Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
juuuso
Viestit: 781 Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto - Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja juuuso » 24 Huhti 2008, 11:56
Tuosta hinnastosta pisti silmään, että uusi 2,0 diesel on näemmä sitten jo tuotannossa. Ja 1,9 m-jetin tuplaturboversion saa sitten näemmä myös. Milloinkohan se on 159:iin luvassa?
Sleepperi
Viestit: 478 Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Sleepperi » 24 Huhti 2008, 12:06
Samaa mieltä PabloNeruda:n kanssa. Tuo keula on muutenkin vähän liian pitkä. Peräkin on ok, kunhan sitä ei katso suoraan takaa..
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
PabloNeruda
Viestit: 385 Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini
Viesti
Kirjoittaja PabloNeruda » 24 Huhti 2008, 12:13
Mukava poikkeus massasta, siitä ei pääse mihinkään. Mutta ei tuo silti omistamisen halua aiheuta ainakaan minulle. Tosin tuosta nokasta tuli heti mieleen marsu ja muutenkin on tuommoinen pullukka
Minä mitään allekirjoita!
Jarama
Viestit: 757 Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46
Viesti
Kirjoittaja Jarama » 24 Huhti 2008, 12:46
Sisusta vaikuttaa aika samalta kuin uudessa Bravossa!? Eli onkohan ihan sama auto kuin bravo poislukien ulkopuolisen muotoilun?
Kun pelkkä teho ei riitä!
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 24 Huhti 2008, 12:58
Delta pohjautuu Bravoon paitsi että akseliväliä on venytetty n. 10 cm.
Mm. kojelauta on yksityiskohtia lukuunottamatta yks-yhteen...
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 24 Huhti 2008, 13:04
^Photoshoppaaja unohti polkimet kokonaan tuosta Deltasta
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 24 Huhti 2008, 13:09
Rolle kirjoitti: ^Photoshoppaaja unohti polkimet kokonaan tuosta Deltasta
Jos siinä on käsikaasu..
Lancian foto on virallisesta pressimateriaalista, aika hauskaa että polkimet ovat tosiaan unohtuneet...
-tommi-
Viestit: 510 Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja -tommi- » 24 Huhti 2008, 21:43
Mites toi
Suzuki Liana n perämuotoilu jo vuosituhannen vaihteessa?
Sorry isosta kuvasta, en löytänyt pienempää...
Wile E. Coyote
Viestit: 4112 Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996 käyttöauto:turbo traktori 156 V6 Q2 2000 "in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja Wile E. Coyote » 24 Huhti 2008, 22:15
Jännä homma että mikään Lancia ei ole istunut omaan silmään sitten vuoden kivi ja risu. Kauniita yksityiskohtia joista on osattu kasata kauheita kokonaisuuksia.
OT: Tänään näin Fiat 500 livenä ensimmäistä kertaa. Sisään en päässyt mutta kiertelin aikani ja hyvältä se näyttää. Toki aika muovinen sisältä ja vaihdekepistä tulee mieleen kasi pallo. Ja maalipinta oli aika appelsiinia kuten totuttu on
Ayrton Senna da Silva forever