Jos tänä vuonna sitten vähän ahkerammin jaksaisi kirjoitella bongauksia.
Elikkäs eilen lauantaina ajelin Hämeenlinnassa Tiiriöstä moottoritietä pitkin kaupunkiin mustan 159 sedanin perässä n. klo 12.05, kaupungissa iskin getvosen parkkiin hopeansävyisen 156 SW:n viereen vartin myöhemmin. Vartti siitä niin katselin kun kauniin sinertävä faceliftattu 147 ajeli paasikiventietä pitkin. Sama 147 bongattu myös muistaakseni alkuviikosta kun ajelin perässä.
Tänään sitten vielä Tervakoskella tuli lapailtua Mäyräntiellä punaisen 159 SWn kanssa.
Foorumilainen "RIPA" bongattu turva-autosta Vanajanlinna-rallissa EK 4:lla heti pikku äksidentin jälkeen. Olikos ne hirvet isoja, kun pääsi noin läheltä katsomaan? Oikaistiin kävellen juuri siitä metsän läpi, kun ne juoksi aivan meidän edestä suoraan sinne EK:lle... Kuusi niitä meidän laskujen mukaan oli siinä laumassa
Ketään en oo bongannu hetkeen, mutta jos joskus vihreestä farkku Mareasta nousee lapa, niin se olen minä, joka huitoo vanhasta muistista kiinnittämättä humiota, että missä autossa itse istuksii.
Vastaus Ricambille jonka vastauksen minulle huomasin vasta nyt tuolla vanhassa ketjussa. Kuvauksesi täsmää kyllä vaikken nähnytkään kuin kaksi Alfaa. Jos osoitteesi kaiken lisäksi on "metsäaiheinen" niin siitä tulee lisävahvistusta. Veljeni asustaa parin talon päässä sinusta. Ehkäpä pistäydyn potkimassa Alfojesi renkaita ensi kerralla.
Silakka Kouvolan keskustassa, ööö olikos se eilen?
Ja AlfaTom sekä Tekri molemmat samalla parkkiksella tänään joskus yhden jälkeen Kymenlukolla. Mulla oli sitten molemmat kyljet turvassa kun oli reunimmainen paikka ja toisella puolella aseveli
Milloinkas seuraavat Alfisti kahveet... Soitellaan tai pistetään pm.
HR kirjoitti:MP Ollilantiellä tänään n klo 7:00 aikaan aamulla? Olin koiraa ulkoiluttamassa kun harmaansävyinen 166 lipui ohi
En tainnu olla minä - heräilin vasta noihin aikoihon ja lähin liikenteeseen vasta 8 jälkeen.
Oon huomannu samanvärisen (vihreäharmaa) 166sen kyllä joskus ajelevan Kempeleessäkin ja ainakin 1 siniharmaa majailee kans Kempeleessä.
Erivärisiä 156sia bongailtu melkein joka päivä välillä Oulu Kempele - tänään ainakin musta 2.0 TS Kaakkurin liittymän kohdalla eteläänpäin n. 16.15 ja hopeanharmaa 156nen TS Zeppeliini tienoilla monena päivänä ja joskus aina hopeanharmaa oma ex-156nen myös Kempeleessä.
Jos nyt minäkin tänne jotain:
kuusevnihreä GTV, aina harvakseltaan tulee huomattua Länsiväylällä. Viimeksi tänään ennen viittä.
Eilen Lippulaivan parkissa oli oman autoni "kaksonen" parkissa vieressä. Musta 147 (selespeed).
Tunnistaako kukaan itseään?
Viime Lauantaina (120108) kello 14.43 yllätetty Punaisen 155:en kuski metsäreissulta tarvontien turun suuntaan menevän kaistan pientareelta välillä epsoo-palojärvi, kerkesin jo säihkähtämään että iskikö joku tekninen vika, kun havaitsin sivusilmällä alfan parkissa tienposkessa
Ottimo kirjoitti:Vastaus Ricambille jonka vastauksen minulle huomasin vasta nyt tuolla vanhassa ketjussa. Kuvauksesi täsmää kyllä vaikken nähnytkään kuin kaksi Alfaa. Jos osoitteesi kaiken lisäksi on "metsäaiheinen" niin siitä tulee lisävahvistusta. Veljeni asustaa parin talon päässä sinusta. Ehkäpä pistäydyn potkimassa Alfojesi renkaita ensi kerralla.
