Carlo Coppa kirjoitti:Ei ehkä foorumilaisia mutta kirkkaankeltainen Lamborghini Gallardo (Spyder?) bongattu jouluaattoiltana Tampereella Hämeenkadulla Hälläpubin edestä .
Sama tuli vastaan raholan suunnalla samanapäivänä. Jos haluaa tuon bongata niin Tampereen Auto Centerissä se pölyyntyy, kuten kaksi 430stä,avo ja umpi....
Carlo Coppa kirjoitti:Ei ehkä foorumilaisia mutta kirkkaankeltainen Lamborghini Gallardo (Spyder?) bongattu jouluaattoiltana Tampereella Hämeenkadulla Hälläpubin edestä .
Sama tuli vastaan raholan suunnalla samanapäivänä. Jos haluaa tuon bongata niin Tampereen Auto Centerissä se pölyyntyy, kuten kaksi 430stä,avo ja umpi....
Eikös tuo lambo ollu jonkun jyväskyläläisen? Joskus autobildissä oli et yksi kaunotar tilattu keski-suomeen pari kertaa sen täällä nähnytkin, todella upea. ehkä omistaja huomannu sen monikäyttöisyyden suomen tiellä ja ajatellu luopua sit.
Jihti kirjoitti:Eikös tuo lambo ollu jonkun jyväskyläläisen?
Tämä tais olla umpi? Treellä oleva yksilö on saksasta kk sitten tuotu avo gallardo. ja ettei kokonaan ole ot:
Epilässä bongattu kaksi mustaa 159 ja kummastakin tuli morotus takaisin..
Olin veljeni luona Ikurissa ja huomasin että melkein hänen naapurissaan asusti satakuusnepa (olikohan punainen) ja musta 156 (tai sitten 166, näin vain perän autokatoksessa pikaisesti). Täkäläisiä?
Eilen moikattiin yhden vaalean metallivihreän 156:n kanssa Pirkkalan ohistustiellä, mulla boxi katolla.
Punaista 156 sw:tä tuli häiriköityä tampere-lahti välillä firman pulla-autolla, naputtelin navia ja ajelen 60-70km tunnissa edessä tossa pälkäneellä...
Ottimo kirjoitti:Olin veljeni luona Ikurissa ja huomasin että melkein hänen naapurissaan asusti satakuusnepa (olikohan punainen) ja musta 156 (tai sitten 166, näin vain perän autokatoksessa pikaisesti). Täkäläisiä?
Eilen moikattiin yhden vaalean metallivihreän 156:n kanssa Pirkkalan ohistustiellä, mulla boxi katolla.
Olisitkohan bongannut minut? Tummansininen 166:nen autokatoksessa (pressu sellainen) ja Sininen 164:nen taivasalla sekä Harmaa 164:nen pressun alla
entinen alfa tuli vastaan tänään päivällä malmilla...oli tyhjentävä hetki...oli ilmeisesti tulossa delta-autosta...itsehän nostin lapasen pystyyn vanhasta tottumuksesta (pelkääjän paikalta) ;DD
Eilen Tampereella noin kello 15 aikoihin ajelin Pispalan suunnalta kohti keskustaa, hieman ennen Pyynikin uimahallia kaunis punainen (ja puhdas!) GT tuli lapa pystyssä vastaan, itse viittoilin omasta (ei niin puhtaasta ) 156:stani takaisin.
Kadotus kirjoitti:Eilen Tampereella noin kello 15 aikoihin ajelin Pispalan suunnalta kohti keskustaa, hieman ennen Pyynikin uimahallia kaunis punainen (ja puhdas!) GT tuli lapa pystyssä vastaan, itse viittoilin omasta (ei niin puhtaasta ) 156:stani takaisin.
