Tuossa kiihdytin kolmosvaihteella ja 6000 kierroksen yli mennessä syttyi tuo ruiskun varoitusvalo...
Onko kellään tietoa/kokemusta/arvauksia mistä tuo vois johtua?
Auto tuntuu ehkä hitusen verran laiskalta yläkierroksilla mutta muuten ei huomaa mitään outoa normaali ajossa.
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
Mulla sytytteli ruiskunvaloa sillon tällön ja valon palaessa ei vetänyt tasaisesti/kunnolla(tuntui laiskalta), ihmettelin asiaa kunnes polttoainepumppu otti ja lopetti toimimasta. Pumpun vaihdon jälkeen valon vilkuttelu loppui ja ongelma hävis.
Siis ilmin ja monen muun nappulan lisäksi myöskin PApumppu voi olla syy.
On se harmi kun nuo saksalaiset sähkö-osat temppuilee muuten varmoissa italiaanoissa
Just tulin himaan duunista ja mulla paloi kanssa suutinvalo kun ei ollut bensapaineet kohdallaan. Minulla on harvoin muutenkin käynnistäettäessä hetkeksi syttynyt suutinvalo eli minullakin pumppuvika kait.
Eiköhän PA-pumppu oo 156sessa tankin sisäinen(?) joten siihen pääsee luultavasti käsiksi peräkontissa olevan luukun kautta. Vaihto on suht simppeli, pumpun ja mittarin liittimet ja letkut irti tankissa olevasta kierrettäväsät luukusta(bensa letkuissa on sitten jonkin verran painetta). Pumppu nousee luukun kannen mukana. <--- näin siis 145sessa mutta eiköhän homma ole suurinpiirtein samanlainen 156sessa joten eiköhän siinä melkeinpä pelkällä ruuvarilla pärjää
Starttipilottia jos ruiskii epäilyttäviin paikkoihin koneen käydessä, niin pitäisi kierrosten hypähtää, jos on vuotoja. Sillä konstilla ainakin voi löytää.