Luulin, että Italdesignin-Giugiaron esittelijät ois olleet Ladan osastolta, mutta peräpeilin nähtyäni, piti pyörtää ajatukset;)
Pärstä ja automerkin kansallisuus on hyvin pitkälti yks yhteen: esim. Fiat vrt. Mese, Opel..jne. Joillakin merkeillä ei vaan ole tyylikkyyttä.
Mitkä autot sellaiset naiset...Oopeli on paska niin nainenkaan ei ole mitenkään poikeuksekkisen komia, mutta italialais osastolla sensijan on ihan kivat muodot
Janne kirjoitti:Luulin, että Italdesignin-Giugiaron esittelijät ois olleet Ladan osastolta, mutta peräpeilin nähtyäni, piti pyörtää ajatukset;)
Pärstä ja automerkin kansallisuus on hyvin pitkälti yks yhteen: esim. Fiat vrt. Mese, Opel..jne. Joillakin merkeillä ei vaan ole tyylikkyyttä.
sillä keskimmäisellä brunetella on kuvasarjassa aika kertova ilmeiden kirjo
Jotenkin vanha mies hämmentyyi näistä aina. Niinku Kmisario Palmulle jossain niistä leffoista tokaistiin "se on sulta ohi jo, fatsi..."
Ihan kivoja.. On muuten pakko todeta, että hieman eri meininki noissa lehdistöpippaloissa, kuin kaikenkansan näyttelyssä. Tuli viime syksynä piipahdettua Frankfurtin autonäyttelyssä, enkä tod suosittele. Tungos oli helvetillinen, eikä tytsyjä näkynyt juuri missään. Kiinnostavimmat pulkat oli aidattu siten, että kiikareille olisi ollut käyttöä..
Joo. Fiatin ja Kian turvatyynyt ovat kyllä melko huomaamattomasti sulautettu muuhun verhoukseen. Myös Mersun puolinahkaverhoilu on ihan siisti, joskin hieman tekopirteän oloinen. Sen sijaan nykyinen takapuskuriosasto on kaikissa peleissä tehokkaan näköisesti muotoiltu. Efektistä päätellen eivät ole diffuusoreita.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
jansku kirjoitti:^siinä tapauksessa te miehet olette kyllä helposti vietävissä...ellei tarvii olla muutaku nätti naama niin johan on uutta autoa tallissa
Jansku; luuletko todella, että miehet ovat noin yksinkertaisia? Noh, siinä olet kyllä aivan oikeassa.
^^ ei kai tohon enään muuta tarvitse lisätä! mut okej,voin rehellisesti sanoa ettei se mikä siinä auton kyljessä postaile vaikuta mun päätökseen,ostanko sitä autoa vai en
jansku kirjoitti:^siinä tapauksessa te miehet olette kyllä helposti vietävissä...ellei tarvii olla muutaku nätti naama niin johan on uutta autoa tallissa
Miehen voi taluttaa vaikka kiehuvaan veteen sopivasti siitä yhestäkin "narusta" vetämällä.....
Paljon valkosia autoja joista Quattroporte ja 8C avokas tyylikkäimmät, punaset nahkat vaan tais uupua näistä.
Kiva nähdä että Rolls Royce ei ollut sortunut kikkailemaan valkoisen trendivärin kanssa toisin kuin Maybach. Sentäs jotain pysyvää maailmassa. Vaikka varmaan molemmista merkeistä iso osa toimitetaan valkoisena jenkkiasiakkaille.
Italialaiset on kyllä tyylillisesti tällä hetkellä omaa luokkaansa. Fiatin mallistokin kun on nyt menossa oikeaan suuntaan. Saksalaisista ehkä Audi on ainut joka jotenkin voi kilpailla samassa sarjassa, tosin kiitos taitaa kuulua italian suunnalle siinäkin tapauksessa.
Oli Palexpossa eilen ukset ummessa ja näyttely ohi. Alfoja sen sijaan katukuvassa todella runsaasti. Ilmeiseti jopa jonkinasteinen Alfa-buumi on iskenyt käkikellomaan kansalaisiin. Tosin Rangeja, möhkömersuja ja muitakin kaupunkeihin ja ahtaille vuoristopoluille sopivia kulkupelejä oli paljon.
Kentälle palatessa tultiin 70-lukulaisen taxi-ässämersun kyydissä. Siis sellaisen, missä pystyy järkkäämään jalkapallomatsin konepellin päällä. Kun kuski kuuli, että ollaan suomalaisia ja lähdettiin TCS:n byroolta (Touring Club Suisse), niin piti vetää näytöstyyliin lossiluokan aika-ajopohjat. P..le, että pelotti. Kuski oli lyhytkasvuinen suoraan 20-luvulta ja tehnyt pedaaleihin pikasäädön kakkosnelospalikoilla. Oli hieno viri. Harmi, ettei ollut kameraa ulottuvilla.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg