delta möi auton laittomilla renkailla
Valvoja: Moderators
- jansku
- Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
delta möi auton laittomilla renkailla
eli mitä mieltä olette,jos sopimuksessa lukee 2 renkaat,eikö se siinä tapauksessa tarkoita 2 LAILLISET renkaat? vien auton nyt katsastettavaks ja ellei mene läpi renkaiden takia eikö delta-auto ole velvollinen antamaan minulle uudet tai ainakin lailliset talvirenkaat?
- jansku
- Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
ostin sen kaks ja puol viikkoa sit,auto ei ollut katsastettu sitä en tiedä että miksi varmaan näiden puitteiden takia...kävin äsken katsastamassa ja ei mennyt läpi 1.vasen sisäjarrulevy ruostunut 2.vaihteistolaatikko vuotaa öljyjä 3.renkaissa liian vähän nastoja.puuha kirjoitti:Koska ostit auton?
Miksi liike ei katsastanut autoa?
Myikö liike katsastamattoman auton?
kävin sit delta-autossa puhumassa vaihtoautojen pomon kanssa ja hän sanoi että tottakai menee takuuseen.joutuu kyl huomenna asioimani ihmisen kanssa käydä läpi pieni keskustelu.häneltä tullut maili kertoi kuitenkin että he olivat deltassa katsoneet että talvirenkaat olivat "ajokunnossa" ja koska auto oli ns.vaihtoauto eli vanha mun pitäis vaan tyytyä niihin renkaisiin mitkä siin on alla...
- jansku
huomattiin kyllä että ovat melko huonokuntoiset ja pari päivää oston jälkeen katselin renkaat läpi (kun oli valoisaa) jolloin huomasin suurimman osan nastoista puuttuneen ja pistin siitä sit mailia auton myynnelle henkilölle joka sit sano et ne ovat tarkistaneet ne ajokelvollisiksi joten mun kuuluu ajella niil.ja sit menin tänään katsastamaan auton eikä mennyt läpi. autoa ei väitetty katsastetuksi. (muistaakseni)Rolle kirjoitti:No jos ne renkaat on olleet alla ostohetkellä niin voisi kyllä vaatia ostajaltakin jotain.. Tai no, miksi kukaan muuten ostaisi autoliikkeestä ellei olisi virhevastuuta.
Oliko auto siis katsastamaton (laiton), ja väitettiinkö se katsastetuksi ostettaessa?
- jaskas
- Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
- Viesti:
Kyllä mun mielestä autokaupassa myytävät autot on aina katsastettuja!
Varsinkin tällaisen laadukkaita vaihtoautoja tarjoavan ketjun autot.
Kova kovaa vasten vaan. Auto kuntoon liikkeen piikkiin.
Lainaus Deltan sivuilta:
"Delta-Autosta löydät satoja tarkastettuja ja huollettuja vaihtoautoja. Delta vaihtoturva-autoihin saat lisäksi aina auton mukana kirjallisen kuntoraportin."
Varsinkin tällaisen laadukkaita vaihtoautoja tarjoavan ketjun autot.
Kova kovaa vasten vaan. Auto kuntoon liikkeen piikkiin.
Lainaus Deltan sivuilta:
"Delta-Autosta löydät satoja tarkastettuja ja huollettuja vaihtoautoja. Delta vaihtoturva-autoihin saat lisäksi aina auton mukana kirjallisen kuntoraportin."
- jansku
^juu huolto huomiseks tilattu ja nämä seikat mitkä tulivat katsastuksessa huomioon lisättiin huoltolistaan sekä vaihtoauton päällikkö sanoi sit et ilman muuta menevät takuun piikkiin.pitää kuitenkin huomenna käydä tätä vaihtoautomyyjää hieman jututtamassa mikä on ollut ideana kun hän ei ole suostunut noissa rengasasioissa tulemaan vastaan?!en kuitenkaan ihan peukalo keskellä kämmentä mennyt autokauppoja tekemään.taitaa olla henkilöllä moraali kateissa.ja olen ihan samaa mieltä et kun on kyse niinkin isosta liikkeestä kuin delta-auto ihmettelen suuresti tätä etteivät ole katsastaneet autoa? ajankohta kun on nyt. ja tosiaan ihan periaatteen vuoks pistän delta-auton viemään pösön katsastukseen tai sit saavat luvan maksaa mulle sen lisäkatsastuksen hinnan,ei se et se 22eur missään tuntuis mutta se periaate!
