Tarina tämäkin...
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Tarina tämäkin...
Meillä ohjaustehostin huuti yli -10 C pakkasilla kuin tapettava sika ja olin sit varannu huoltoon ajan että josko vaihdettais uudet piimät. Vaimo sit vei auton huoltoon (itsellä aamuvuoro) ja soitti hetken päästä kertoakseen huollon kommentit: "Kuule tyttöhyvä eihän niihin tarvi ikinä öljyjä vaihtaa..." Eivätkä suostuneet vaihtamaan, ennen kuin oli tarpeeksi nätisti pyydetty ja jankutettu Vaan eipä huuda tehostaja enää
Abarth 500 Esseesse
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Rolle kirjoitti:Etenkin V70 kuskin yläpään nesteet, jos vaikka muuttuisi käytös..
Seriously talkin', pari V70-kuskia tunnen ja molemmat ovat oikein fiksuja ja rauhallisia kavereita. Mutta kun autoa on myyty kuin ruisleipää niin ihmekös se että sekaan mahtuu myös henkisiä ameeboja.
Ja kukaanhan ei koskaan ole sikaillut Alfalla...?
- Epäkelpokeräilijä -
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Niinpä, meilläpäin joka toisella on tuollainen. Mutta ylimielisimmät ja mielenvikaisimmat löytyy kuitenkin noista kuskeista. Oma ajotyyli varmaan hermostuttaa yhtä jos toista mutta mitään suoranaista vittuilua ja älyttömyyksiä tulee harvemmin harrastettua.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Seriously talkin', pari V70-kuskia tunnen ja molemmat ovat oikein fiksuja ja rauhallisia kavereita.
Ei perkele en muuten vastaa sitten enää kun alkaa taas tää meidän välinen jankutus
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Re: Tarina tämäkin...
on se sitten kumma, ei voi kuin ihmetellä moista suhtautumis mallia....m.sa kirjoitti:Meillä ohjaustehostin huuti yli -10 C pakkasilla kuin tapettava sika ja olin sit varannu huoltoon ajan että josko vaihdettais uudet piimät. Vaimo sit vei auton huoltoon (itsellä aamuvuoro) ja soitti hetken päästä kertoakseen huollon kommentit: "Kuule tyttöhyvä eihän niihin tarvi ikinä öljyjä vaihtaa..." Eivätkä suostuneet vaihtamaan, ennen kuin oli tarpeeksi nätisti pyydetty ja jankutettu Vaan eipä huuda tehostaja enää
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
V70/850:n rattiin kusipäitä näyttää mahtuvan normaalia enemmän, joka on sinänsä ihmeellinen asia, koska luulisi, etteivät nämä luonnehäiriöiset suosisi mitään erityistä merkkiä. Yhden ainoan 850 Farkku kuskin tunnen.. Anopin siskon miehen. Ei ole sillä(kään) äijällä kaikki kotona. Odotan innolla seuraavia sukujuhlia.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mutta kun autoa on myyty kuin ruisleipää niin ihmekös se että sekaan mahtuu myös henkisiä ameeboja.
itseasiiassa oli se farmari volvo mikä hyvänsä niin niitä kusipäitä riittää. Kesällä meinasin päästä hengastäni, kun joku kooho ohitti 240:llä farmarilla 6. tiellä vaikka molempiin suuntiin oli yhtenäinen kilometrejä pitkä jono. Onneks 6.tiellä on leveät pientareet. Olin vielä sopivasti puoli unessa menossa aamuvuoroon töihin, ni oli vähän pitkät piuhat tajuta, että joku tulee samalla kaistalla 120km/h suoraan kohti.
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4
-
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13 Loka 2003, 18:56
- Paikkakunta: Lahti
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Mutta se on kumma kun ei raha kelpaa huoltajille vaikka nätisti kysytään että onnistuisko vaihto.. kaameeta asiakkaan aliarviointiaScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tää on just tätä... Kyllä huoltomies "tietää" mitä kannattaa vaihtaa.
Eipä taida henkilöautossa olla mitään litkua, minkä vaihtaminen silloin tällöin ei olisi terveellistä.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tehostajassa ei taida olla mitään öljynpoistoproppua, eli vanhat kurat on laskettava kankaalle esmes irrottamalla pumppuun tuleva putki. Sottaista hommaa tuollainen, mieluummin varmaan vain täyttelisivät lasinpesunestesäiliöitä.alfa 156 v6 kirjoitti:Mutta se on kumma kun ei raha kelpaa huoltajille vaikka nätisti kysytään että onnistuisko vaihto.. kaameeta asiakkaan aliarviointia
- Epäkelpokeräilijä -
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Juuei. Letku vaan irti ja käyntiin niin tyhjeneeScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tehostajassa ei taida olla mitään öljynpoistoproppua, eli vanhat kurat on laskettava kankaalle esmes irrottamalla pumppuun tuleva putki. Sottaista hommaa tuollainen, mieluummin varmaan vain täyttelisivät lasinpesunestesäiliöitä.alfa 156 v6 kirjoitti:Mutta se on kumma kun ei raha kelpaa huoltajille vaikka nätisti kysytään että onnistuisko vaihto.. kaameeta asiakkaan aliarviointia
Aika Paskamainen homma oli ainakin kutoseen vaihtaa kurat...