Kyllä se vahvasti "metsäaiheinen" on, tervetuloa vaan
Elimäenkadulla oli Alfa-edustus melkoisen vahvaa, muutama 147, GTA, perus 156:sta sitten enemmän. Matkalla sinne ajeltiin peräkkäin/vierekkäin hopeisen 147 JTD:n kanssa. Ei niitäkään liikaa näe.
Rolle kirjoitti:Elimäenkadulla oli Alfa-edustus melkoisen vahvaa, muutama 147, GTA, perus 156:sta sitten enemmän. Matkalla sinne ajeltiin peräkkäin/vierekkäin hopeisen 147 JTD:n kanssa. Ei niitäkään liikaa näe.
Tiistaina Vantaalla Campo-Sport centerin parkkiksella metalli vihreä 156 2.5 V6. Ei kukaan moikkaamassa takaisin. Eilen ajelin Kehä III:lla valkoisen 164 ohi, mutta kuski ei huomannu lapailla... taisi syttyä jarruvaloja edessä siihen tahtiin että oli muuta seurattavaa... täältä joku?
-tommi- kirjoitti:Tuon Elimäenkadun loppupäässä usein harmaa RS-T mallinen 156 V6, jossa takana sellainen "korkea" rekisterikilpi. Kukaan täältä?
Itse asiassa siinä on myös 3.0 merkit eli olisko se Carajillo vai kuka sen koneen oli vaihtanut..
Ellen väärässä ole, niin taitaa olla tuontipeli kyseessä, sillä ennen vakinaisia kilipiä semmoiset muistelen siinä nähneeni. Onko siinä sitten se 3.0 kone, niin omistaja voinee valottaa lisää siitä, jos foorumille löytää.
Muutama tunti sitten, kello 23 aikaan Mergyn punainen GT bongattu pariin kertaan Antinkadulla Porissa. Ja kerran sen legendaarisen bensiiniaseman lähettyviltä
Itse olin kaverin pösön kyydissä joten en kehdannut heilutella
Pahus, Keltsi sai kiinni ilman lupaa hirvestämässä. Toi uusi Landcruiseri ei näköjään ole riittävä laite moiseen, toisaalta onneksi ei oltu alkuperäisen suunnitelman mukaisesti liikkeellä Corollalla, olis varmasti saaliina ollut joku muu kuin se hirvi!
Kaksi 156:sta (punainen ja vaaleanvihreä) vastasi morotuksiin tänään Mikkelissä . Sain 75:n "lainaksi" korjaamolta viikonlopuksi ennen kuin tekevät loput varkausyrityksestä johtuvat korjaukset.
Su 20.1. Olin tarkistamassa Keljonkeskuksen (Jyväskylä) pihassa rengaspaineita kun hopean värinen 166 möyräytti pihasta lähtiesssä kun en huomannut heti tervehtiä
Ma 21.1 viininpunainen 156 V6 oli aamulla pysäköity Keljon Prisman P-halliin.
Auristo kirjoitti:Ma 21.1 viininpunainen 156 V6 oli aamulla pysäköity Keljon Prisman P-halliin.
Kyllä se mun kiesi on 156 v6, joten oleppa mallista tarkempi ens kerralla!
Puolet nastoista tais jäädä siihen ramppiin!
Joten heilautetaan lapasta ens kerralla.
Tänään tuossa puolen päivän jälkeen käännyin Lpr:n Hietalankadulle punaisen 80-lukulaisen GTV:n eteen. Suomen Kotileipomon maittava pizza etsiytyi juuri vatsalaukussani eteenpäin, ja huomiokyky oli siksi raukean kylläisyyden tärvelemä. Toivottavsti en aiheuttanut sydämen tykytyksiä kun ei peli lähtenyt laukalle ihan kuten kuvittelin, oli hyvä luisto.
Pahoittelen, ja hyvitän spektaakkelin mielelläni vaikkapa pienellä kupilla kahvia ilman pullaa tietty, jos vaan Getvosen kuski löytyy. Lapa ei tainnut nousta.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
Puoli kuudelta tänään bongattu rosso 159 Rautia Raisamon parkkipaikalta, kukas oli liikkeellä? Viis minsaa tän jälkeen ajoin tumman 147:n perässä turuntietä pitkin. Rekkari oli jotain EXA-???. Olisko KJS:n avokin peli?