- jansku
Lainaus Deltan sivuilta:
"Delta-Autosta löydät satoja tarkastettuja ja huollettuja vaihtoautoja. Delta vaihtoturva-autoihin saat lisäksi aina auton mukana kirjallisen kuntoraportin."[/quote]
tuon voisin melkein sanoa olevan oman auton kohdalla pelkkää paskaa...siin oli et jarrut olivat tarkastettu (miksi sit eivät olleet laittaneet kuntoon kun vasensisäjarrulevy oli ruostunut) toinen seikka oli et vaihdelaatikon öljyt ovat tarkastettu (missä määrin,laatikkohan vuotaa ja mikseivät olleet sitä laittaneet kuntoon?) nyt pelottaa ajaa tolla laatikolla kun ei tiedä miten paljon sieltä on öljyä valunut,eli ajanko kohta kuivalla laatikolla ja laatikko menee paskaks vai? en vaan ymmärrä tätä kusettajien politiikkaa...
"Delta-Autosta löydät satoja tarkastettuja ja huollettuja vaihtoautoja. Delta vaihtoturva-autoihin saat lisäksi aina auton mukana kirjallisen kuntoraportin."[/quote]
tuon voisin melkein sanoa olevan oman auton kohdalla pelkkää paskaa...siin oli et jarrut olivat tarkastettu (miksi sit eivät olleet laittaneet kuntoon kun vasensisäjarrulevy oli ruostunut) toinen seikka oli et vaihdelaatikon öljyt ovat tarkastettu (missä määrin,laatikkohan vuotaa ja mikseivät olleet sitä laittaneet kuntoon?) nyt pelottaa ajaa tolla laatikolla kun ei tiedä miten paljon sieltä on öljyä valunut,eli ajanko kohta kuivalla laatikolla ja laatikko menee paskaks vai? en vaan ymmärrä tätä kusettajien politiikkaa...
- jansku
Hei.
koneen ja siihen liittyvän nykimisen katsoo ja korjaa se sama kaveri jonka
numeron annoin.
renkaat on katsottu täällä olevan kuitenkin ajokunnossa ja autokin on
kuitenkin käytetty,joten renkaiden osalta joudun sanomaan että ajele vain
niillä mutta
mitä siihen muihin asioihin tulee niin varaa aika vaan.
Kiittäen
->tässä auton myynneen henkilön maili takas kun pistin niistä renkaista mailia ennen joulua...
koneen ja siihen liittyvän nykimisen katsoo ja korjaa se sama kaveri jonka
numeron annoin.
renkaat on katsottu täällä olevan kuitenkin ajokunnossa ja autokin on
kuitenkin käytetty,joten renkaiden osalta joudun sanomaan että ajele vain
niillä mutta
mitä siihen muihin asioihin tulee niin varaa aika vaan.
Kiittäen
->tässä auton myynneen henkilön maili takas kun pistin niistä renkaista mailia ennen joulua...
Kyllä saa, mutta kuntoraportin sisältö ei kerro auton kunnosta kaikkea (itse hyödynsin aikoinaan tämän tinkimisessä)jaskas kirjoitti:Lainaus Deltan sivuilta:
VMP
Jos et pääse sopimukseen herra vaihtoautokauppiaan kanssa niin ota ihmeessä yhteyttä Etelä-Suomen Delta-Auto konsernin johtajaan.
Unohda noi "paikalliset pellet" ja vaadi asiallesi oikeutta suurimman johtajan kautta.
Miksikö kehoitan näin? Olen itse joutunut tekemään näin DA kanssa, ja kummasti se paska valuu alamäkeen.
Kun ylhäällä jyrähtää, alhaalla vavahtaa !
Unohda noi "paikalliset pellet" ja vaadi asiallesi oikeutta suurimman johtajan kautta.
Miksikö kehoitan näin? Olen itse joutunut tekemään näin DA kanssa, ja kummasti se paska valuu alamäkeen.
- jansku
vaihtoauto päällikön kanssa asia sovittiin et delta-auto korvaa kaiken...ellei ois näin tapahtunut niin luultavasti olis puhelin pirahtanut ko.paikassa.puuha kirjoitti:Jos et pääse sopimukseen herra vaihtoautokauppiaan kanssa niin ota ihmeessä yhteyttä Etelä-Suomen Delta-Auto konsernin johtajaan.
- jansku
no nii ja lisää delta-auton kusetus politiikasta...tuossa sitten eilen vaihdettiin tulpat autoon ja huomattiin ettei sielt kukaan ole mtn muttereita aukaissut varmaan reilusti yli vuoteen...eli todella paksun paskan alla (ja heti kun sinne thorx-avaimenkaa meni aukaisee muttereita paskaa irtos kummasti)...ja delta-auto kun väitti että olevat käyneet sytytysjärjestelmän läpi,eli puhdistaneet liitoksia ym...kun tosiaan autohan nyki alhaisilla kierroksilla ja oli mm sen takia huollossa...noh...omatoiminen piti jälleen olla ja ongelma poissa.mut katsotaan mitä onnistuvat tuossa keskiviikkona kusettaa...alkaa olla pikkuhiljaa todella mitta täys.SAATANA!