Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Epäilinkin auton olevan sinun. Meinasin ilmoittaa bongauksen, mutta epäilinkin auton olevan "seisonnassa", joten en halunnut herättää hämärämiesten mielenkiintoa.Zulak kirjoitti:156 jäi muutamien epäonnistun sattumien vuoksi seisomaan ABC viipurinportin pihaan.
Juu, ei kai tuo nyt ihan oikein mennyt.gydebuh kirjoitti:Hyvin harmijuttu, mutta lienee varikon vastuulla mitä autoille siellä tapahtuu. Myös ennen auton hinauttamista kuulunee yksi tekstari omistajalle.
Sitten omaan avautumiseen, joka selviää kellonajasta...
Senza cuore saremmo solo macchine
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Ei paska irronnut kyljistä koneellisessa pesussa joten
piti tahkota puhtaaksi kotipihalla...ja mikäs olikaan
kuukausi...joulukuu puolessavälissä..
Ei tullut edes kylmä. Lumiharjalla oli hyvä pyyhkiä
enimmät vedet auton päältä.
piti tahkota puhtaaksi kotipihalla...ja mikäs olikaan
kuukausi...joulukuu puolessavälissä..
Ei tullut edes kylmä. Lumiharjalla oli hyvä pyyhkiä
enimmät vedet auton päältä.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
http://www.pottupellossa.fi/galleria/al ... 08%7E1.jpg
Ei voi kuin ihmetellä tekijän motiivia, liittyyköhän auton venttiilihattujen varasteluun..
Edit: linkki korjattu, Maxxum Casea tosiaan tarkoitin...ei se copy pastekaan aina näemmä toimi niinkuin haluaisi..
Ei voi kuin ihmetellä tekijän motiivia, liittyyköhän auton venttiilihattujen varasteluun..
Edit: linkki korjattu, Maxxum Casea tosiaan tarkoitin...ei se copy pastekaan aina näemmä toimi niinkuin haluaisi..
Viimeksi muokannut jiiässä, 12 Joulu 2007, 08:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Veikaanpa että kaivurin sijaan tarkoitit tätäjiiässä kirjoitti:http://www.pottupellossa.fi/galleria/di ... t=0&pos=35
Ei voi kuin ihmetellä tekijän motiivia, liittyyköhän auton venttiilihattujen varasteluun..
http://www.pottupellossa.fi/galleria/al ... 08%7E1.jpg
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
^^ Vaatii vähän isompaa moraa, ellei vaan venttiilejä ole ruuvattu irti.
Joku vittuuntunut naapuri? Varmaan sukua meidän naapuritalon asukkaalle joka jaksaa kääntää Alfasta peilit jos auton perä on vähänkin liian lähellä heidän pihatietä.
Pitää kääntää sitä vastaavasti korvista kunhan näkisi kuka se on.
Joku vittuuntunut naapuri? Varmaan sukua meidän naapuritalon asukkaalle joka jaksaa kääntää Alfasta peilit jos auton perä on vähänkin liian lähellä heidän pihatietä.
Pitää kääntää sitä vastaavasti korvista kunhan näkisi kuka se on.
Vanha nainen jäi auton alle suojatiellä ja satuin ekana ulkopuolisena paikalle. Nais kuski aivan shokissa tietenkin.kyllä unohtuu nuo ensiapukurssin ohjeet just niin äkkiä kun ne kurssilla varottelikin. Noh, nainen oli tajuissaan ja selvisikin hengissä ainakin ambulanssiin asti. Hyvin tälläkertaa.
Ajellaan varovasti.
Ajellaan varovasti.
Totta. Kuinka monta kertaa olette nähneet Poliisin valvomassa valoristeyksissä ajoa? Itse olen nähnyt kerran tai kaksi koko 20v aikana jonka olen täällä asunut ja sen kyllä huomaa.. Vähintään 5-6 kolaria olisin ajanut tänä vuonna, jos en olisi väistellyt päin punaisia ajelevia kusipäitä
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Olen todennut, että vitutuksen määrällä ja yleiskunnolla on selvä yhteys. Kannattaa kokeilla toimenpiteitä, jolla v-käyrää voi laskea.
