33:n lämppärin moottori hiljeni
Valvoja: Moderators
33:n lämppärin moottori hiljeni
Mahtoikohan moottori kuolla kokonaan? Suulakkeista tulee kyllä ilmaa mutta tosi niukasti. Sulakkeen tarkistin, ei ollut siitä kiinni.
Onko joku vaihtanut tuota moottoria, jos on niin onko puukäden tehtävä homma vai pajallekko suuntautuu taas matka?
Onko joku vaihtanut tuota moottoria, jos on niin onko puukäden tehtävä homma vai pajallekko suuntautuu taas matka?
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Mullakin on jonkin sortin kosketus häiriö lämppärissä. Mekin meinattiin jo lämppärinmoottoria alkaa ihemettelemään, mutta ensin kuitenkin tarkistettiin se puhalluksen voimakkuudensäätövastus. Siinä yhteydessä selvis et se vika on kosketus häiriö, sillä se korjaantu johtoja liikuttamalla. 

33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4
Vinkkaa vielä vähän maalliikoa että mistä löytyy tuo vastus, mitä pitäisi purkaa että siihen pääsee käsiksi yms.? Onko koko kojelauden irroitus edessä?Ana M kirjoitti:Mullakin on jonkin sortin kosketus häiriö lämppärissä. Mekin meinattiin jo lämppärinmoottoria alkaa ihemettelemään, mutta ensin kuitenkin tarkistettiin se puhalluksen voimakkuudensäätövastus.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Aatele nyt kun tv pitkänäpoika änkee ittensä tuonne jalkatilaa ja pää on jossain kojelaudan alla jumissa kun se seurailee johtoja taskulampun kanssa. Siinä tulee äitiä ikävä kun ei saa enään jäseniä liikkeelle kun on jäännyt jumiin ja happikin meinaa loppua.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:tv, seuraa niitä puhaltimen säätöpotikalta lähteviä johtoja niin etuvastus tulee vastaan. Siellä se oli jossain kojelaudan alla/sisällä suunnilleen keskikonsolin kohdalla, ei mikään mahdoton paikka eikä edellytä kojelaudan purkamista.
Kännykällä ei pysty soittaan apua kun se on siinä penkilä ja käsi ei taitu enään niin paljoa et ylettyis tiputtamaan jalkatilaan et vois nenällä tökästä edes pikavalinta nappulaa

Kele mistähän tääkin Lollotus irtos

Joo, turmioksi on tuo vielä..HOTAKAINEN kirjoitti:Aatele nyt kun tv pitkänäpoika änkee ittensä tuonne jalkatilaa ja pää on jossain kojelaudan alla jumissa kun se seurailee johtoja taskulampun kanssa. Siinä tulee äitiä ikävä kun ei saa enään jäseniä liikkeelle kun on jäännyt jumiin ja happikin meinaa loppua.

Se vastus on siinä säätönappulan takana. Ota ensin se muovinen säätönappula irti. Sit irrota se lämmittimensäätökonsolin alla oleva lokero (pitäis lähtee ihan vetämällä, ainaki jos on kaikki "kiinnitys kynnet" poikki niiku mulla
). Sit sieltä taka kautta irrotat sen vastuksen koje laudasta ja johoista. Tosin sillon kun toi tehtiin ni itse olin enemmän vieressä seuraaja kun tekijä et nuo ohjeet on pienellä varauksella sitten.
Jos sulla on virtamittari ni kannattaa samalla testata se vastus eri asennoissa, vaikka tuskin se siinä se vika on jos puhallin ei pyöri ollenkaan.
Niin eli siis tarkennuksena edelliseen kirjoittamaani: Mulla oli itse vastus ehjä kosketus häiriö oli/on niissä johtojen liitoksissa.

Jos sulla on virtamittari ni kannattaa samalla testata se vastus eri asennoissa, vaikka tuskin se siinä se vika on jos puhallin ei pyöri ollenkaan.
Niin eli siis tarkennuksena edelliseen kirjoittamaani: Mulla oli itse vastus ehjä kosketus häiriö oli/on niissä johtojen liitoksissa.
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4