Kyllä delta tuollaisen hinnan huoltoon saa nopeasti kun hihnojen lisäksi vaihdetaan kaikki taka- ja etupään tukivarret, olka-akselit takaa pyöränlaakereineen jne...
Sattuuko kukaan tietämään mitään tästä 164:sta? Käsittämättömän halpa ainakin on kun leimaakin on puoli vuotta jäljellä... Myyjä on jobbari ja auto 100 kilsan päässä, joten ei viitsis sokkona mitään pommia lähteä hakemaan. Kuulemma (ainakin) yks ovi paklattu. Muita vikoja (paitsi normaalit ovenkahvat, jarruvaroitusvalot ja ikkunannostimet) ei osannut/halunnut kertoa. Ei kuulemma ruostetta paitsi paklatun oven viereisessä kaaressa rahtunen... Ajettu 300000. Jätänkö suosiolla väliin?
Joku Vaalalainen foorumilainen (kukapa ei olisi )vois ehkä toverille käydä vilkaseen...??
Giallo Pozzuoli kirjoitti:'52 Spider Proto eBayssa. Eipä tulisi samanlaista vastaan missään
Ei muutakuin ostamaan buy it now napilla vain $230 000. Tällä taalan kursilla tosi vähän. Tosin nykyään joutuu maksamaan autoveron noista vanhemmistakin, joka hieman lisää kuluja.
Giallo Pozzuoli kirjoitti:'52 Spider Proto eBayssa. Eipä tulisi samanlaista vastaan missään
Ei muutakuin ostamaan buy it now napilla vain $230 000. Tällä taalan kursilla tosi vähän. Tosin nykyään joutuu maksamaan autoveron noista vanhemmistakin, joka hieman lisää kuluja.
No kyllähän kamputsean kunkun ex-kärryllä kelpaisi körötellä. Autoveron osuus jäisi kai jonnekin 15% tietämille, ei kovin painavalta autolta näytä. Autohan on pohjois-italiassa, että rahtikulut ei sinänsä niin suuret ole. Mutta olen joviaali ja jätän tilaisuuden muille lunastaa tuo pois kuljeksimasta Sitäpaitsi on just yksi toinen vähän tuoreempi kärry hankinnassa, jossa pitäisi riittää puuhasteltavaa vähäksi aikaa.
Saattaa se keräilyarvo kyllä noin harvinaisessa autossa veroissa lopulta näkyäkin kun määritetään vertailuautoa autoveron laskemiseksi. Aika mielenkiintoinen tapaus, eipä oikein innostaisi lähteä koekaniiniksi verottajalle.
Sattuuko kukaan tietämään mitään tästä 164:sta? Käsittämättömän halpa ainakin on kun leimaakin on puoli vuotta jäljellä... Myyjä on jobbari ja auto 100 kilsan päässä, joten ei viitsis sokkona mitään pommia lähteä hakemaan. Kuulemma (ainakin) yks ovi paklattu. Muita vikoja (paitsi normaalit ovenkahvat, jarruvaroitusvalot ja ikkunannostimet) ei osannut/halunnut kertoa. Ei kuulemma ruostetta paitsi paklatun oven viereisessä kaaressa rahtunen... Ajettu 300000. Jätänkö suosiolla väliin?
Joku Vaalalainen foorumilainen (kukapa ei olisi )vois ehkä toverille käydä vilkaseen...??
Oma mielipide:
Eiköhän siinä ruostetta ole ihan niinkuin noissa kaikissa, myyjät ei useinkaan myydessään näe niitä kaikkia Ite olen vastaavia 164:ia ostanut (usein kyllä aluvanteilla) ja maksellut niistä 200-400 euroa... eli ihan normaali hinta minusta tuollaiselle tuokin, ei erityisen halpa. Tonnilla tuollaista 164:sta saisi ilmoitella vuoden ja myydä lopuksi muutamalla sadalla
Mun mielipide: Erittäin halpa leimatuksi, kun vertaa siihen rahaan, millä möin oman leimaamattoman projektini. Ja oli tuossakin kuulemma alut. Ruosteista olen kyllä samaa mieltä.
