Eli tuon täydellisen alustarempan jäljiltä pitänee suunnata pyörät,samalla vaihtavat raidetangon päät.Semmonen tuli mieleen että mua ilmeisesti viilattiin linssiin edellisen suuntauksen yhteydessä,veloittivat 4-pyöräsuuntauksesta vaikka mun nähdäkseni tuolla takapäässä ei ole minkäänlaista säätöä! Vai? Auton alustassa vanhaa osaa on enää kallistuksen vakaajat.Onko edes tarvetta suuntaukselle,paitsi raidetangonpäitten takia?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Tulihan se sieltä.. Ja voisko dimmu kertoa oman näkemyksensä siihen MISSÄ se säätö on? Kaikki osat oli mulla käsissä,ja melkein takaan että siellä ei ole minkäänlaista säätöä...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Takapäässä on poikittaisissa tukivarsissa epäkeskoprikat joilla säädetään auraus/haritus. Nämä prikat löytyvät tukivarsien akselipalkin puoleisesta päästä. Eli palkin päästä tukivarren kiinnityspultin mutteri löysälle ja sitten vaan pultin kannasta kääntämään kulmat haluttuun arvoon ja mutteri kiinni.
Pelkät pyöreät prikat siellä mun mielestä näky olevan,ja vaikka olis kuin epäkeskot,niin pusla on jämpti kiinnityspulttiinsa,ja kiinnityspultti on jämpti omaan reikäänsä... Missä se liikkumavara on??? Oikeaa vastausta odotellaan edelleen...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Ei tietoa, oman 156:seni alustaa ei minun aikanani tarvinnut ronkkia joten en tiedä minkänäköistä tavaraa sieltä löytyy. ePERistäkään en jostain syystä saanut kuvaa ulos enkä Googlella äkkipäätä löytänyt tarpeeksi hyvää kuvatusta.
Keltsin kuvauksen perusteella kumminkin poikittaistukivarren sisemmässä päässä on jotakin epäkeskoa. En äkkipäätä keksi miten epäkeskolla prikalla voi vaikuttaa varren kiinnityspisteeseen, pitäisi nähdä kuva.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Keltsin kuvauksen perusteella kumminkin poikittaistukivarren sisemmässä päässä on jotakin epäkeskoa. En äkkipäätä keksi miten epäkeskolla prikalla voi vaikuttaa varren kiinnityspisteeseen, pitäisi nähdä kuva.
Epäkeskoprikka tarvitsee epäkeskopultin kaveriksi, en viitsi laittaa kuvaa kun ei ole Alfasta. Tuntui tuo Nissan topic olevan jo liikaa.
[EDIT] eipä mulla kyllä olisi oikeuksiakaan sen kuvan julkaisemiseksi
Kaveri viittas vissiin nissantopicciin,jota itsekkin vaadin poistettavaks,ei liity näihin mitenkään.. Mutta asiaan,eli kun siellä rei,issä missään ei ole liikkumavaroja,niin ei siinä epäkeskoprikat auta,ja ne prikatkin seisoo puslan päällä,ilmatilassa...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
No ainakin kun kävin kulmat säädättämässä niin kaveri löysäs takarukivarsien sisemmät pultit ja väänti ilmeisesti pulttia tai jotain. Ja ihan selvästi auraus kulmat muuttuivat näytössä. Että kyllä siellä jotain on, mutta onko sillä väliä mitä, kunhan vaan säätö löytyy
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
Kuva on 147:sta, jossa tuenta on hiukan erilainen, mutta säätötapa on sama. Se säätöprikka näkyy kuvassa vasemmalla ylänurkassa. 156:ssa tukivarsi on tuon säätöprikan päällä.