Minkä auton ostat seuraavaksi?
Valvoja: Moderators
Touring on suht harvinainen ja ainakin mun mielestä hiukan ristiriitainen malli. Perä ja keula ei ole yhtä hyvin sopusoinnussa kuin sedanissa. Omalla tavallaan kiva peli kumminkin.HR kirjoitti:Kappas mullakin on ollut 2000 touringGasolina kirjoitti:Ei mulla ole orggis turboa ollut, valitettavasti. Kolme mallia 2002 ja yksi 2000 touring.
- jansku
- Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
nyt ois ikävä kyllä takinkääntö viikot eli jännittää tuo 156 1.8l t.sparkin jakopäänhihna sen verran et siirryn toiseen merkkiin hetkeksi...ei muuten mut mun kilometreillä joudun vaihtamaan alfaan jakopäänhihnaa puolentoista vuoden välein vähintään ja se ikävä kyllä on liikaa...sekä muutenki jännittää tuolla ajella just sen takia koska nämä hihnat eivät aina ole edes kestäneet sitä 60tkm noissa koneissa...eli seuraava auto on jos luoja sen mulle suo (lue; viikonlopun jälkeen viel myynnis) peugeot 206 CC -02 1.6l koneella.sit ku 159:n hinnat tulevat hieman alemmas,eli ovat sen pahimman hintakolahduksen kokeneet ostan sellaisen,moottoritilavuus riippuu kuinka paljon sitä silloin tulee km vuodes.ja pliis,älkää ihan heti työntäkö maanrakoon
Diiselissä vaihtoväli 120tkm! Menossa 77tkmjansku kirjoitti:nyt ois ikävä kyllä takinkääntö viikot eli jännittää tuo 156 1.8l t.sparkin jakopäänhihna sen verran et siirryn toiseen merkkiin hetkeksi...ei muuten mut mun kilometreillä joudun vaihtamaan alfaan jakopäänhihnaa puolentoista vuoden välein vähintään ja se ikävä kyllä on liikaa...'
Onhan noita muitakin autoja Alfojen lisäksi.jansku kirjoitti:nyt ois ikävä kyllä takinkääntö viikot eli jännittää tuo 156 1.8l t.sparkin jakopäänhihna sen verran et siirryn toiseen merkkiin hetkeksi...ei muuten mut mun kilometreillä joudun vaihtamaan alfaan jakopäänhihnaa puolentoista vuoden välein vähintään ja se ikävä kyllä on liikaa...sekä muutenki jännittää tuolla ajella just sen takia koska nämä hihnat eivät aina ole edes kestäneet sitä 60tkm noissa koneissa...eli seuraava auto on jos luoja sen mulle suo (lue; viikonlopun jälkeen viel myynnis) peugeot 206 CC -02 1.6l koneella.sit ku 159:n hinnat tulevat hieman alemmas,eli ovat sen pahimman hintakolahduksen kokeneet ostan sellaisen,moottoritilavuus riippuu kuinka paljon sitä silloin tulee km vuodes.ja pliis,älkää ihan heti työntäkö maanrakoon
Täytyy kyllä myöntää että itse käyn melkein päivittäin nettiautossa tarkistamassa, josko olisi joku mielenkiintoinen Alfa kaupan.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- jansku
- Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
^159 2.4l JTDm on vaan hiukan liian kallis omaan budjettiin (ainoa diesel mikä innostais/kiinnostaa) ja olen kuitenkin ollut niin alfa ihminen kun vaan voi...jollain tapaa ehkä hieman jopa surettaa tää takinkääntö mut nyt ei ole oikeen muuta vaihtoehtoa jos haluaa mielenrauhan eikä halua vaihtaa jakohihnaa puolentoista vuoden välein
^^pösöilevät alfistit ps.saako täällä sit enään avautua jos pösöllä ajaa?
^^pösöilevät alfistit ps.saako täällä sit enään avautua jos pösöllä ajaa?
Viimeksi muokannut jansku, 12 Joulu 2007, 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
^^ Ideaa!
Pitäisiköhän perustaa oma osasto itsestään poksahteleville takaikkunoille vai mahtuvatkohan ne samalle osastolle alle vuoden kestävien koiranluiden, jäätyvien huohottimien ja räjähtelevien vauhtipyörien kanssa?
Totta puhuen, ihan hyvä kampehan tuo on. Jos sattuu pysymään kasassa.
