Onko jollakulla kokemusta mönkkärien rekisteröinnistä tieliikennemönkijöiksi jälkikäteen? Mitä kaikkea se vaatii (vilkut, valot, tehonrajoitus/kuristus, katsastus, mitä muuta?)?
Harkinnassa mönkijän osto ja mietin, että jos aluksi yrittäis selvitä ei-tieliikenne -mönkijällä (ku on halvempi).
Mönkijän omistajia?
Valvoja: Moderators
Tuohon L7e (nelipyörä) luokkaan on tekemätön paikka rekisteröidä jälkikäteen. Traktoriksi jne lakia viistäväksi rakennelmaksi rekisteröinti onnistuu kaiketi myös jälkikäteen muutetulle pelille.
Rehellisesti. Osta ensin rekisteröimätön, jos mönkijää tekee mieli. Katso ajan kuluessa onko tarvetta kilpiin. Jos on, niin myy vanha pois ja osta uusi rekisteröitävä tilalle. Käytetyille mönkkäreille on todella paljon kysyntää. Toisin kuin kelkoille, kuten nettikaatiksen vaihtotarjouksista hyvin huomaa. Samalla ehdit kokeilla jo rajojasi ja hakea niitä tarpeellisia ominaisuuksia mitä mönkkäriltä tarvitset...
Iso kunnon mönkkäri (USA:sta alunperin oleva, Euroopassa jäkikäteen tyypitetty) on kilvissä kallis. Halvan saa Kiinasta, mutta ominaisuudet jäi samalla saamatta.
Rehellisesti. Osta ensin rekisteröimätön, jos mönkijää tekee mieli. Katso ajan kuluessa onko tarvetta kilpiin. Jos on, niin myy vanha pois ja osta uusi rekisteröitävä tilalle. Käytetyille mönkkäreille on todella paljon kysyntää. Toisin kuin kelkoille, kuten nettikaatiksen vaihtotarjouksista hyvin huomaa. Samalla ehdit kokeilla jo rajojasi ja hakea niitä tarpeellisia ominaisuuksia mitä mönkkäriltä tarvitset...
Iso kunnon mönkkäri (USA:sta alunperin oleva, Euroopassa jäkikäteen tyypitetty) on kilvissä kallis. Halvan saa Kiinasta, mutta ominaisuudet jäi samalla saamatta.
- MP
- Viestit: 780
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
- Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS
CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec - Paikkakunta: Oulu
Tullu nyt jonkin verran surffattua mm. http://keskustelu.sammysatv.com/ ja nettimoton mönkkäriosastolla.
Taitaa toisaan olla ettei saa tieliikennerekkariin, ku noita jotain valmiiksi varustettuja uudehkoja malleja, jotka on periaateessa tyyppihyväksytty tieliikenteeseen etukäteen.
Pitänee seurailla tarjontaa ja käydä katteleen muutamia niin saa vähä tuntumaa.
Taitaa toisaan olla ettei saa tieliikennerekkariin, ku noita jotain valmiiksi varustettuja uudehkoja malleja, jotka on periaateessa tyyppihyväksytty tieliikenteeseen etukäteen.
Pitänee seurailla tarjontaa ja käydä katteleen muutamia niin saa vähä tuntumaa.
MP
- MP
- Viestit: 780
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
- Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS
CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec - Paikkakunta: Oulu
Cfmotoa ja TGB:tä niistä kiinalaisista oon vähä silmäilly. Kymco ehkä myöski + iso kasa monenlaisia käytettyjä.Jappe kirjoitti:Näistä halvoista kiinalaisista tl malleista saa ihan toimivia pelejä, jos työkalut pysyvät kädessä, kuten varmaan jo tiedät kun tuota foorumia luet..
Pirun kivaa on metsäpoluilla crossailu, suosittelen
Uskoisin huoltohommat/korjaukset onnistuvan, ku teen ne Ducatiinki itte. Osien saanti noihin kiinalaisiin vaan vähä mietityttää - en tiedä onko aiheellista.
MP
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Niin eihän uuden kiinalaisen hinnalla saa kuin viisivuotiaan Polariksen tai CanAmin ym. "laatu"merkin. Samaa tuli itsekin aikoinaan funtsailtua ja päädyinkin lopulta käytettyyn Polleen ja oon kyllä ollut tyytyväinen sillä sen verran kovaa on käyttö joskus ollut eikä mitään moittimista ole ilmennyt. Mut jos käyttö olisi pääasiassa maantieajoa, niin varmasti menisi just TGB tai Linhaikin.
Abarth 500 Esseesse