En ole ennen tuohon sivustoon törmännytkään, mutta siellä on kaikenlaista kivaa, mm. alle 50t ajettu 166 1. omistajalta 4.200 €, Alfa 165 (kyllä ), -96 GTV 3.100 €, 34tkm ajettu 159 1. omistajalta 11.800 €, ym. ym.
Näin joskus olosuhteisiin nähden erittäin hyväkuntoisen bmw 2002sen samalla lookilla kun ESV driftaajien sivulla on esitelty. Liekö kyseessä sama yksilö, mutta lähti kuin hauki rannasta (=pari kolme vaihdetta iski takapyörät sutia). Jos oisin ollut valoissa vieressä, olisin saattanut haastaakin, mutta lopputulos ois kyllä ollut 156 V6:n kannalta
Näin joskus olosuhteisiin nähden erittäin hyväkuntoisen bmw 2002sen samalla lookilla kun ESV driftaajien sivulla on esitelty. Liekö kyseessä sama yksilö, mutta lähti kuin hauki rannasta (=pari kolme vaihdetta iski takapyörät sutia). Jos oisin ollut valoissa vieressä, olisin saattanut haastaakin, mutta lopputulos ois kyllä ollut 156 V6:n kannalta
Ottimo kirjoitti:Fiat Croma 2,5 V6 -94 http://www.blocket.se/vi/14265809.htm?ca=10_s
Alfan moottori tekstin mukaan. Onko tällainen malli ollut olemassa vai liekö moottori asennettu myöhemmin.
juu on tehty ihan tehtaan toimesta vuosina 1993-1996..kone lienee sama variaatio kuin 155 V6:ssa..
Uus tuttavuus mulle. Komea on ainakin ja boxerikoneella tietty. Ja huomatkaa viimäsessä kuvassa taustalla kaks jätkää pyllistelemässä mustan 33 16v:n alla Oleino?
Uus tuttavuus mulle. Komea on ainakin ja boxerikoneella tietty. Ja huomatkaa viimäsessä kuvassa taustalla kaks jätkää pyllistelemässä mustan 33 16v:n alla Oleino?
Komea joo, mutta ratti harmittavasti väärällä puolella.
Ainakin kuvissa melko hyvältä näyttävä Sprint, istuimet näyttävät tavallisilta, lieneekö vakiopenkitkin myyjän mielestä erikoismalliset. Kuitenkin tommoinen mun piti joskus ostaa kun ajokortin ajoin. Rekisteritunnus ei täsmää siihen mitä silloin koeajoin. Listojen väri taisi olla vihreä sinisen sijaan.
^Tuo kylkilistojen keskellä kulkeva vihreä nauha on ongelmallinen. Minullekin kelpaisi muutama metri sitä! Kuvien autossa osa nauhasta on näköjään vihreää, osa sinistä.
En ymmärrä noin alhaista hintaa. Jos kilsat pitävät paikkansa ja huoltokirja löytyy, täytyy autossa olla jotain vikaa. Ruostettakaan ei näy missään.
On se vaan hieno tuo Sprintti.. Itsellä löytyy tuollainen varaston kätköistä ja ei pitäisi olla ajettu kuin 75tkm. Tiedäppä sitten onko 175tkm vai 275tkm
Enpä ollut minä. Olisinkin ollut, näyttää nimittäin vanteiden perusteella nelivedolta..
Giallo Pozzuoli kirjoitti:Auto Italiasta bongattu Milano. Onko tuo tehdasvalmisteinen? Häijyn näköinen vehjes.
Taisi olla omatekemä, lasikuitukori ym, ellen nyt muista pahasti pieleen.
Lasikuidusta siinä ilmoituksessa kyllä puhuttiin, muttei siitä oikein käynyt selväksi oliko se itse tehty vai tehdastekoinen. Hassua, eilen mulla näkyi ne tekstitkin tuossa linkissä, nyt ne on kadonneet.
^Sama ilmoitus on lehdessä ja on siitä tosiaan paha mennä sanomaan mistä moinen laite on peräisin. Ilmoituksessa sanotaan; "täysin uudelleenrakennettu 2004" mitä sitten pitääkin sisällään.
Vielä olisi hetki aikaa kotiuttaa suhteellisen siistin näköinen orkkiskuntoinen Montecarlo Saksasta. Aito italialainen keskimoottorinen sulavalinjainen sportti miltei pilkkahintaan ja varaosiakin noille löytyy montehospitalista melko kattavasti. Siinäpä olisi harrasteauto. Mielestäni yksi Pininfarinan parhaita luomuksia.
Montecarlosta ja muistakin Lancioista oli juttua viimeisessä AI:ssa. Nätti auto kyllä, keskimoottori ym. Tekniikka taitaa perustua pitkälle etuvetomalleihin, joten osia saanee suht. hyvin.
80-luvun loppuvuosina parikin tuollaista tuli suomeen käytettynä, Keimolassa sijainneen, muistaakseni lyhytaikaisesti Alfaakin tuoneen firman toimesta.
Kohtuullinen?? Etupää ei tasan varmasti ole enää linjassa, aisat ottanut tosissaan kipeetä. Jenkki varusteltu vielä kaiken lisäksi.. Samalla hinnalla saisi vaikka 164 superin, toimivan giulian, tonni lisää saisi berlinan joka museo kilvissä. Paaliin vaan. Varaosia varmasti tarvitaan tässä maassa.