Madallusjousista ?
Valvoja: Moderators
Madallusjousista ?
Tarvitseeko madallusjousista jonkun lapun katsastukseen ?
Tuota perheen 164:sta on nimittäin hieman laskettu,eikä mulla ole mitään
tyyppitodistusta tms noista jousista.
Nuo jouset ovat kyllä olleet siinä jo muutaman vuoden,mutta itse en sitä ole leimannut.
Tuota perheen 164:sta on nimittäin hieman laskettu,eikä mulla ole mitään
tyyppitodistusta tms noista jousista.
Nuo jouset ovat kyllä olleet siinä jo muutaman vuoden,mutta itse en sitä ole leimannut.
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
En tiedä, miten tuon virallisesti pitäisi mennä, mutta ei minunkaan jousistani ole kukaan koskaan huomauttanut. Tosin madallus on maltillinen 35 milliä, perä putosi tuskin ollenkaan.
Vuonna -99 vaihdoin kiekurat, silloin ei kai vielä edellytetty mitään muutoskatsastusta tai lippulappuja. Neljä kertaa on auto tuollaisena katsastettu eikä jousista ole koskaan alettu peistä taittaa. 17" pyöriä kyllä mulkoillaan, mutta kun ne on muutoskatsastettu, kaikki on OK.
Niin että leimalle vaan luottavaisin mielin
Vuonna -99 vaihdoin kiekurat, silloin ei kai vielä edellytetty mitään muutoskatsastusta tai lippulappuja. Neljä kertaa on auto tuollaisena katsastettu eikä jousista ole koskaan alettu peistä taittaa. 17" pyöriä kyllä mulkoillaan, mutta kun ne on muutoskatsastettu, kaikki on OK.
- Epäkelpokeräilijä -
Jep
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:En tiedä, miten tuon virallisesti pitäisi mennä, mutta ei minunkaan jousistani ole kukaan koskaan huomauttanut. Tosin madallus on maltillinen 35 milliä, perä putosi tuskin ollenkaan.
Ei siinä ole leimausaika vielä pitkään aikaan,mutta kun tuossa hieman tarkastelin sitä autoa,niin tuli jouset nähdessäni mieleen ,että autoahan on hieman laskettu.
Pykälien mukaan jos mennään auto pitää muutoskatsastaa jos alustaa madalletaan. Katsastukseen tarvitsee myös lappusen jossa osotetaan se, että jouset todellakin sopivat ko. peliin.
kannattaako tuota sitten tehdä, se on jokaisen itse pohdittava...
Vittumainen poliisi kun osuu kohdalle ja madalluksesta ei ole mainintaa rekisteriotteessa voi matka tyssätä siihen.
Itse olen kyllä tuon muutoskatsastuksen aina tehnyt. Pieni vaiva, pieni raha ja voi ajella huoletta.
kannattaako tuota sitten tehdä, se on jokaisen itse pohdittava...
Vittumainen poliisi kun osuu kohdalle ja madalluksesta ei ole mainintaa rekisteriotteessa voi matka tyssätä siihen.
Itse olen kyllä tuon muutoskatsastuksen aina tehnyt. Pieni vaiva, pieni raha ja voi ajella huoletta.
- Alfaholisti
Jousista
Minkäslaisia madallusjousia ootte käyttäny 156:ssa. Miten mahtaa käyttäytyä vakio iskareilla? Säädettävä setti iskareineen olis tietysti paras.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Re: Jousista
Novitec -35mm jouset plus iskarit. Vähän kova, mutta ah se tarkkuus ja parantunut ulkonäkö.Alfaholisti kirjoitti:Minkäslaisia madallusjousia ootte käyttäny 156:ssa. Miten mahtaa käyttäytyä vakio iskareilla? Säädettävä setti iskareineen olis tietysti paras.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Hintoja?
Itsellä jahkaaminen säädettävien kalliiden ja riittävän hyvien halpojen välillä on jatkunut jo useamman kuukauden. Pitäisi vihdoin ja viimein päättää. Yli tuhatta euroa ei viitsi tuon ikäiseen autoon alle pistää, joten mieluiten jokin riittävä edukkaampi vaihtoehto kiinnostaisi.
Itsellä jahkaaminen säädettävien kalliiden ja riittävän hyvien halpojen välillä on jatkunut jo useamman kuukauden. Pitäisi vihdoin ja viimein päättää. Yli tuhatta euroa ei viitsi tuon ikäiseen autoon alle pistää, joten mieluiten jokin riittävä edukkaampi vaihtoehto kiinnostaisi.
Alfaton ainakin hetkellisesti...