Alfoista
Valvoja: Moderators
jartuo
Viestit: 253 Liittynyt: 16 Helmi 2008, 20:52
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jartuo » 24 Maalis 2008, 18:52
Epezi kirjoitti: Hieman on ristiriitaiset ajatuksen autosta
Meikäläisellä ei ole ristiriitaisia mielipiteitä Mitosta, mikäli ei luonnossa näytä paremmalta niin tuskinpa löytyy ikinä meidän pihalta!!
Ei tule ikinä yleistymään..
J. Saari
Viestit: 398 Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo
Viesti
Kirjoittaja J. Saari » 24 Maalis 2008, 18:54
Ihan vekkulin näköinen menijähän tuo on. Pikkasen kyllä vierastan tota mallimerkintää, nuo pisteet sun muut sanan keskellä sopii varmaan ihan hienosti esim. johonkin pikkumukuloitten uuteen muotileluun, mutta mielestäni vähemmän hyvin alfaan..
Katselin noita mittoja, jos vertaa esim. vanhaan tuttuun 75:een, on mi.to mm. 9cm leveämpi ja 4cm korkeampi. Akseliväli sama. Ei mikään uutinen että autot kasvaa mutta pikkasen yllätyin kuitenkin. Sen siitä kai saa kun viihtyy lähinnä vain 20+ v. vanhojen teknareitten parissa..
juuuso
Viestit: 781 Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto - Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja juuuso » 24 Maalis 2008, 20:00
Italiapeedin foorumilta copypastea:
paremmin tietävä kirjoitti:
External colours
ESTERNI METALLIZZATI ( OPT 210 )
612 GRIGIO RIALTO
252 BIANCO DORATO
645 GRIGIO LILLA
669 GRIGIO TECHNO
805 NERO ETNA
437 AZZURRO
599 BLU MAGNETICO
ESTERNI PASTELLO
601 NERO
ESTERNI PASTELLO ( OPT 5B2 )
251 BIANCO ELEGANTE
185 ROSSO GIULIETTA
289 ROSSO ALFA
507 GIALLO CORSA
Internal colours
135 GRIGIO
125 ROSSO
346 MICROPELLE NERO
358 MICROPELLE ROSSO
324 MICROPELLE BLU
248 SILK NERO
231 SILK ROSSO
also
leather in black, red and cuoio
Engines and equipment
B31 1.4 MPI 95CV 6M ENERGY
E31 1.4 MPI 95CV 6M SPORT GLAMM
S31 1.4 MPI 95CV 6M SPORT TECH
B32 1.4 Multiair 105CV 6M ENERGY
E32 1.4 Multiair 105CV 6M SPORT GLAMM
S32 1.4 Multiair 105CV 6M SPORT TECH
B34 1.4 TB Multiair 135CV DDCT 6M ENERGY
E34 1.4 TB Multiair 135CV DDCT 6M SPORT GLAMM
S34 1.4 TB Multiair 135CV DDCT 6M SPORT TECH
B33 1.4 TB Multiair 135CV 5M ENERGY
E33 1.4 TB Multiair 135CV 5M SPORT GLAMM
S33 1.4 TB Multiair 135CV 5M SPORT TECH
B35 1.4 TB 155CV 6M ENERGY
E35 1.4 TB 155CV 6M SPORT GLAMM
S35 1.4 TB 155CV 6M SPORT TECH
B35 1.4 TB 150CV 6M ENERGY (for GB and Irl)
E35 1.4 TB 150CV 6M SPORT GLAMM (for GB and Irl)
S35 1.4 TB 150CV 6M SPORT TECH (for GB and Irl)
B36 1.4 TB Multiair 165CV 6M ENERGY
E36 1.4 TB Multiair 165CV 6M SPORT GLAMM
S36 1.4 TB Multiair 165CV 6M SPORT TECH
G39 1.8 TB JTS 230CV 6M SUPER SPORT
B38 1.6 JTD 120CV 6M ENERGY
E38 1.6 JTD 120CV 6M Base SPORT GLAMM
S38 1.6 JTD 120CV 6M Base SPORT TECH
Nuo mallinimet ovat... eh... mielenkiintoisia.
Tuo DDCT lienee se Fiatin vastine VAG:n DSG:lle.
Jarama
Viestit: 757 Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46
Viesti
Kirjoittaja Jarama » 24 Maalis 2008, 21:18
1.4 turbo tulee näköjään neljällä eri viristysasteella. Mitä tuo multiair meinaa?