Taloyhtiön hallituksesta eroaminen ei silti ole korjannut minulta välilevyn pullistumaa. Pitää varmaan ottaa loparit duunistakin että saan ruodon suoraan. Fysioterapeutteihin menee jatkuvasti kallista autorakentelurahaa. Taas pitää nostella kaasujalka aamuisin kädellä autoon, kun ei lonkan koukistajalihaksessa liiku veri. Töissä saa seistä kun ei voi istua. Saatana että menen pian ja väännän jostain lääkäristä koko jätkän magneettikuvauksen, on niin romu olo.
Hitto, että piti tämäkin kirjoittaa. Taas alkoi vituttaa. Juuri kun olin melkein unohtanut että elän omaa elämääni.
Taloyhtiön hallituksesta eroaminen ei silti ole korjannut minulta välilevyn pullistumaa. Pitää varmaan ottaa loparit duunistakin että saan ruodon suoraan. Fysioterapeutteihin menee jatkuvasti kallista autorakentelurahaa. Taas pitää nostella kaasujalka aamuisin kädellä autoon, kun ei lonkan koukistajalihaksessa liiku veri. Töissä saa seistä kun ei voi istua. Saatana että menen pian ja väännän jostain lääkäristä koko jätkän magneettikuvauksen, on niin romu olo.
Hitto, että piti tämäkin kirjoittaa. Taas alkoi vituttaa. Juuri kun olin melkein unohtanut että elän omaa elämääni.
- Herra Salo
- Viestit: 691
- Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
- Paikkakunta: Nokia
No äsken tuli nähtyä tämänkin sortin ennätys omalla kohdalla. Risteyksessä (Oulunsuuntien ja Kainuuntien, kun Oulunsuuhun päin mennään - paikalliset tietää) jonka jälkeen vasemmanpuoleinen kaista loppuu, näkee suht usein kiihdytyskisoja. Joku teinibemari vissiin yritti provosoida minua semmoiseen - ajelin oikeaa kaistaa jonossa ao. saksanseisojan takana ja ihmettelin kun tämä kihnuttaa jotain neljääkymppiä (60 rajoitus) ja valot 100m päässä palaneet jo pitkään vihreällä. Tuumin jo että vaihtaisko kaistaa ja suhauttaisi ohi, mutta oli sen verran liukasta että katsoin sen riskaabeliksi.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tuntuu ettei Hellsingissäkään kukaan kunnioita suojatietä tai punaiseksi vaihtuvia valoja
Mutta annas kun valo vaihtui keltaiseksi jotain parikymmentä metriä ennen risteystä. Luiskaotsa löysi kaasupedaalin ja ehti tosi hienosti vanhoilla vihreillä risteykseen. Itse ehdin vallan hyvin pysähtyä valoihin vaikka oli liukastakin. Ei siinä onneksi sentään ole suojatietä joten kukaan ei meinannut kuolla.
Noh. Jos tällaisesta stressaantumaan alkaisi niin taulapäähän olisi vähän niinkuin voittanut - sitähän se ilmeisesti ajoi takaa. Toivottavasti älyrajoitteisella on muutenkin kurja elämä, tyhmästä päästä kun kärsii usein (ja oikeutetusti) koko ruumis.
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Pesin auton lähinnä linnunpaskojen takia ja kävin hurauttamassa lenkin kuivattamisen nimissä. No tiehän oli märkä suolapaskasta (ei järkevää syytä suolaamiseen, itsellä kesärenkaat alla kun en kahteen päivään vielä talvirenkaita ole saanut, ja hyvin pärjää) ja auto paskaisempi kuin ennen pesua.. Huoh hiton pellet.
Pikkujutut osaa joskus vatuttaa mutta suolaaminen on suomessa massiivinen ongelma. Kansa maksaisi varmasti hiukan enemmän veroja että käytetäisiin sokeri pohjaista suolaa mikä on kalliimpaa mutta säästäisi kymmeniä miljoonia ruosteesta ja sen estosta aiheutuvia kustannuksia ja päänvaivaa.
