No , ei välttämättä mutta ulosvetäjä olis kova sana että sais levyt irti , vaikka sinähän vaihdet myös levyt niin iske moskalla irti vaan niin kyllä se siitä ...
Mull ois vasta ens kesänä eessä 166sen levyjen vaihto - en ole siis 166sen etujarruja purkanut, mutta ainakin 156sessa takana oli kierrettävät männät ja edessä ei - uskoisin saman pätevän 166seenkin - varsinkin kun esim. takajarrupalat oli samat molemmissa.
Ei välttämättä liity aiheeseen mutta 156:n etujarruja laittaessa tuli hiukan sadateltua sen kuusiokolopultin kanssa, jolla satula on kiinni. Missään kuusiokolosarjassa ei tietenkään ollut sitä oikeaa kokoa (olikos se 7 mm, en muista) kun italian pastanpurijat oli keksinyt laittaa sinne harvinaisen välikoon.
Onneksi torx-avain passaa kuusiokoloonkin aika hyvin...
Alles in ordnung.
Aikaa meni 2,5h kaikkineensa. Ei isompaa ongelmaa.
Leka on kova vanhojen levyjen irrotuksessa.
Mutta on siis sen luokan remontti, että kannatta itee laittaa, jos suinkin.
michael kirjoitti:Missään kuusiokolosarjassa ei tietenkään ollut sitä oikeaa kokoa (olikos se 7 mm, en muista) kun italian pastanpurijat oli keksinyt laittaa sinne harvinaisen välikoon.