1.4 95 hv,1.4 turbo 135/150/155hv taitavat olla aivan samoja koneita kuin Fiatilla?
Kun pelkkä teho ei riitä!
V6
Viestit: 5030 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja V6 » 24 Maalis 2008, 21:27
multiair on hydrauliohjatut venat, ei kaasuläppää
"The Multiair system has no throttle which is always an efficiency drain in engines, but instead uses an electro-hydraulic system to actuate the valves. The system can provide full control over valve lift and timing."
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
juuuso
Viestit: 781 Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto - Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja juuuso » 26 Maalis 2008, 16:21
Viimeisin Mi.To-video
Juuri ja juuri havaitsee Alfa Romeon pyrkimyksen vedota playstation-sukupolveen.
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 26 Maalis 2008, 18:37
Sehän muistutti erehdyttävästi viimeisimmän korimallin Micraa!
Ärräpää
Viestit: 768 Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ärräpää » 26 Maalis 2008, 19:24
Ratti ei kyllä näytä kovin hyvältä ainakaan videolla ja kuvissa.
Toivottavasti on luonnossa parempi.
UliUli
Laku
Viestit: 1760 Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Laku » 26 Maalis 2008, 19:42
Paremminkin Ford Ka.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
V6
Viestit: 5030 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja V6 » 28 Maalis 2008, 15:43
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
mutt
Viestit: 3972 Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Viesti
Kirjoittaja mutt » 30 Maalis 2008, 13:15
Minusta tuo muistuttaa erehdyttävästi naamioitua autoa.
jernovan
Viestit: 17 Liittynyt: 05 Helmi 2008, 22:40
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja jernovan » 30 Maalis 2008, 19:01
Uusimassa Autobildissä lyhyt esittely Mitosta ja kuvia ulkopuolelta. Kehuivat siinä auton ulkonäköä hienoksi ja ensimmäiseksi vakavasti otettavaksi kilpailijaksi Minille....
juuuso
Viestit: 781 Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto - Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja juuuso » 01 Huhti 2008, 09:28
Striptease etenee:
OL
Viestit: 848 Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja OL » 01 Huhti 2008, 17:15
Ompas pieni mies ratissa. Vai onko Mito noin iso.
Hepa
Viestit: 3197 Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69 Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Hepa » 01 Huhti 2008, 17:25
^Taitaa olla se standardi kuski, jonka mukaan noi kabiinit suunnitellaan. Kädet ei näy kuvassa, mutta ne on pari metriä pitkät lonkerot.
Oo ==\\*//==oO
----|--OI-582 --|----
OL
Viestit: 848 Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja OL » 01 Huhti 2008, 17:38
Hepa kirjoitti: Kädet ei näy kuvassa, mutta ne on pari metriä pitkät lonkerot.
Repesin
Tiige
Viestit: 2305 Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GT 3.2 Q2 GTV TB Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki
Viesti
Kirjoittaja Tiige » 01 Huhti 2008, 18:51
^^
Selvä ISA (italialainen standardi apina).
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
Kirk
Viestit: 504 Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kirk » 01 Huhti 2008, 22:08
OL kirjoitti: Hepa kirjoitti: Kädet ei näy kuvassa, mutta ne on pari metriä pitkät lonkerot.
Repesin
Kuin myös
I do my loving in the winter.
Pepperoni
Viestit: 917 Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
Car(s): 159 2.0 JTDm SW -11, Giulietta 2.0 JTDm -12
Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja Pepperoni » 01 Huhti 2008, 22:40
Kolmekolmosen ISA-mitoitus palautettu? Ehkä mahtavaa. Tavallaan kaipaan sitä tunnelmaa mikä on osittain näistä nykymalleista hävitetty.
Varmaan täytyy ruveta joulupukille tuosta Mitosta sitten kirjoittelemaan, kun se alkaa näiden paljastusten myötä vaikuttaa ihan oikealta Alfalta.
JackFry
Viestit: 758 Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja JackFry » 02 Huhti 2008, 20:39
Mitosta artikkeli uudessa TM:ssä.
Valde
Viestit: 6 Liittynyt: 19 Syys 2007, 09:04
Paikkakunta: Loimaa
Viesti
Kirjoittaja Valde » 03 Huhti 2008, 19:41
Cagiva Mito! Kauan meni miettiessä, että mistä aiemmasta italialaistuotteesta tuo nimi oli tuttu.
juuuso
Viestit: 781 Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto - Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja juuuso » 03 Huhti 2008, 21:37
Mitoa testataan kesän ratapäiviä varten:
Video
Vaatinee alustasarjan...