Jos kysessä on jobari niin olen lähes varma että kysessä on melkoinen pommi(kokemuksesta). Mutta 100km ei ole mikään mahdottoman pitkä matka niin voi mennä ja tutustua siihen paikan päällä.
Olen Vaalasta kotoisin ja nyt talvilomalla. Soitin jo ko.myyjälle ja ehkäpä käyn sitä katsomassa. Hieman keskustasta matkaa ja täytyy lainata autoa kun tultiin junalla. Mitään takuitahan en sitten katsauksestani anna.
Giallo Pozzuoli kirjoitti:
Hmm, mikähän mahtaisi olla verottajan mielestä vastaava uusi auto.
Ei varmaan montaa vaihtoehtoa noin 2,5(?) litraiseksi, kaksivetoiseksi, bensiinikäyttöiseksi ja avokoriseksi alfa-romeoksi.
Ei sen vertailuauton tarvitse olla saman merkkinen eikä välttämättä samanlainen. Tulli voi käyttää vaikka uutta Fefeä verrokkina, vaikka siinä onkin enemmän tehoja ja litroja. Tosin vuosi vähennyksillä ei pitäisi veroja jäädä kuin muutama sata €. Joka tapauksessa hyvin vähän jos on vara sijoittaa tuo pyyntisumma autoon jolla ei kuitenkaan ajeta juuri ollenkaan. Verojen maksun jälkeen valitus EUlle, kun EUn ohjehan oli, ettei käytettynä maahan tuotavasta saa periä enempää veroa kuin vastaavassa suomiautossa on jäljellä. '57 ja vanhemmissahan sitä on jäljellä 0€, kun sitä ei ole niistä koskaan maksettukaan.
Itselle riittää nykyiset avoautot, joista toinen on jopa myynnissä umpiprojektin rahoittamiseksi, joten ostakaa joku muu tämä harvinaisuus suomeen.
tsav kirjoitti: Tosin vuosi vähennyksillä ei pitäisi veroja jäädä kuin muutama sata €.
Tallikamu toi pari vuotta sitten '59 rättikattoisen kuplan, niin verrokkina käytettiin uutta avo-nyyppää eli merkki ja malli tuntui olevan varustetasoa ja teknisiä ominaisuuksia tärkeämpi. Noh, arpapeliähän tuo on, mutta tässä tapauksessa veroa jäi maksettavaksi 64e. Taisi tulla aika hyvin persnettoa tullille tuonkin arvion kanssa.
Kiitos paljon, Alfistipohjoosesta. Taitaa kuitenkin Honda jatkaa käyttöautona... Ei ainakaan mikään erityinen luottamus heränny tohon autoon, joskaan ei suoralta kädeltä uskalla pommiksikaan tuomita.
Tämä ilmoittaja tuntuu olevan eräänlainen persoona. Luvannut Mercantilelle tavarat 150€, minulle 200€, molemmille luvannut laittaa tavarat matkahuoltoon heti kohta. Nyt näyttää kalastelevan osista jo 300€, tästäkin huolimatta. Ei se väärin ole pyytää lisää, mutta miksi ei sitten ole sitä kertonut esimerkiksi keskustelumme aikana puhelimessa.
Minä en ainakaan näitä enää osta.
pikkis77 kirjoitti:Kävin Olarin SportCarCenterissä koe-ajamassa ja kauppoja hieromassa 166 2.4 JTD -02 :sta.
-sähkösäätöinen penkki liikkui nykimällä. ajon aikana sääteli itsekseen ihan taka-asentoon pariin otteeseen. juuri kun sain penkin eteen, se hyytyi.
-peilien korkeussäätö ei toiminut, ainoastaan sivusuunnassa.
Eivät voineet mainita ajoon lähdettäessä että penkki valuu itsestään taakse toistuvasti... myös korkeus muuttui itsekseen...
No nyt se penkki ei liikkunut enää mihinkään suuntaan Hyvä että mahduin selkänojan ja ratin väliin tekemään edes pienen lenkin...
Kuskin ikkunahissi oli myös aika väsynyt. Sen sijaan vilkku palautti kumpaakin suuntaan
Kampe ei herättänyt sen kummempia omistamisen haluja tuolla hintapyynnillä. Sähköjä kyllä lupailtiin korjailla, mutta jätin vakavamman kaupanteon sikseen.
Sattuuko kukaan tietämään mitään tästä 164:sta? Käsittämättömän halpa ainakin on kun leimaakin on puoli vuotta jäljellä... Myyjä on jobbari ja auto 100 kilsan päässä, joten ei viitsis sokkona mitään pommia lähteä hakemaan. Kuulemma (ainakin) yks ovi paklattu. Muita vikoja (paitsi normaalit ovenkahvat, jarruvaroitusvalot ja ikkunannostimet) ei osannut/halunnut kertoa. Ei kuulemma ruostetta paitsi paklatun oven viereisessä kaaressa rahtunen... Ajettu 300000. Jätänkö suosiolla väliin?
Joku yrittää näköjään tehdä bisnestä tuolla autolla. Yksi päivä tuli vastaankin, ei lapa noussut http://www.nettiauto.com/1797145
Tämäkin on näköjään kainuussa, kuten eräs uudehko Audi jota kaupiteltiin yhtä poskettoman alhaiseen hintaan. Siinä tapauksessa myyjä oli englannin kansalainen, joka oli ollut työkomennuksella Kajaanissa ja tällä hetkellä auto löytyy englannista. Veikkaanpa että samantyyppinen keissi olisi tässäkin; omistaja haluaa päästä eroon kärrystä, jonka ohjaus on väärällä puolella. Yksi kaveri kyseli siitä audista myyjältä, täytyykin kuulostella miten siinä lopulta kävi. Vai oliko kysymys kusetuksesta.
Tämäkin on näköjään kainuussa, kuten eräs uudehko Audi jota kaupiteltiin yhtä poskettoman alhaiseen hintaan. Siinä tapauksessa myyjä oli englannin kansalainen, joka oli ollut työkomennuksella Kajaanissa ja tällä hetkellä auto löytyy englannista. Veikkaanpa että samantyyppinen keissi olisi tässäkin; omistaja haluaa päästä eroon kärrystä, jonka ohjaus on väärällä puolella. Yksi kaveri kyseli siitä audista myyjältä, täytyykin kuulostella miten siinä lopulta kävi. Vai oliko kysymys kusetuksesta.
Nämä taitaa olla niitä "lähetä rahat niin laitan auton briteistä rahtina tulemaan" tyyppisiä ilmotuksia, joita myös mobile.de:ssä löytyy sillon tällön... Yleensä auto on älyttömän halpa, siinä ei oo vikoja ja varusteetkin kohallaan Kukin tekee tuosta sitten omat johtopäätöksensä...
Tai puhelinnumero on 9e/min. Ainakin ulkomaille on jo pesiytynyt kauppiaita joilla ei ole koko autoa. Eli odottelevat vain että joku maksaisi rahat ilman autoa. Työkaveri oli ostamassa englannista, siellä väärän kätistä, Pajeroa. Oli suht halpa. Kaupanteko edistyi kunnes auto olikin jo Suomessa, salaisessa paikassa, ja sen saisi nähtäväksi ennakkomaksulla. Ei maksanut. Oli joko pissitys tai sitten se Pajero on edelleen siellä salaisessa paikassa.
Siinä olisi taas tehokas 75, jolle rehti pohojanmaalainen myyjä lupaa 177+hp. On viritetty sisustamaalilla ja punaisilla tulpanjohdoilla ainaskin , ekan omistajan toimesta. Ajotietokone myös löytyy. Harmi kun on niin tuunattu ettei tuosta oikein saa alkuperäiskuntoisia varaosia.