156 2.5 minä nyin,paukun ja röpisen
Valvoja: Moderators
156 2.5 minä nyin,paukun ja röpisen
Tässä tulee tulee vaivoja.Minua pitää tyhjäkäyttää kylmänä pakkasesta riippuen 1-5 minuutia,muuten minä en kierrä ajossa kuin 1500krm, jos
kierrokset menee yli tai painetaan kaasua paukun kaasarissa.Kun lämpenen alan kulkemaan mutta en täyttälaukkaa(kun kaasua nostaa hivenen pois kiihdyn hetkeksi).Jos kaasu painetaan pohjaan paukun taas kaasarissa ja meno hyytyy.Tasa nopeudet(kierrokset)ovat minulle vaikeita,kestän niitä hetken,sitten nykiminen alkaa.Kiihdytys vain pintakaasulla,muuten nykii ja paukkuu.Olenko pahasti sairas,onko kallista tätä ei kela korvaa
kierrokset menee yli tai painetaan kaasua paukun kaasarissa.Kun lämpenen alan kulkemaan mutta en täyttälaukkaa(kun kaasua nostaa hivenen pois kiihdyn hetkeksi).Jos kaasu painetaan pohjaan paukun taas kaasarissa ja meno hyytyy.Tasa nopeudet(kierrokset)ovat minulle vaikeita,kestän niitä hetken,sitten nykiminen alkaa.Kiihdytys vain pintakaasulla,muuten nykii ja paukkuu.Olenko pahasti sairas,onko kallista tätä ei kela korvaa
Re: 156 2.5 minä nyin,paukun ja röpisen
vai että kaasarikoneellaXL romeo kirjoitti:Tässä tulee tulee vaivoja.Minua pitää tyhjäkäyttää kylmänä pakkasesta riippuen 1-5 minuutia,muuten minä en kierrä ajossa kuin 1500krm, jos

- Alfaholic -
Oliko jakohihnan vaihtopaikka asiantunteva?XL romeo kirjoitti:101000 noin.EN tiedä.98000 vaihdettiin tulpat ja jakohihna
Kuulostaisi siltä että nokka-akseleiden ajoitukset voisivat olla pielessä.
Vikakoodien luvulla nokka-akselin pace-sensorin asento on ainoa helppo (lue halpa) mahdollisuus joka ehkä kertoo ajoituksista jotain.
Itsellä oli tuon tapaisia oireita epäonnistuneen (valtuutettu Alfa huolto) jakohihnan vaihdon jälkeen.
Silleen ...
Hihnan vaihto Delta Konala.Rikkoivat siinä samassa pari johtojen kiinnikettä jotka huomasin vasta myöhemmin,(vääntyilevät ikävästi mutta olin liian hentomielinen valittamaan PERKELE)
Voiko olla nokka-akseleiden ajoitukset kun toimi hyvin vaihdon jälkeen?
Ilmamäärämittarista oli hyviä puhdistus ohjeita joita aion koittaa.
Huomasin tossa kun kylmänä paukkuu ja
röpisee,sammuttaa moottorin ja käynnistää niin taas toimii hetken.
Voiko olla nokka-akseleiden ajoitukset kun toimi hyvin vaihdon jälkeen?
Ilmamäärämittarista oli hyviä puhdistus ohjeita joita aion koittaa.
Huomasin tossa kun kylmänä paukkuu ja