Pasodoble
Viestit: 66 Liittynyt: 17 Huhti 2007, 19:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Pasodoble » 06 Huhti 2008, 13:02
Videon lopulla taustalla (jäljessä) näkyy selvästi Mini.
Hyvähän se on että Minin kilpailijaksi kehittäminen on noinkin läpinäkyvää! Kunhan lopputuloksena ei ole vain hiukan parempi versio kilpakumppanista. Toivotaan että on ihan omanlaisensa ja lisäksi paljon hauskempi.
-onko pakko jos ei taho-
juuuso
Viestit: 781 Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto - Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja juuuso » 08 Touko 2008, 23:13
Kojelauta:
Kyllähän tuossa omassa 147:ssa on tyylikkäämpi esitys. Ehkäpä hiilikuitujäljitelmä vetoaa kuitenkin urheilullisuudellaan "suureen yleisöön", tiedä häntä.
Epezi
Viestit: 7464 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 08 Touko 2008, 23:17
^ihan kivalta vaikuttaisi. Penkissäkin näyttää olevan vähän tukea.
tube68
Viestit: 249 Liittynyt: 18 Heinä 2005, 23:44
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja tube68 » 09 Touko 2008, 08:11
muistuttaa vähän 159 TI sisätiloja. Ratti on mun mielestä vähän töks.
>>Kaitsu
Viestit: 556 Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen
Viesti
Kirjoittaja >>Kaitsu » 09 Touko 2008, 09:32
Ihan siedettävähän tuo kojelauta on, kyseessä kuitenkin Punton kokoinen auto.
Olli79
Viestit: 387 Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala
Viesti
Kirjoittaja Olli79 » 09 Touko 2008, 09:41
Näyttää aikalailla Fiat Bravolta.
Ärräpää
Viestit: 768 Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ärräpää » 09 Touko 2008, 10:17
Näyttää aikalailla Fiat Bravolta.
Veit jalat suustani. On samaa näköä hiilikuitujutun takia sekä tuo puhaltimen käyttösysteemi alla vaikuttaa samankaltaiselta.
UliUli
Romeo
Viestit: 528 Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti
Viesti
Kirjoittaja Romeo » 09 Touko 2008, 16:07
Katsokaapa uudesta Auto Bildistä avomalli MiTosta, miellyttää ainakin omaa silmää.
juuuso
Viestit: 781 Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto - Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja juuuso » 09 Touko 2008, 16:58
Ihan tyylikkäältä tuo sisusta alkaa näyttää, kun sitä on hetken sulatellut. Kannattaa muuten huomata, että Mito on selvästikin sukua ainakin 147:lle sillä sehän on polttanut jo parkkipolttimonsa...
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 09 Touko 2008, 18:38
>>Kaitsu kirjoitti:
Ihan siedettävähän tuo kojelauta on, kyseessä kuitenkin Punton kokoinen auto.
Jep. Hiilikuitujäljitelmä on toivottavasti optio.
TommiS
Viestit: 542 Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja TommiS » 09 Touko 2008, 22:02
Kuvien perusteella tuoksuu MiTo vahvasti konsernin halvemmille tuotteille, eli Puntolle ja Bravolle.
Olli 79 jo tuossa oli näkevinään yhtäläisyyttä Bravoon, ja siltä minustakin näyttää.
Omaan silmään nuo hallintalaitteet ilmastoinnin säätimiä myöden, osuvat Bravon vastaaviin hiukan modifioituina.
Negatiivista? Ei tietenkään. Nykymaailman trendi. Lexuksessa on Toyotan hallintalaitteita, Ferrarista bongasin Fiatin varoitusvalot, Polossa oli jo 80-luvulla Audin osia jne...
Tärkeintä hommassa on tietenkin, ettei identiteettiä, eikä imagoa menetetä.
Makhinat lienevät myös osittain konsernitavaraa T-Jetteineen., Hieno moottori, joka sinällään mielestäni istuu myös MiTo:n imagoon.
V6
Viestit: 5030 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja V6 » 10 Touko 2008, 09:59
jatkossa varmaan enemmänkin yhteisiä osia....
"One area, however, where Fiat is still playing catch-up with rivals such as VW and PSA Peugeot Citroën is in standardising parts and platforms across model ranges. According to Mr Wester, before 2005, every part in an Alfa Romeo, down to the last screw, could be slightly different from that on a similar-sized Fiat. In 2006 the group was using 19 different platforms. By 2012 it will have just six."
http://www.economist.com/opinion/displa ... d=11090197
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
mutt
Viestit: 3972 Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Viesti
Kirjoittaja mutt » 10 Touko 2008, 23:36
TommiS kirjoitti: Negatiivista? Ei tietenkään. Nykymaailman trendi. Lexuksessa on Toyotan hallintalaitteita, Ferrarista bongasin Fiatin varoitusvalot, Polossa oli jo 80-luvulla Audin osia jne...