Minähän se siellä kurvailin, Tampereelta lähdin ennen pahimpia ruuhkia Poria kohti
Eilen sunnuntaina ajeltiin neljän jälkeen peräkanaa Jyväskylästä Tampereelle tumman 159 JTD:n kanssa. Jämsän jälkeen 159 pääsi karkuun ja oli kova työ ottaa kiinni... Orivedellä pääsin taas hetkeksi peesiin. Foorumilaisia?
Nyt olen Pohjanmaalla ja Alfa Muukkosella remmin vaihdossa. Rune valitettavasti sairaana, eikä ole hommissa. Toivottavasti "apupojatkin" osaavat hommansa...
Epezi kirjoitti:Andros paineli puoli viiden aikaan ollinojankatua, minun ja alfan ohitte. Olipas eikoisen kirkkaat valot
Minähän se siellä olin tyttöä menossa hakeen hoidosta. Taisin olla melkoinen puusilmä kun en sua huomannut ollenkaan. Xenonit nostaa tuota kirkkausastetta kummasti
Kukas arvon Alfisteista tunnustaa olevansa Turun Holiday Inn hotellissa takapihan parkissa klo 16:00?
Punainen 156 peltivanteilla JOC-XX (hyi, hyi, ilman edes kapseleita ) ja alustasarjalla. Tummat takalasit, konetta en tullut katsoneeksi mutta taisi olla puuratti eli 2.0ts tai v6? Sekä aref että carf tarrat.
Tänään klo 17 paikkeilla Pääskyvuoren Teboililla tankkailtiin yhtäaikaa vaalean sinisen 156:n kanssa. Pari sanaa tuli toisen kuskin kanssa vaihdettua. Mahtoiko olla forumilaisia?
Wile E. Coyote kirjoitti:Kukas arvon Alfisteista tunnustaa olevansa Turun Holiday Inn hotellissa takapihan parkissa klo 16:00?
Punainen 156 peltivanteilla JOC-XX (hyi, hyi, ilman edes kapseleita ) ja alustasarjalla. Tummat takalasit, konetta en tullut katsoneeksi mutta taisi olla puuratti eli 2.0ts tai v6? Sekä aref että carf tarrat.
Terveiset samasta hotellista
Tunnustan!
Työn "etuihin" sisältyy vapaa paikoitus ko. parkkiksella. Joka viikko sieltä bongailee Alfoja, mutta nyt ekaa kertaa paikalle todistetusti osui foorumilainen. Sun autoa en aamu- / iltahämärissä tietenkään havainnut.
Securitas look (ei kapseleita) rulettaa - kysykää vaikka puuhalta.
Olikos joku foorumilainen ti-iltana Pedersöressä Hotelli Polariksessa kokoustamassa hopeisella 166 TS:llä? Majailin tuossa hotellissa kolme yötä, kun odottelin Alfaa Muukkoselta.
Voin muuten suositella tuota hotellia Muukkosen reissujen yhteyteen. Omistava pariskunta on todella mukava ja palvelu on niin muodoin loistavaa! Sieltä saa myös päivähuoneen, jos ei yöksi ole tarvetta jäädä. WLAN pelittää (osassa huoneista), joten vaikka töitä voi tehdä läppärillä.
Työn "etuihin" sisältyy vapaa paikoitus ko. parkkiksella. Joka viikko sieltä bongailee Alfoja, mutta nyt ekaa kertaa paikalle todistetusti osui foorumilainen. Sun autoa en aamu- / iltahämärissä tietenkään havainnut.
Jaa, oletkos töissä hotellilla? Nimimerkillä etuja pöytään Alfisti veljelle
Ps. Jäi mainitsematta että olin turbo mersulla liikenteessä.
11.1 eli perjantai-iltana bongattu punainen 156 2.0 TS jossa carffin tarra takasivulasissa, MINUN tolppapaikaltani meidän pihasta, onneksi pihalla sentään oli sitten merkitsemättömiä paikkoja vapaana, niin ei tarvinnut väkivaltaiseksi ruveta.