkinoimaan radalla . Ainekset voisi löytyä GTA-legendan paluuseen..
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Uusi sivusto on tehty 159:n ja Breran/Spiderin mallin mukaan: raskaat ja hitaat. Todennäköisesti vievät myös paljon sähköä.juuuso kirjoitti:Alfa on uusinut Italian sivustonsa. Varsin hienoilta ja raskailta näyttävät.
Alfa Romeo
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Italiaspeedin lähteen mukaan - Il Sole 24 Ore - olisi menossaalfista kirjoitti:Baravalle eroaa Alfa Romeon johdosta ja siirtyy mainosalalle.
kustannustalo Einaudille.
Olisiko tämä merkkinä siitä, että iso M. aikoo nyt sitten
puheidensa mukaisesti ottaa työn alle Alfa Romeon?
Toivottavasti miehessä riittää virtaa ja toimistolla
Kenttejä!
-Tazio
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Sivulinja on täydellinen, keulasta voi sitten joutua keskustelemaan.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
italiaspeed:
"Any decision is expected next month, allowing talks with Daimler to run their course and to allow for Tata’s capture of Jaguar. “We have a stunning design for the 169, and we know how to build a great rear-drive platform for it,” Marchionne told ANE. “The problem is that we want to see whether we can buy such a platform from one of our competitors in order to be more cost competitive. We have talks underway with different manufacturers. I expect a final decision by January.”
"Any decision is expected next month, allowing talks with Daimler to run their course and to allow for Tata’s capture of Jaguar. “We have a stunning design for the 169, and we know how to build a great rear-drive platform for it,” Marchionne told ANE. “The problem is that we want to see whether we can buy such a platform from one of our competitors in order to be more cost competitive. We have talks underway with different manufacturers. I expect a final decision by January.”
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Vai voisiko ajatella, että se olisi molempia? Huipulla 8C-tyyppinen superauto ja sen alapuolella laaja mallisto isosta sedanista pikkuautoon.HR kirjoitti:haluaako Alfa Romeo olla harvoille ja valituille suunnattu kuten ennen maailmansotia ja mitä tietä 8C viitoittaa vai pitäydytäänkö sotien jälkeisessä suuremmille joukoille suunnatussa mallipolitiikassa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Mikä putken pää...? Sumuvalo vai?Vittorio Jano kirjoitti:Tuo pakoputken pää on kyllä järkyttävä.
edit: oliko tossa ylempänä muka koko ajan kaksi kuvaa...?
Viimeksi muokannut kumimuumi, 29 Joulu 2007, 23:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..ammattina autoslalom..