Ferrarihan on käyttänyt iät ja ajat (kutakuinkin alusta asti) Fiatin(kin) osia. Eihän joka nippeliä kannata pieninä sarjoina valmistettaviin autoihin tehdä omia. Yhtenä esimerkkinä vaikkapa rattipylvään viiksikatkaisijat, Daytonassa ja Testarossassa samat kuin Lancia Prismassa. Veikkaanpa monien varaosatoimittajien tehneen hyvää tiliä jenkkilässä, ostamalla Fiatin varaosia Euroopasta ja myymällä ne Ferrarin hinnalla sikäläisillä markkinoilla.
juuuso
Viestit: 781 Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto - Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja juuuso » 11 Touko 2008, 17:07
Muutama kuva:
Jarama
Viestit: 757 Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46
Viesti
Kirjoittaja Jarama » 11 Touko 2008, 20:03
Ratti suoraan Grande Puntosta. Minkälainen alustarakenne mahtaa olla, jossain luki että sama kuin Abarthissa!?
Kun pelkkä teho ei riitä!
TestarosaFinland
Viestit: 1754 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 12 Touko 2008, 11:09
Testarossassa on esim. samat näppäimet söhköpeilien säädöille kuin 164:ssa(Tarkistettu BellaItaliassa). Mutta mieleenkiintoisin asia on se että Lamborghini Murcielagossa on samat viikset kuin alfa 33ssa
En olisi yllättynyt, jos Lambo olisi kuulunut Fiat konsernille, mutta kun ei kuulu...
Nothing beats cubic inch
juuuso
Viestit: 781 Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto - Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja juuuso » 12 Touko 2008, 16:28
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 12 Touko 2008, 17:26
Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia
- Epäkelpokeräilijä -
Ärräpää
Viestit: 768 Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ärräpää » 12 Touko 2008, 17:26
On se kyllä tyylikäs. Mutta mihin on hävinny punaiset mittarivalot?
UliUli
>>Kaitsu
Viestit: 556 Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen
Viesti
Kirjoittaja >>Kaitsu » 12 Touko 2008, 17:33
PabloNeruda
Viestit: 385 Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini
Viesti
Kirjoittaja PabloNeruda » 12 Touko 2008, 18:32
Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia
Ctrl, Alt ja Delete löytyy myös keskikonsolista
Minä mitään allekirjoita!
anssi_ok
Viestit: 143 Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:51
Car(s): 147 2.0 TS -07
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja anssi_ok » 12 Touko 2008, 19:23
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia
Tarkoittaa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Blue&Me
EdotL
Viestit: 878 Liittynyt: 20 Touko 2004, 09:34
Car(s): 156 V6 -03 ex:156 2.0ts -98
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja EdotL » 12 Touko 2008, 22:26
PabloNeruda kirjoitti: Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia
Ctrl, Alt ja Delete löytyy myös keskikonsolista
Auto on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan.
-tommi-
Viestit: 510 Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja -tommi- » 12 Touko 2008, 22:35
^
Tarkoittaako tuo wikipedian linkki Bluescreen&Me
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 13 Touko 2008, 09:10
Hienosti hyödynnetään 8C:tä promomateriaalissa, toivottavasti sitten joskus meilläkin. Hyvännäköiset seslongit!
juuuso
Viestit: 781 Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto - Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja juuuso » 13 Touko 2008, 18:57
Saas nähdä kuinka innokasta Deltan "markkinointi" tulee olemaan...
Aito asia, ilman maskeja:
19" vanteillahan tuo näyttää jo ihan päheältä.
mutt
Viestit: 3972 Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Viesti
Kirjoittaja mutt » 13 Touko 2008, 19:34
PabloNeruda kirjoitti: Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia
Ctrl, Alt ja Delete löytyy myös keskikonsolista
Ei löydy, sen tekee DA pientä korvausta vastaan.
Ja vedän takaisin kommenttini Daytonan ratin viiksistä: Näkemäni yksilö oli replica, joskin hyvin tehty sellainen.
Ärräpää
Viestit: 768 Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ärräpää » 13 Touko 2008, 19:56
Vanteet näyttää orvoilta tuossa. Muutama tuuma isommat alle.
UliUli