Pitäisiköhän perustaa oma osasto itsestään poksahteleville takaikkunoille vai mahtuvatkohan ne samalle osastolle alle vuoden kestävien koiranluiden, jäätyvien huohottimien ja räjähtelevien vauhtipyörien kanssa?
Totta puhuen, ihan hyvä kampehan tuo on. Jos sattuu pysymään kasassa.
- Epäkelpokeräilijä -
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- jansku
jos tilaan Alfa Romeo lakanat riittääköhän se? mistä sainki idean...Alfistipohjoosesta kirjoitti:Katso Jansku albumisi katselukerrat niin siinä vastaus siihen saatko täällä jatkaa.
nim.merk ex-Opel,GM,Peogeot,Mazda ja Jaguar merkkimekaanikko. Ja ainainen Alfisti.
tässä se nyt kuitenkin olis
Piiiiiiiitkä linkki siistitty. VJ
Pitkään tuota emännän kanssa pohdittiin,mutta volvo saa väistyä C-sarjan Mersun edestä.. 02-korimalli siis... Sporttia 156:sen seuraajaksi katellaan myöhemmin,kunhan se Gt alkaa olla käytettynä sopivan hintanen... Eli se volvo oli siis toinen vaihtoehto,Renaulthan se vaihtoon joutuu.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
206 CC ei ole kovin hyvin äänieristetty. Voi tulla noilla kilsamäärillä aika karvas pettymys.jansku kirjoitti:nyt ois ikävä kyllä takinkääntö viikot eli jännittää tuo 156 1.8l t.sparkin jakopäänhihna sen verran et siirryn toiseen merkkiin hetkeksi...ei muuten mut mun kilometreillä joudun vaihtamaan alfaan jakopäänhihnaa puolentoista vuoden välein vähintään ja se ikävä kyllä on liikaa...sekä muutenki jännittää tuolla ajella just sen takia koska nämä hihnat eivät aina ole edes kestäneet sitä 60tkm noissa koneissa...eli seuraava auto on jos luoja sen mulle suo (lue; viikonlopun jälkeen viel myynnis) peugeot 206 CC -02 1.6l koneella.sit ku 159:n hinnat tulevat hieman alemmas,eli ovat sen pahimman hintakolahduksen kokeneet ostan sellaisen,moottoritilavuus riippuu kuinka paljon sitä silloin tulee km vuodes.ja pliis,älkää ihan heti työntäkö maanrakoon
- PPT
- Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
Mekki vaihtui
Taivaspaikka lunastettu Fordin omistajana..Alfa Romeo vaihtui Ford Maverick maasturiin .Ehkä joku kaunis kesäpäivä joskus tulevaisuudessa saa ajella avo Spiderilla.
Toiminta on taikasana!
- silverine
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Tänne forumille pitää näköjään perustaa
"häpeäpaalu" johon kaikki vääräoppiset sekä
takinkääntäjät sijoitetaan kivitettäviksi...
"häpeäpaalu" johon kaikki vääräoppiset sekä
takinkääntäjät sijoitetaan kivitettäviksi...
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- jansku
^^uskaltaakohan tähän nyt sit sanoa et oon todella tykästynyt tähän pösöön...ei se kuitenkaan tarkottaisi sitä etten alfa romeon perään haikaile...ei niitä hanskoja nyt kuitenkaan olla viel nurkkaan heitetty...ja jos mut kivitetään tän takia niin heittäkää mahdollisimman iso kivi et lähtee sit samantien taju ;D
-
- -tommi-
- Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Peli taitaa olla menetetty, eiköhän seuraava(kin) ole merkkiä AlfaRomeo. Kunhan muutaman vuoden odottelee hintakehitystä, koneena voisin kuvitella 3.2 V6. Mallia GTA tai GT.
Jotta ei olla väkisin ilmastonmuutosta edistämässä, saattaa voimanlähteeksi kelvata myös uudemmat 2.4JTD(m) koneet.
Nähtäväksi jää, tuleeko Junior/Furiosa lähivuosina sotkemaan (hyvin)suunniteltua kuviota .
Jotta ei olla väkisin ilmastonmuutosta edistämässä, saattaa voimanlähteeksi kelvata myös uudemmat 2.4JTD(m) koneet.
Nähtäväksi jää, tuleeko Junior/Furiosa lähivuosina sotkemaan (hyvin)suunniteltua kuviota .