Lets face it: Ei ole olemassakaan kolmea PARASTA biisiä,3TÄMÄNHETKISTÄ parasta on. Kellään ei alkup.kuuntelukerroista niitä ole.. itse sanoisin silloin Bad religionin Handshake,Smashing pumpkinsin Butterfly,AC-dc:n thunderstruck....Kovia edelleen,mutta kovia tulee myös koko ajan...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Silvio kirjoitti:Joskus oli rakastelumusiikistakin muistaakseni juttua...? Chris Cornell...Put your arms around your love.. Toimi ainakin meillä . Ja paremmin kun Soundgarden aikoinaan....
Et oo tosissas...? Tuo on kyllä niin hirveää tuubaa, että pää meinaa räjähtää jos tuon sattuu kuulemaan eikä jostain syystä saa radiota ajoissa kiinni. Todella monotonista vonkumista eikä karismasta tietoakaan. Hrrbrbrbrbr!
Raskaassakin osastossa pitää olla niitä hempeitä,mutta ei liian hempeitä,jottei totuus unohdu.. Cmx:ltä löytyy upeaa runoutta hempeisiin hetkiin... Vainalaja..herättääkö tummia hempeitä tuntoja?
Se on Silvio nimeltään "Vainajala". Äänitetty Ylläksen juurella Ylläsjärven puolella syksyllä -98. Silloin tuli lakkaa suolta... ja koskettavia biisejä.
Kummasti tosiaan tuo l ja j vaihto paikkaa.. Yhtäkaikki,mahtava biisi,ja yrjänä on loistava runoilija. Suosikkilauseeni yrjänän tuotannosta:"Elämäkö huokaus kahden tyhjyyden välissä.." Eikös se syntymän ja kuoleman välissä sitä ole..?
Silvio kirjoitti:No trancen ja iskelmän (nykyään nuorison kermamusiikkia ) kannattajille mä en puhunukkaan.....
Harvinaisen fiksu ja faktoihin perustuva kommentti. Mutta Silvion puolen yön jälkeisten postausten määrästä päätellen ei tainnu Cornelli toimia viime yönä
Kirk:iltä niin hyvä vastaheitto ettei voi kun kunnioittaa kaverin sanansäilää! Sä et siis kuulukkaan tähän lippisporukkaan joka luukuttaa marketin pihalla Jamppa tuomista ym. ? Sinänsä tuo mun iskelmä-trance yleistys perustuu faktoihin,kun seuraan läheltä 19 vuotiaan poikasen ja kavereittensa touhuja.. Kysyttäessä varsinaista musiikkimakua tulee kaikilta sama vastaus: "ihan sama,kunhan löytyy bassoa!"
Silvio kirjoitti:Nyt ei kaveri oikein tiedä mitä puhuu..Sentencedistä ei nimenomaan nuorempi polvi juurikaan mitään tiedä! Ja kuinka usein muuten olet Megadethiä novalta kuullu?? Voin kertoa että ei ikinä kyseistä bändiä oo sillä kanavalla ollu...
-Nova ja mainstream, ei olla sama asia.
-Sentenced soi melkein jokaisen raskaammasta rokista digaavan <16v korvanapeissa.
-Uusi Megadeth = Mustainen sooloilu
-Hyvä musiikki on hyvää musiikkia, oli bassoa tai ei.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Ja kyllähän se nova nyt on juurikin valtavirtakanava,sellaiseksihan ovat itsekkin toimintansa määritelleet! Mitäs se sieltä tuleva ..... on jos ei valtavirtapoppia?? Ei tuo kovin undergroundiltakaan kuulosta!
^näin niinkuin ei hevimiehenä, kyllähän tuo ihan pätevää ja uskottavaa heviä oli. Yleensä demo bändit ontuvat vokaaleissa, teillä ei, minun korvaani kaikki sointuivat tasa vahvoina. Lykkyä tykö!
Edit: nettisivut ei ainakaan minulla auenneet . Jotain kehittävääkin pitäisi aina mainita niin aloittakaa nyt vaikka tuosta bändin "logosta"
Ärräpää kirjoitti: Anomia. Siinä on uutta materiaalia "omalta" bändiltä. Kommentteja.
Yllättävän valmiin oloista settiä tuollaisilta poikasilta. Perkele.
Omaan makuuni ehkä hieman raskasta mättöä, koska yleensähän kuuntelen Figaron häitä Claudio Abbadon johdolla hillityllä volyymilla ja samalla Martell Cordon Bleutä siemaillen...
Sentencedistä sen verran että bändin aito olemus selviää Amok-levyltä,ja sieltä varsinkin New age messiah-biisistä. Nuorna poikana tuli Kadetissa kuunneltua.. Kuulostaa vielä paremmalta nykyään.
http://www.youtube.com/watch?v=lZzEpGBm4Uw tällä hetkellä toimii, kyseisellä artistilla, kyseisellä levyllä, myös muita hyviä biittejä. suosittelen kaikille tasapuolisesti.
Hyvä, hyvä, pojat. Pelkkää plussaa melkein, ja asenteesta täysi kymppi. Itse en samaan pystyisi, mutta...
Ajoitukset, hyvät herrat, yhteissoitto kohdilleen.Komppiosasto täytyy vetäistä ihan yksi yhteen, sen päällä tuo lepää.
Loistoveto, ja päälle treeniä, treeniä ja treeniä,siitä se etenee!
italia kirjoitti:Kaikki varmaan muistaa tämän kasariklassikon.. tuttu mm.lukuisien elokuvien soundtrackeiltä Bruce Hornsby
Oioi... Aor:n kultaisena aikana fanituksen kohteita Brucen lisäksi oli mm. Don Henley, Glen Frey, Mr. Mister, Poco, Farnham, Dire Straits ja mitä niitä muita nyt olikaan. Kaikkia itse asiassa kuunnellaan vieläkin, kun mielentila on sopiva.
Mutta en koskaan Michael Boltonia.
Viimeksi muokannut EdotL, 03 Helmi 2008, 08:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvän kaverin oma "projekti" Pari biisiä esillä mitkä voi ladata.
Aika rankkaa menoo lyyrisesti, mutta sopii teemaan ja uppoo näihin korviin.
Allekirjoittanut vaikuttaa myöskin jollaintapaa tuolla sivustolla..
Genre on pikkasen hämärän peitossa,ei metallia mutta ehkä Loverockia? Pikku huopalahti,pariisin kevät.Erittäin harvinainen biisi näinä päivinä,on sekä melodiaa että sanomaa...Yhden biisin perusteella...Vähän hävettää sanoa mutta yrjänä/ylppö oivalluksia on... Ei TIETENKÄÄN voi rinnastaa suoraan heihin,mutta kumminkin... Lopputuotantohan voi taas valahtaa perus-suomipop tasolle...