Pikkujutut osaa joskus vatuttaa mutta suolaaminen on suomessa massiivinen ongelma. Kansa maksaisi varmasti hiukan enemmän veroja että käytetäisiin sokeri pohjaista suolaa mikä on kalliimpaa mutta säästäisi kymmeniä miljoonia ruosteesta ja sen estosta aiheutuvia kustannuksia ja päänvaivaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Venäläiset työkalut; Melkein yhtä hyviä kuin ei työkaluja ollenkaan.
Japanialaisen autonpellin ainevahvuus; Mitä voi odottaa kansalta, joka on perinteisesti taitellut talonsakin paperista.
Radio SuoliCrap; Matti Nykäsen soittaminen radiossa on varovaisestikin arvioiden rikos ihmisyyttä vastaan.
Japanialaisen autonpellin ainevahvuus; Mitä voi odottaa kansalta, joka on perinteisesti taitellut talonsakin paperista.
Radio SuoliCrap; Matti Nykäsen soittaminen radiossa on varovaisestikin arvioiden rikos ihmisyyttä vastaan.
- Epäkelpokeräilijä -
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Taitaa meillä johtua jotenkin planeettojen asennosta tuo varoitusvalo. Ajossa ei huomaa mitään eroa. Tänä aamuna ei sitten vikaa enää ollutkaan kun olisi pitänyt rueta piinaamaan autokauppiasta. No katotaanOldgrain kirjoitti:Stilossa?Bluebate kirjoitti:engine fault, sa*tanan makaronilaatikot
Meillä samaa vikaa. Vika oli ilmeisesti ranskassa valmistetuissa puolissa. Saksalaista tilalle niin johan loppui engine faultin huuto *koputtaa puuta*. On muuten hiukkasen ärsyttävä vika.
- Oldgrain
- Viestit: 350
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
- Car(s): 159 2.2 SW -07, GTV 2.0 -86
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Juu, siis samaa teki meillä. Saattoi olla pari viikkoa vilkuttamatta ja huutamatta ja sitten huutaa koko matkan sitä. Eli ei minkäänlaista logiikkaa siinä varoituksen tulossa.Bluebate kirjoitti: Taitaa meillä johtua jotenkin planeettojen asennosta tuo varoitusvalo. Ajossa ei huomaa mitään eroa. Tänä aamuna ei sitten vikaa enää ollutkaan kun olisi pitänyt rueta piinaamaan autokauppiasta. No katotaan
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
Mulla oli kanssa Stilo neljä vuotta sitten ja se herjaili erilaisia vikakoodeja aika satunnaisesti joskus joka päivä ja joskus harvemmin, kärry kuitenkin toimi ihan normaalisti.
Tuo vika saatiin korjattua vasta kun koko mittaristo vaihdettiin uuteen. Hermot tuon vian kanssa kyllä meni kun vasta seitsemäs korjauskerta tuotti halutun tuloksen.
Tuo vika saatiin korjattua vasta kun koko mittaristo vaihdettiin uuteen. Hermot tuon vian kanssa kyllä meni kun vasta seitsemäs korjauskerta tuotti halutun tuloksen.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint
- Caijo-Romeo
- Viestit: 1189
- Liittynyt: 10 Kesä 2006, 21:01
- Car(s): 159 1.9 JTDM -07, 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00
- Paikkakunta: Kylmäkoski
Piruuttani ajattelin mitata työpaikan dynolla iskarit ku ne oli katsastuskonttorin dynolla näyttäny 12%/57% koska ajossa auto tuntuu hyvältä,ei kolise eikä jää pomppiin töyssyjen jälkeen.edellisestä mittauksesta ei ollut edes kauaa aikaa ja iskaritki oli vain vajaa vuoden vanhat. noh, työpaikan dynosta tulokset 59%/49%. Jotenkin osasin sen arvata. Uudet iskarit olin jo mennyt hankkimaan, mutta kyllä silti vihastuttaa. Kävin keskustelua konttorin esimiehen kans eikä siinä asiat ainakaan selvinneet.kaikenmaan perusteluita löysi(suomeksi sanottu jauho pitkälti paskaa). vaihoin iskarit sit kuitenki ku olin työmaalleki menny loma-aikana sen tähden. vanhat iskarit olisivat mielestäni menneet hyvinki viä mut ei auta itku. toisaalta,on se mukava ajella ku on tuliterät vaimentimet...